525eA '87, Mart
Eitea, mis siin kaasa tunda 
Tegelesin täna natuke tuledega
Päris hea tulemus jäi... ma arvan...
Palun mitte tähelepanu pöörata ökasele tuleklaasile... ei viitsinud pesema hakata hetkel.
Eks asi läheb veel natuke ägedamaks siis, kui klaas saab musta silikooniga ette liimitud. Täna ei leidnud kusagilt sobivat..


Tegelesin täna natuke tuledega

Päris hea tulemus jäi... ma arvan...
Palun mitte tähelepanu pöörata ökasele tuleklaasile... ei viitsinud pesema hakata hetkel.
Eks asi läheb veel natuke ägedamaks siis, kui klaas saab musta silikooniga ette liimitud. Täna ei leidnud kusagilt sobivat..


Ununes kahjuks jah, mainimata, et radikat hakkab jahutama 430mm diameetriga elektriventikas... Ei tohiks ehk probleeme tekkida.
Lisaks, intercoolerist ei tohiks ühelgi hetkel läbi vuhiseda soojem õhk, kui
50 kraadi...
Lisaks, paigaldatud saab ka õliradiaator, eks see aitab ka natuke kaasa kergemale elule
Seega... Vast jääme ellu
Ja kui ei jäägi, ongi põhjust osta sepiskolvid, sepiskepsud, teha uus, custom radikas ning paigaldada SUUR turbo
Lisaks, intercoolerist ei tohiks ühelgi hetkel läbi vuhiseda soojem õhk, kui
50 kraadi...
Lisaks, paigaldatud saab ka õliradiaator, eks see aitab ka natuke kaasa kergemale elule

Seega... Vast jääme ellu

Ja kui ei jäägi, ongi põhjust osta sepiskolvid, sepiskepsud, teha uus, custom radikas ning paigaldada SUUR turbo

See radika kallutamise idee sai meil siin vahepeal juba maha maetud 
peaks pildid ka igaks juhuks ära kaotama.
Paigaldasin vahejahuti nii, et oleks ilus... Alumine kinnitus sai ka valmis fabritseeritud, ülemine veel välja mõelda vaja.
Kahjuks see eeldas ninale paari sisselõike tegemist, aga ei midagi sellist, mis väljast või seest oleks peale komplekteerimist näha, või mida taastada ei saaks.
Vahepeal veel niipalju juhtunud, et viskasin käigukasti prooviks auto alla... Sobis
Kardaan nüüd vaid leida... Katsun mõnikord viitsimist leida,, et pikkus ära mõõta, mis vaja...
Valmis on ka aju juhtmestik. Pole veel "süüdet anda" proovinud.. Eks siis lähipäevil paistab, kas läks väga tuksi
Sumpsist sai ka esimene 50cm valmis... Mõnikord, kui soojem on, jätkan. Praegu ei viitsi auto all külmetada...
Ahjaa... Plokikaas sai hommikul viidud Windorfi lauanurgale
Varsti saab mootori kokku
NB! Ootan annetusi

peaks pildid ka igaks juhuks ära kaotama.
Paigaldasin vahejahuti nii, et oleks ilus... Alumine kinnitus sai ka valmis fabritseeritud, ülemine veel välja mõelda vaja.
Kahjuks see eeldas ninale paari sisselõike tegemist, aga ei midagi sellist, mis väljast või seest oleks peale komplekteerimist näha, või mida taastada ei saaks.
Vahepeal veel niipalju juhtunud, et viskasin käigukasti prooviks auto alla... Sobis

Valmis on ka aju juhtmestik. Pole veel "süüdet anda" proovinud.. Eks siis lähipäevil paistab, kas läks väga tuksi

Sumpsist sai ka esimene 50cm valmis... Mõnikord, kui soojem on, jätkan. Praegu ei viitsi auto all külmetada...
Ahjaa... Plokikaas sai hommikul viidud Windorfi lauanurgale

Varsti saab mootori kokku

NB! Ootan annetusi

Aju juhtmestik valmis vahepeal, ja sai proovitud ka. Kõik töötab. 
Aju juhtmestiku viimased tükid tegin ka lauanurgal valmis just, Nüüd on ainult teipimise ja kokkuladumise rõõm.
Lisaks sain ma täna kätte värskelt viilitud plokikaane.
Windorf on ikka superkoht
Ei väsi kiitmast! Teenus 5-palli süsteemis 6.
Tehti kõik see, mida palusin, ning lisaks tehti veel palju muud head
Ja raha küsiti vähem, kui kokku lepitud.
Homme katsun mootori lõpetada...
Seejärel on vaja sumpsile wastegate flansid külge keevitada jms pisiasju, ning võikski peale tõsta.
Ahjaa, see pisiasi sai vist ka unustatud, et vahepeal on Sumpsi esimene ots hangitud.. Tuleb siis 3'' sisemõõduga, otseläbi ja kui hästi läheb, siis 3 pütaga. Kui vähe kehvemini, siis kahega. Tootjaks Simons.
USA-st on vaja enne käivitamist veel mõned tihendid ning klambrid oodata... Nendega läheb paar nädalat...
Ning sisselasketorustiku jaoks on mõned torujupid ostmata.. Need õnneks odavad.
Seejärel jääb enne kevadhooaja algust uuendamist ootama kütusesüsteem ning sidur. Ja noh, eks ikka igasugu pisividinaid leiab ka alati teha
See "kevadine koera saba" on umbes 20 000eek suurune.. Päris suur, raip... Minu palgagraafik ja läheneva kevade graafik ei taha kuidagi ühtlustuda...
Ootan sponsoreid
Kusjuures tõsiselt, kui kellelgi mingeid ideid, kuulan huviga!

Aju juhtmestiku viimased tükid tegin ka lauanurgal valmis just, Nüüd on ainult teipimise ja kokkuladumise rõõm.
Lisaks sain ma täna kätte värskelt viilitud plokikaane.
Windorf on ikka superkoht

Tehti kõik see, mida palusin, ning lisaks tehti veel palju muud head

Ja raha küsiti vähem, kui kokku lepitud.
Homme katsun mootori lõpetada...
Seejärel on vaja sumpsile wastegate flansid külge keevitada jms pisiasju, ning võikski peale tõsta.

Ahjaa, see pisiasi sai vist ka unustatud, et vahepeal on Sumpsi esimene ots hangitud.. Tuleb siis 3'' sisemõõduga, otseläbi ja kui hästi läheb, siis 3 pütaga. Kui vähe kehvemini, siis kahega. Tootjaks Simons.
USA-st on vaja enne käivitamist veel mõned tihendid ning klambrid oodata... Nendega läheb paar nädalat...
Ning sisselasketorustiku jaoks on mõned torujupid ostmata.. Need õnneks odavad.
Seejärel jääb enne kevadhooaja algust uuendamist ootama kütusesüsteem ning sidur. Ja noh, eks ikka igasugu pisividinaid leiab ka alati teha

See "kevadine koera saba" on umbes 20 000eek suurune.. Päris suur, raip... Minu palgagraafik ja läheneva kevade graafik ei taha kuidagi ühtlustuda...
Ootan sponsoreid

Kaant otseselt portima ei asunudki seekord.nuga kirjutas:Kas lasid kaane voolavuse kah enne-pärast ära mõõta?
Natuke see voolavus arvatavasti paranes tänu parendatud klapi- ja klapipesa kujule, aga see on vähemärgatav.
Eks kunagi, kui teine faas tuleb, saab see kaas ka porditud

Praegu jään lootma, et turbo puhub sealt kõik läbi
