...et oleks veidi nobedam kui originaalis.
Kas 1,8 plokk, ja sissepritse?
K: mida teha 1,6 mootori juures...?
K: mida teha 1,6 mootori juures...?
Kui teha, teha Hästi!
M10B20 ja topeltkarpad - umbes selline
M10B18 ja turbo
Kui lihtsalt on vaja, et foori tagant veidi kiiremalt stardiks, võib peaülekande aeglasema vastu vahetada.
M10B18 ja turbo
Kui lihtsalt on vaja, et foori tagant veidi kiiremalt stardiks, võib peaülekande aeglasema vastu vahetada.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Sel juhul sõnastasid oma soovi esimeses postis valesti. Mulle jäi mulje, et tahaks saada auto kiiremalt liikuma ja paremini kiirendama.
Peaülekande all mõtlen tagasilla reduktorit. Avatud- või piiratud libisemisega diferentsiaal ei puhu asja juures pilli.
Kui soov on, sama liikumiskiiruse juures, pöördeid madalamaks saada, siis pead hoopis kiirema peaülekande panema aga sellega kaotad kiirenduses (ning võidad lõppkiiruses aga see pole 1,6l juures eriti oluline).
Peaülekande all mõtlen tagasilla reduktorit. Avatud- või piiratud libisemisega diferentsiaal ei puhu asja juures pilli.

Kui soov on, sama liikumiskiiruse juures, pöördeid madalamaks saada, siis pead hoopis kiirema peaülekande panema aga sellega kaotad kiirenduses (ning võidad lõppkiiruses aga see pole 1,6l juures eriti oluline).
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Siis teed kindlaks, milline on hetkel auto all oleva reduktori ülekanne ja siis küsid foorumi varuosa ostu müügi teemas, kas kellelgi on väikesema ülekandega asja pakkuda.
Lambist pakuks, et ehk paremini sobivad 320/6 ja 323 alt võetud isendid.
Tehasest peaks olema 316 all 3,91 ja näiteks 320 3,64 ülekandega reduktorid.
Lambist pakuks, et ehk paremini sobivad 320/6 ja 323 alt võetud isendid.
Tehasest peaks olema 316 all 3,91 ja näiteks 320 3,64 ülekandega reduktorid.
CSi, ti, i, RT, TC1, D