Autoks siis 85 aasta esimese poole viiene, minukäes auto olnud 5 kuud millest olen sõitnud temaga viimased kaks nädalat. Ostes oli idee teha autost projektikas kiirenduse ja drifti jaoks. Olude sunnil tuli aga teine auto maha müüa ja see auto tööle panna, küll oli plaan auto turboga ülelaadida, aga nüüd lükkub see lihtsalt edasi.
Peale auto ostu sai kohe hakatud tegelema mootoriga. Mootor sai maha tõstetud ja laiali võetud. Kohe selgus ka miks alguses põles õlisurve tuli, õlipump oli omadega õhtal. Samuti olid täiesti läbi omadega saaled. Nii saigi hakata kohe hooga mootori remondiga tegelema. Vänt käis lihvimises, kepsu kaelad läksid teise remonti ja raami kaelad esimesse. Mootorisse läksid siis uued saaled, uued rõngad, uus alumine kett ja alumised hammakad, mõlemad keti tallad ja kasutatud kuid üpris heas korras õlipump. Samuti sai ette võetud ka kaane remont, selle käigus sai ka porditud kanalid ja klapi pesad väiksemale töö pinnale lõigatud. Muidugi ka terves mootoris sai vahetatud kõik tihendid ja simmerid. Hooratas sai kergemaks lastud ja kaalub nyyd 5,1kg. Kuna autol oli mootor juba maas siis sai ka esimene ots(lansekad) liivapritsi saadetud, roostesurmatud, keevitatud ja värvitud. Esisillas sai vahetatud ka kõikvõimalikud jupid mis vahetada andis. Alla sai tehtud 2.5 tolline sumpa süsteem millel kaks reso.
Välimuse poolepealt pole hetkel eriti midagi jõudnud veel teha, tegelen sellega nüüd aegamööda. Tagumine ots on kellegi poolt eriti kõrgeks tõstetud, ise arvan et on alla pandud e34 vedrud. Samuti puudub hetkel tagumine stange ning esimene ka kõver, selle vea peaks järgmise nädala algu poolel ära saama lahendatud uute stangede näol.
Hetkel nagu ei oskagi midagi juurde lisada, kui meenub midagi siis kirjutan juurde

Mõned pildid siis ka:
Pildid siis hetkel aadressil http://pilt.delfi.ee/my_album/95444/ Hiljem lisan ka meie galriise