K: e28 2,4td automaatkasti trossi kohta

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
leed90
Postitusi: 75
Liitunud: 13 Veebr 2006 16:12
Asukoht: Tõravere

K: e28 2,4td automaatkasti trossi kohta

Postitus Postitas leed90 »

Tere.
Minu küsimus teile oleks selline, et mis süsteemiga või kuidas on lahendatud e28 see gaasitrossi süsteem? Kas salongist tuleb gaasipedaali juurest üks või kaks trossi? Üks peaks minema pumbale, samas ühte oleks vaja samaaegselt ka ju sellele atm kasti trossi poolkuudega süsteemile? Keegi järsku oskab selle kohta midagi täpsemalt rääkida? Eriti pro oleks, kui saaks mõne pildi asjast lähemalt :)
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Kastist tuleb 2 trossi (üks neist tegelt oli traat vist).

Üks tross läheb käiguvalitsa külge keskkonsoolis.

Teine tross läheb mootori segusiibri külge. Kinnitub sama detaili külge, kuhu gaasipedaali trossgi. Kikktaun töötab selle trossi lõppasendis klõpsu tehes.


Gaasipedaalil endal on üks tross, nagu manuaalkastiga autol.

Vähemalt minu bensiinimootoriga autol oli nii, kui ma õigesti mäletan.
e28 528iA '84
Kasutaja avatar
siim528
Postitusi: 261
Liitunud: 05 Jaan 2005 01:11
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas siim528 »

Ja pumba küljes trosside kinnitus detail on samuti erinev kui manuaalkastiga variandil. Minu mäletamist mööda olid ka manaal ja aut kasti gaasitrossid erineva pikkusega. Nii et kui sa saad endale puma külge aut kasti detaili siis pead ka gaasitrossi ümber tuunima.
528eA e28; 3.0 cs e9
Vasta