BMW 528iA 1984 Meelis K
Kärukonks on teisaldatav ja korralik, aga tehasevarustuse nimekirjas seda ei olnud. Hiljem külge poogitud. Vist võtan nähtava osa süsteemist millalgi kere küljest lahti. Käru vedamiseks on teine auto mul olemas .
Selle nädala ostuks oli vist ainult esimesed elektriaknasüsteemid.
Väikese noatöö tulemusena tegin nuppude poolest tagumiste el.akende valmiduse ka ära.
Üks pildike, mis annab aimu tulevasest mustast sisustusest:
Selle nädala ostuks oli vist ainult esimesed elektriaknasüsteemid.
Väikese noatöö tulemusena tegin nuppude poolest tagumiste el.akende valmiduse ka ära.
Üks pildike, mis annab aimu tulevasest mustast sisustusest:
e28 528iA '84
Täpselt . Musta sellist konsooli ei leidnud paraku.
Kuna mul siniseid konsoole mitu tükki, siis valisin kehvema ja värvisin ära . Pildil ta läigib kuna just silikoonitasin. Muidu jäi päris originaalilähedane.
Need 1,2,3,D,N,R,P peab valge värviga värskendama millalgi. Muidu need tükid on värvimata isegi. Sain kasutaja jx käest mustad jupid.
Need harjad kangi juures on suht kulunud. Peab mitmest komplektist korralikuma aretama.
Kangi otsa on plaanis panna E34 nahatatud nupp . Peaks 1:1 külge istuma.
Kuna mul siniseid konsoole mitu tükki, siis valisin kehvema ja värvisin ära . Pildil ta läigib kuna just silikoonitasin. Muidu jäi päris originaalilähedane.
Need 1,2,3,D,N,R,P peab valge värviga värskendama millalgi. Muidu need tükid on värvimata isegi. Sain kasutaja jx käest mustad jupid.
Need harjad kangi juures on suht kulunud. Peab mitmest komplektist korralikuma aretama.
Kangi otsa on plaanis panna E34 nahatatud nupp . Peaks 1:1 külge istuma.
e28 528iA '84
Täna öösel kell 3:30 toimunud kohtumisel foorumikaaslasega ilmus minu kätesse E28 püsikiirusehoidja süsteem .
Koodi järgi tundub, et M20 ja M30 mootoritel on tross erineva kujuga. Nii, et praegu on Teil võimalik vahetada M30 tross M20 trossi vastu.
Samas võin ka enda M20 trossi müüa (M20 trossi UM enam ei paku).
Kas mitteliikuva auto peal on võimalik seda süsteemi katsetada ka? Poogin ta arvatavasti nädalavahetusel auto külge.
Koodi järgi tundub, et M20 ja M30 mootoritel on tross erineva kujuga. Nii, et praegu on Teil võimalik vahetada M30 tross M20 trossi vastu.
Samas võin ka enda M20 trossi müüa (M20 trossi UM enam ei paku).
Kas mitteliikuva auto peal on võimalik seda süsteemi katsetada ka? Poogin ta arvatavasti nädalavahetusel auto külge.
e28 528iA '84
Laenasin proovimiseks ühe BBS stangelisa. Tundub, et tegemist mingi vanema mersu jupiga. E28 külge väga hästi ei sobi, seega annan tagasi. Mingi ümberlõikamise/sulatamise/liimimise tulemusel saaks enam-vähem e28 külge vast ka riputatud.
Kellel midagi taolist e28 jaoks olemas, kirjutage PS hinnasooviga .
Põhja-aluseks ligipääsuks sai leiutatud selline süsteem:
Natuke veel täiustada, siis saab all roomata küll . Ilmad soojenevad, tahaks juba sõita.
Samuti jõudsin arusaamale, et kõrvalistujapoolne küljekarp vajab suuremat keevitamist tungrauaga õigesti tõstmise tarvis.
Kellel midagi taolist e28 jaoks olemas, kirjutage PS hinnasooviga .
Põhja-aluseks ligipääsuks sai leiutatud selline süsteem:
Natuke veel täiustada, siis saab all roomata küll . Ilmad soojenevad, tahaks juba sõita.
Samuti jõudsin arusaamale, et kõrvalistujapoolne küljekarp vajab suuremat keevitamist tungrauaga õigesti tõstmise tarvis.
e28 528iA '84
Vahekokkuvõte:
Käigukast käis Tallinnas Kuno Talimaa juures remondis. Nagu võiski arvata, olid A-siduri kettad täielikult oma töölepingu lõpetanud. Lisaks vahetas ta veel muudki kahtlased detailid kobedamate vastu ning vahetas mõningaid tihendeid jne.
