Sai endale muretsetud liivaprits, erinevate roostes detailide töötlemiseks. Reegel on, et peale pritsimist tuleb detailile koheselt kanda happekrunt või leotada happevannis. Mulle toodi ilma pikema jututa happekrundiks kaasa järgmine toode,
Art nr: 11160
Stålplast Grundprimer CA 0.8 L(kahe komponentne, http://www.hagmans.com/eng/
+ mingine akrülaat Acryl filler hardener 5+1, 160 ml , http://www.novol.pl/strony/1/e/3.php
Kogu lugu siis järgmine, kuidas ma neid komponente omavahel segan?(esimese toote puhul jälgin lihtsalt 1:1 suhet, kuid see akrülaat?). MIillist reaalset kasu mul üldse sellest akrülaadist on? Ning kas ma tohin ka kasutada pintslit happekrundi peale kandmiseks? Mitu korda ma peaksin detaili happekruntima ning mis tingimused on värvile, millega ma soovin seda teemat üle värvid?. Ja veel igasugune muu info... töötlemisel läheb prooviks tulederaamid, stange kinnitusdetailid, kroomstangede sisu. Plaanis on ka pidurisadulad, veljed(siia väga liivaprits ei sobigi) ja veel ühtteist.[/i]
Liivaprits + happekrundi pealekandmine
Liivaprits + happekrundi pealekandmine
E28 525e, 1986
--------------------------------------------------------------------------------
Happekrunti lased õrna udukihi püstoliga.
Kunagi oli ühes teises foorumis hea õpetlik teema, soovitan see läbi lugeda: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=6662&page=1
Kas see teine asi on see: http://www.novol.pl/strony/1/e/225.php
Pärast pritsimist ei tohi happevannis leotada. Happevann on mõeldud selleks, et ta rooste "ära sööks". Liivapritsitud detailil enam roostet pole, seega saab hape teha ainult kurja.Sai endale muretsetud liivaprits, erinevate roostes detailide töötlemiseks. Reegel on, et peale pritsimist tuleb detailile koheselt kanda happekrunt või leotada happevannis. Mulle toodi ilma pikema jututa happekrundiks kaasa järgmine toode,
Happekrunti lased õrna udukihi püstoliga.
Kunagi oli ühes teises foorumis hea õpetlik teema, soovitan see läbi lugeda: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=6662&page=1
Kas see teine asi on see: http://www.novol.pl/strony/1/e/225.php
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Mina teeksin järgnevalt: liivaprits -> traatharjaga(rellakaga) puhtaks -> buvanooliga kokku ja hiljem selle jääkide puhastus niiske(vesi) lapiga -> happekrunt(enne muidugi pind sodist jms korralikult puhtaks)!!
Traatharjaga töötleksin pinda sellep, et liivast jääb palju peenet sodi sellele esemele ja see soodustab uuesti roosteteket
Samas ma ei ole mingi restauraator ja võib-olla ajan täitsa lolli juttu!
Traatharjaga töötleksin pinda sellep, et liivast jääb palju peenet sodi sellele esemele ja see soodustab uuesti roosteteket
Samas ma ei ole mingi restauraator ja võib-olla ajan täitsa lolli juttu!
Akrülaat 5+1 tähendabki seda, et võtad viis mahuosa krunti ja 1 mahuosa isotsüanaatkõvendit. Olen seda hagmansi CA epokrunti kasutanud aga kuidagi nukker tundub.....e28 tuleraamidel ronis rooste ikka välja kuigi sai liivapritsitud, roostesurmaga passiveeritud-pestud, CA 3 kihti, kloorkautsuk antikorrovärv 3 kihti. Nüüd katsetan Rilaki 2 komponentset ekoksiidkrunti......see tundub küll väga vintske ja tihe kraam olevat. Igastahes soolhappe ja klooriaurudes töötava laboriaparatuuri peal on ta püsima jäänud. Ehk jääb siis ka meie talvises soolas... 

e30 324d
e28 524td
e34 524tda
e28 524td
e34 524tda