K: mida teha 1,6 mootori juures...?

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
unethical
Postitusi: 64
Liitunud: 06 Sept 2007 09:05
Asukoht: Pärnu

K: mida teha 1,6 mootori juures...?

Postitus Postitas unethical »

...et oleks veidi nobedam kui originaalis.
Kas 1,8 plokk, ja sissepritse?
Kui teha, teha Hästi!
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2658
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

M10B20 ja topeltkarpad - umbes selline
M10B18 ja turbo
Kui lihtsalt on vaja, et foori tagant veidi kiiremalt stardiks, võib peaülekande aeglasema vastu vahetada.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

see m10b18 mootor koos turboga on ka müügis, ning IMO vääga soodsalt.
unethical
Postitusi: 64
Liitunud: 06 Sept 2007 09:05
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas unethical »

noh esialgne soov on siiski pöörded madalamaks saada, kas peaülekande all mõtlesid diferensiaali, kas selle aeglasema vastu vahetamine siis aitab?
Kui teha, teha Hästi!
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2658
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Sel juhul sõnastasid oma soovi esimeses postis valesti. Mulle jäi mulje, et tahaks saada auto kiiremalt liikuma ja paremini kiirendama.
Peaülekande all mõtlen tagasilla reduktorit. Avatud- või piiratud libisemisega diferentsiaal ei puhu asja juures pilli. ;)
Kui soov on, sama liikumiskiiruse juures, pöördeid madalamaks saada, siis pead hoopis kiirema peaülekande panema aga sellega kaotad kiirenduses (ning võidad lõppkiiruses aga see pole 1,6l juures eriti oluline).
CSi, ti, i, RT, TC1, D
unethical
Postitusi: 64
Liitunud: 06 Sept 2007 09:05
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas unethical »

niisiis, kiirem ülekanne oleks mu soov.
Kui teha, teha Hästi!
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2658
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Siis teed kindlaks, milline on hetkel auto all oleva reduktori ülekanne ja siis küsid foorumi varuosa ostu müügi teemas, kas kellelgi on väikesema ülekandega asja pakkuda.
Lambist pakuks, et ehk paremini sobivad 320/6 ja 323 alt võetud isendid.
Tehasest peaks olema 316 all 3,91 ja näiteks 320 3,64 ülekandega reduktorid.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

745, R-23, R-12
Vasta