Vast järgmisel nädalavahetusel saab võimaluse alla monteerida.
Kuna mu 16 tolline kärgveljekomplekt ei ole veel komplektne ning pakuti soodsalt, ostsin igaks juhuks sellised valuveljed:
Olen püüdnud salongis rooste levikut pidurdada:
Salongi mõni tilulilu:
Ostsin ka kasutaja irual poolt müügis olnud esimesed madaldusvedrud ära ning lisaks võtsin igaks juhuks ka tema prügihunnikus vedeleva BBS spoileri ära. Siiamaani mul auto põrand männiokkaid täis
Loodan, et millalgi viitsin temast midagi voolida.
Käigukast käis Tallinnas Kuno Talimaa juures remondis. Nagu võiski arvata, olid A-siduri kettad täielikult oma töölepingu lõpetanud. Lisaks vahetas ta veel muudki kahtlased detailid kobedamate vastu ning vahetas mõningaid tihendeid jne.
Vast järgmisel nädalavahetusel saab võimaluse alla monteerida.
Kuna mu 16 tolline kärgveljekomplekt ei ole veel komplektne ning pakuti soodsalt, ostsin igaks juhuks sellised valuveljed:
Olen püüdnud salongis rooste levikut pidurdada:
Salongi mõni tilulilu:
Ostsin ka kasutaja irual poolt müügis olnud esimesed madaldusvedrud ära ning lisaks võtsin igaks juhuks ka tema prügihunnikus vedeleva BBS spoileri ära. Siiamaani mul auto põrand männiokkaid täis
Loodan, et millalgi viitsin temast midagi voolida.
e28 528iA '84
Haljad kohad said osaliselt Buvanoliga töödeldud.
Siis haljale metallile tsinkkrunti spreiga peale.
Seejärel epokrunt. Pintsiliga.
Ning lõpuks panin mingit punast värvi peale, mis peaks olema roostevastane vms. Värvitoon võiks küll teine olla (et tulevikus võimalikke roostekohti paremini märgata), aga vast midagi halba see värvikiht ei tee.
Kui midagi valesti tegin, andke teada. Ise väga selle töö spets ei ole .
Siis haljale metallile tsinkkrunti spreiga peale.
Seejärel epokrunt. Pintsiliga.
Ning lõpuks panin mingit punast värvi peale, mis peaks olema roostevastane vms. Värvitoon võiks küll teine olla (et tulevikus võimalikke roostekohti paremini märgata), aga vast midagi halba see värvikiht ei tee.
Kui midagi valesti tegin, andke teada. Ise väga selle töö spets ei ole .
e28 528iA '84
Seoses www.acar.ee -st tellitud tuledega sooviks veidi sinult infot.
Tellisin ka sealt tuled, aga nüüd selgus, et mõlemad kaugtuled jäävad tagurpidi, sest kinnitused on valel pool . Raamide järgi aga peavad nii parem, kui vasak tuli ühesugused olema. Aga need, mis saadeti, ei sobi ei paremale ega vasakule, st. jäävad ikka tagurpidi.
Kuidas sinu tuledega lood on, oled kontrollinud ? Kui ei ole, siis võiksid seda teha ja mulle teada anda
Tellisin ka sealt tuled, aga nüüd selgus, et mõlemad kaugtuled jäävad tagurpidi, sest kinnitused on valel pool . Raamide järgi aga peavad nii parem, kui vasak tuli ühesugused olema. Aga need, mis saadeti, ei sobi ei paremale ega vasakule, st. jäävad ikka tagurpidi.
Kuidas sinu tuledega lood on, oled kontrollinud ? Kui ei ole, siis võiksid seda teha ja mulle teada anda
E34 & E32
Pool aastat pole saanud kirjutada siia. Sest mul ei ole ikka olnud vastust Omega küsimusele . Pole ka praegu, aga selline pilt on näidata tuledest. Praegu väga ei süvene nendesse tuledesse, kuna usun, et saan oma varudest jooksu korralikke Hellasid kokku .
Kuna täna on jõululaupäev, siis täitus autol aasta minu valduses.
Võtame selle aasta lühidalt kokku :
Täpselt ei oska õelda, aga pakun aastaseks läbisõiduks omal jõul ~6 km .
Tehnilise poole pealt on soetatud sellised uued asjad:
küünlad BOSCH
piduritorud ja ühendusdetailid
esimesed pidurivoolikud
jagajakaas + küünlajuhe
käigukastipadjad
õlifilter + mootoriõli Mobil Super2000
õhufilter
bensiinifilter
käigukastiõli + tihend + filter
tagumised amordid Boge
summuti tagumine pütt Walker + summuti kinnitused
Tehtud tegemised:
automaatkasti remont
keevitustööd salongis
salongi värvimine
salongi pigimatitamine
salongi osaline komplekteerimine (siniste detailide vahetamine mustade vastu)
mootorikompressiooni mõõtmine. küünalde, õlid ja filtrite vahetamine.
