paned kangi õõtsa ja mingi muu hoova vahele, painutad pingesse ja annad haamriga hea tohlaka vastu seda talda mille sees zarniir sul ei taha välja tulla, vajab pisukest praktiseerimist ja see tõmmits kõlbab vist, kuid on veel paremaid variante ja mitte just kallemaid, Lasnamäe Tööriistamarketis näiteks selline tõmmits oli vist 95 eeku mis sinna sobiks
Rooliots tuleb üldjuhul ilma pinge alla panekuta ka välja. Paar teravat lööki lihtsalt vastu seda nn rauakolakat kuhu rooliots koonusega sisse läheb Sarniiri puhul oleks vaja pinge alla panna jah, muidu eriti nad välja ei taha tulla
Selle viimase variandiga on ainult see häda, et kui tahad rooliotsa/sarniiri veel kasutada siis tuleb tolmukaitse kummid halvemal juhul vahetada, sest tolle vidinaga võivad kakti minna
Mul too kahvel olemas, maksis 100 krooni kandis ja teeb oma töö väga hästi ära aga jah vahest kahjustab kummikaitset. Ega selle töö jaoks ideaalset ja lihtsat tööriista vist polegi, peksma ja vaeva peab nägema niikuinii.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Seda juhul, kui asi on võrdlemisi uus ja mitte roostes nagu antud pildil. Kardan, et seal tuleb korralikku jama läbi elada ja vaeva näha korralikult. Edu igal juhul siit poolt!