e28 2,0 92 kw vaakumsüsteem + käivitamis probleem

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 585
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

e28 2,0 92 kw vaakumsüsteem + käivitamis probleem

Postitus Postitas rean »

Nii palju kui ma siit foorumist infot olen lugenud siis on tegemist suurt peavalu tekitava mootoriga . Oleks vaja oma jõududega antud mootor 2,0 92kw käima saada . Mul on ka kõrvalt võtta töötava mootoriga isendi pealt vaja minevaid jubinaid nii palju kui tarvis .
Ostes peale sai proovitud käivitada , mootor törises koos starteriga ..nagu oleks täis tõmmanud ja nii kogu aeg , korra tegi ka veel miski plõtsu ära .
Oli ka antud isendil antud hetkel vaakumilekked ja osad vaakumvoolikud olid valesti ühendatud , osad pragulised ja seda kollast plastikust voolikut pole üldse küljes.
Sai teise pealt ära vahetatud vaakumvoolikud korralike vastu va see kollakas .

Küsimus nr 1 ; Kuhu jookseb see kollakas vaakumvoolik (plastik) , mis on tema töö ülesanne ? Silma järgi jookseb see ka juhtmepuusse ja ma ei tea , kuhu ta välja peaks jõudma .
Hea oleks , kui saaks ette korraliku pildi tervest süsteemist , kuhu täpselt miski voolik minema peaks .

Sest et töötava mootoriga isend on pärit 83 aastast aga tööle on vaja saada 84a isend , millel on lisana üks topsik õhupuhastaja küljes , mille külge jookseb vaakumvoolik ja edasi läheb juhtmestik juhtmepuusse . Lisaks on veel üks väike andur termostaadi korpuse küljes , vanemal versioonil on seal lihtsalt pime ees ja juhtmeid ka sinna ei jookse (Pildil) .

vana töötava isendi mootor
Pilt

Küsimus veel sisselaske hoovastiku küljes oleva vaakumklapi kohta , mis reguleerib sisselaske siibrit . Külmast peale peaks sisselaske siiber olema suletud asendis ? >> mitte avatud asendis ? Hetkel on see avatud asendis , ehk hoiab kergelt kaasi peal .

vana töötava isendi mootor
Pilt

mitte-töötav , mis on vaja käima saada .
Pilt
Katsun ka lähi ajal muretseda ja vahele panna bens rõhumõõtja , et oleks aimu ka kütusesüsteemis toimuva üle .

Igasugune info on teretulnud :wink:
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1667
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Kollane voolik läheb salongi ja imeb läbi salongi temp anduri õhku.

See karbike õhufiltri küljes on tähtsusetu. Mis asendis on see külmkäivituse membraan ei mõjuta ka mootori tööle hakkamaist ja töötamist.

Muideks mul on BMW esindusest ostetud ja vähe sõitnud lõdvikute komplekt olemas, kui huvi siis ps.
e28
Vasta