Soetatud lisavarustus:
nahk(vakstu)istmed + nahast uksepolstrid + must põhjamatt + mustad muud detailid
OBC 2 kompuuter + BC suunatulekang
püsikiirusehoidja
esimesed käetoed
4x elektriaknad
nahatatud käigukangi- ja käsipidurinupp
istmevõrgud esiistme taha
tuledekorrektor
istmesoojendused
istmete vertikaalne reguleerimissüsteem
kohtvalgusti sigaretisüütajasse
kõlarid Hi-fi BMW sound system (A-piilari tweetrid + tagakna kõlarikatted)
raadio BMW Bavaria S (1984)
kassettmakk Sony + mõned uuemad BMW makid
M-tech nahatatud sportrool
M-tech antitiib
M-tech tagastange
M-tech rattakoopalaiendid
M-tech valuveljed
BBS valuveljed 6,5x14
BBS valuveljed 7x14
BBS tagastangelisa
BBS esistangelisa (katkine)
porikummid BMW
plekist ilukilbid (väikesed ja suured)
mõned suuremad-uuemad valuveljed
LSD differ
shadowline mustad liistud + tagatuled
Vast tuli enam-vähem kõik meelde.
Lisaks olen kogunud roostekartlikke/kuluvaid asju tagavaraks (stanged, tiivad, uksed, amordipüstakud, konditsioneeridetailid, tulekojameeste süsteemid jne).
Talve veedab auto kitsukeses garaazitaolises ehitises. Pilt vahetult enne garaazi sõitmist:
Loodan, et järgneval aastal on võimalik (nii ajaliselt kui rahaliselt) selle autoga rohkem tegeleda ning läbisõit tuleb suurem kui sel aastal .
Häid jõule kõigile
Kuna täna on jõululaupäev, siis täitus autol aasta minu valduses.
Võtame selle aasta lühidalt kokku :
Täpselt ei oska õelda, aga pakun aastaseks läbisõiduks omal jõul ~6 km .
Tehnilise poole pealt on soetatud sellised uued asjad:
küünlad BOSCH
piduritorud ja ühendusdetailid
esimesed pidurivoolikud
jagajakaas + küünlajuhe
käigukastipadjad
õlifilter + mootoriõli Mobil Super2000
õhufilter
bensiinifilter
käigukastiõli + tihend + filter
tagumised amordid Boge
summuti tagumine pütt Walker + summuti kinnitused
Tehtud tegemised:
automaatkasti remont
keevitustööd salongis
salongi värvimine
salongi pigimatitamine
salongi osaline komplekteerimine (siniste detailide vahetamine mustade vastu)
mootorikompressiooni mõõtmine. küünalde, õlid ja filtrite vahetamine.
Soetatud lisavarustus:
nahk(vakstu)istmed + nahast uksepolstrid + must põhjamatt + mustad muud detailid
OBC 2 kompuuter + BC suunatulekang
püsikiirusehoidja
esimesed käetoed
4x elektriaknad
nahatatud käigukangi- ja käsipidurinupp
istmevõrgud esiistme taha
tuledekorrektor
istmesoojendused
istmete vertikaalne reguleerimissüsteem
kohtvalgusti sigaretisüütajasse
kõlarid Hi-fi BMW sound system (A-piilari tweetrid + tagakna kõlarikatted)
raadio BMW Bavaria S (1984)
kassettmakk Sony + mõned uuemad BMW makid
M-tech nahatatud sportrool
M-tech antitiib
M-tech tagastange
M-tech rattakoopalaiendid
M-tech valuveljed
BBS valuveljed 6,5x14
BBS valuveljed 7x14
BBS tagastangelisa
BBS esistangelisa (katkine)
porikummid BMW
plekist ilukilbid (väikesed ja suured)
mõned suuremad-uuemad valuveljed
LSD differ
shadowline mustad liistud + tagatuled
Vast tuli enam-vähem kõik meelde.
Lisaks olen kogunud roostekartlikke/kuluvaid asju tagavaraks (stanged, tiivad, uksed, amordipüstakud, konditsioneeridetailid, tulekojameeste süsteemid jne).
Talve veedab auto kitsukeses garaazitaolises ehitises. Pilt vahetult enne garaazi sõitmist:
Loodan, et järgneval aastal on võimalik (nii ajaliselt kui rahaliselt) selle autoga rohkem tegeleda ning läbisõit tuleb suurem kui sel aastal .
Häid jõule kõigile