1. Kui palju läheb 528 135 kw mootorisse õli ? 2. Suunatule märgulampide vahel armatuuris vilgub kollane/oranž ohukolmnurk, Millest see on või mida see tähendab ??
Kollane kolmnurk peaks juhtima tähelepanu sellele, et sul on check panelis põleb mingit anomaaliat näitav lambike. Kui vajutad check paneli nuppu, peaks vilkumine järgmise süüte sissekeeramiseni lakkama.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Nüüd vaevab mind selline küsimus, et Kuidas nullida neid õlivahetus tulesid ?
Ja millest võib õli tuli põleda, kuigi mootoris on õlivarda järgi õli tase Max. ?
Nüüd vaevab mind selline küsimus, et Kuidas nullida neid õlivahetus tulesid ?
Ja millest võib õli tuli põleda, kuigi mootoris on õlivarda järgi õli tase Max. ?
Õlivahetus tulede nullimiseks tuleb panna diagnostika pistikus otsad 1 ja 7 ning hoida 5 sek. Aga kui armatuuris olevad akud on õhtul siis ei saa seda ka nullida.
Õlitule põlemise põhjuseks on ikka teatavasti vähene õlisurve. Võimalik on muidugi ka anduri rike, kui tuli koguaeg põleb. Aga et midagi kindlat väita on vaja õli surve ära mõõta.
Tuli põleb koguaeg. Ühendasin korra selle tule anduri lahti ja ikka põles. Samas on suht palju sõita saanud selle tule põlemisega ja kokku pole jooksnud.
Maikel06 kirjutas:Tuli põleb koguaeg. Ühendasin korra selle tule anduri lahti ja ikka põles. Samas on suht palju sõita saanud selle tule põlemisega ja kokku pole jooksnud.
Egas ta mõne km-iga kokku jooksegi. Aga soovitan manomeetriga surve ära mõõta ja ennem mitte sõita. Kui selleks muidugi juba hilja pole.