Kuna mul on mõttevaegused selle kõige rabelemise peale, siis lihtsalt kokkuvõte
Täna sai siis suur kiire mööda.
Istun korra maha ja mõtlen asjade üle järele

Viimase ~kuu aja jooksul on seoses selle autoga räme tamp peal olnud.
Täna sai siis auto tundmatus kohas vette visatud...
Käisin Tabasalu kardirajal BMW testipäeval sõitmas.
Kui see mootorit ära ei tapnud, siis on kõva küll saanud
Nüüd siis kokkuvõte, mis eelnevalt tehtud sai...
Noh, peale sõitmasaamist selgus kohe, et pump ei kannata kriitikat ja Mihkel kartis vedela vedrustuse tõttu oma elu pärast
Vedrud olid juba sügisel ostetud, nüüd aga selgus siis, et esimesed püstakud piisavalt roostes, et neid mitte kasutada.
Siis läks juba kiireks. Tuli hankida rahalise seisu kiuste uued ja need alla kruvida. 'Uutel' püstakutel polnud rattalaagreid, tuli neid ümber tõstma hakata. Selgus et 46mm padruni leidmisega on reede õhtul Tallinnas raskusi
Sisustasin siis reedese õhtu ja öö tagavedrustuse ja istme tuunimise kallal. Orikas iste oli nii kõrge, et kiivriga sisse ei mahtunud. Aretasin madalama. Sai piisavalt porno, et varsti uuesti üle vaadata.
Laupäeval said lõpuks esimesed püstakud ja madaldusvedrud alla. Jäikus paranes küll
Suutsin laupäeval linnapeal asju ajades oma 10 korda sumpsi vastu maad panna...
Jätkus saaga bensupumbaga, vahetasin ära, kütusest enam puudu ei jäänud...
Siis tekkis mõte et prooviks trigger erroreid ravida. Vahetasin VR sensori poolused ära. Selgus, et asi läks ullemaks. Vahetasin tagasi, ikka hullusti. Lisaks veel resetid.
Laupäeva öö lõppeski teadmisega, et kõik on pees ja sõita ei saa.
Täna hommikul mõtlesin, et lähen proovin veelkorra. Läbi ime saingi resettidest lahti ja trigger errorid läksid ka nii väikseks, nagu neid vist selle õnnetu 60-2 rattaga saab
Pool tundi enne starti tegin paar logi, et segu üle kontrollida, oli üsna 'safe'.
Kähku statist 25 liitrit kütet ja igaks juhuks vett kankuga kaasa ning rajale.
Nüüd ootame palgapäeva ära, klaarime võlad, ning siis vaatame, mis saab edasi.
Tahaks ikkagi varsti boostinumbri algusesse 1 saada.
Selle jaoks on pihustid vaja vahetada ning siduriga midagi ette võtta.
Muidugi tuleb lastehaigused ravida.
Nendeks on siis kõik see jama seoses trigger erroritega.
Lisaks tuleb jahutusega tegelda. Paisupaagi asukoht sakib sajaga.
Muidugi tuleks hakata ka õlijahutusega tegelema. Õlifiltri vahetükk on olemas, peab ainult natuke alukeevitusega vaeva nägema ja korraliku radika ostma.