Pole mõnda aega kirjutanud midagi, palju pole asjad edenenud, aga veidi siiski. Nüüdseks on vahetatud esiamordid, alla läksid Sachsi gaasikad, mis koodi järgi vastavad originaalidele. Amordipadjad olid sõna otseses mõttes originaalid, aastast 84. Tugilaagrid olid suhteliselt saasta täis ja käisid suht raskelt ringi. Saada on neid ainult originaalina, UM tükihind on tsipa üle 1400 krooni. Uusi ei tellinud, säästulahendusena puhastasin laagrid vanast määrdest ja mustusest ning panin uue määrde asemele, sai parem kui enne oli.
Plokikaane puhastamise järel tuli päevavalgele pragu, mis algab 4. silindris klapipesast ja liigub veekanali poole. Endal sellise asjaga kogemused puuduvad, aga seda peaks vist keevitada saama?
Paigaldama hakkasin ka püsikiirusehoidjat, kang ja salongis jooksvad juhtmed on omal kohal, kapoti all oleva aktuaatori paigaldamisega jäi asi pooleli, sest aktuaatori kronsa tuleks kere külge keevitada, seda võimalust mul ei ole. Püsika juhtmekimp sai ka uuesti teibitud, tulemus jäi suhteliselt talutav:
Tahaks juba sõita, aga tegemist on veel küll ja küll, praegu seisavad asjad ülemaailmse finantskriisi taga

. Kui enne ei saa, siis kokkutulekuks üritan auto ikka tööle saada.