e28 tagarattalaagri vahetus
e28 tagarattalaagri vahetus
Kas keegi oskab öelda kuidas vahetada tagumist rattalaagrit e28l?
Ma ei saa aru asjast , et kui näiteks e30 on rummu keskel mutter , siis e28 on see üldse kinnine koht.
Ma ei saa aru asjast , et kui näiteks e30 on rummu keskel mutter , siis e28 on see üldse kinnine koht.
Tulihingeline bmw fänn:)
Minu autol sain stopperseibi tükkidena kätte. Alguses ei olnud seda seibi ega ranti nähagi. Nii tugeva roostekihiga oli kaetud.
Vanad laagrid lõin kuvaldaga välja, uued pressiga asemele.
Seega, kui vanad laagrid on veel tehasest seal küljes ja keegi ei ole vahepeal roostet tõrjunud, soovitan tegevust toimetada töölaua peal.
Vanad laagrid lõin kuvaldaga välja, uued pressiga asemele.
Seega, kui vanad laagrid on veel tehasest seal küljes ja keegi ei ole vahepeal roostet tõrjunud, soovitan tegevust toimetada töölaua peal.
e28 528iA '84
meelis k kirjutas:Minu autol sain stopperseibi tükkidena kätte. Alguses ei olnud seda seibi ega ranti nähagi. Nii tugeva roostekihiga oli kaetud.
Vanad laagrid lõin kuvaldaga välja, uued pressiga asemele.
Seega, kui vanad laagrid on veel tehasest seal küljes ja keegi ei ole vahepeal roostet tõrjunud, soovitan tegevust toimetada töölaua peal.
sinu auto tagumised rattalaagrid läksid küll ludinal sisse
mingit erootikat polnud

auto remont ja rehvitööd tartus
tel 5015578
tel 5015578
Kogu see auto näeb nii jube välja , kaasaarvatud õõtsad. Ilmselt inimlikult see välja ei tule.
E3o oli mul kunagi selline jama , et too pealmine mutter/polt oli nii ära roostetanud , et seda ei olnud võimalik millegiga keerata. padrun hakkas vaid 2mm peale ja keerates käis üle.
E28 Tagumine rattalaager maksis 350 kr.
E3o oli mul kunagi selline jama , et too pealmine mutter/polt oli nii ära roostetanud , et seda ei olnud võimalik millegiga keerata. padrun hakkas vaid 2mm peale ja keerates käis üle.
E28 Tagumine rattalaager maksis 350 kr.
Tulihingeline bmw fänn:)
Kas õõtsasid on kahte erinevat tüüpi?
alates 04.86 pakub neid, minu omal neid aga ei paistnud olevat. Et siis alates 04/86 on sama õõts mis e34?
Kas praegu ei hakka e34 õõts alla? Neid oleks küllaga saada.
Rattalaagri sobivustabel näitab et sobib 518-525 sama laager. Kas alates 2.8 on ka mingi erinevus tagasillas õõtsadega seoses?
alates 04.86 pakub neid, minu omal neid aga ei paistnud olevat. Et siis alates 04/86 on sama õõts mis e34?
Kas praegu ei hakka e34 õõts alla? Neid oleks küllaga saada.
Rattalaagri sobivustabel näitab et sobib 518-525 sama laager. Kas alates 2.8 on ka mingi erinevus tagasillas õõtsadega seoses?
Tulihingeline bmw fänn:)
Eks ma töötlesin ka neid õõtsasid vähekeeinar kirjutas:sinu auto tagumised rattalaagrid läksid küll ludinal sissemeelis k kirjutas:.
mingit erootikat polnud

Mingi pildi leidsin algusetapist:

Muidu ma võin pakkuda sulle tagumist õõtsa, mis on liivapritsitud, värvitud ja muidu ilus. Ainuke probleem on, et puksipesa on millegipärast veidi suurem kui vaja. Kui kummivoolikust uue puksi valad või auku suuremaks keevitad, siis sobib

e28 528iA '84
Muideks, kui õõtsapuksi pesa on suurem aitab selle vastu powerflexi puksid.
Neil on tehnoloogia väga popp, uretaanpuks lükatakse õõtsapesasse ja sisse läheb metallist puks, kui see jääb liiga lohvka, siis saab uue sisu pisut turskema lasta treida ja see detail juba ei tohiks palju küll maksta.
Powerfleks ise on muidugi pisut kallim kui originaalosa, aga seevastu kauemkestvam.
Neil on tehnoloogia väga popp, uretaanpuks lükatakse õõtsapesasse ja sisse läheb metallist puks, kui see jääb liiga lohvka, siis saab uue sisu pisut turskema lasta treida ja see detail juba ei tohiks palju küll maksta.
Powerfleks ise on muidugi pisut kallim kui originaalosa, aga seevastu kauemkestvam.
e28
Nii:(
Kolm kivi ja üks õõtshoob Teie kapsaaeda.
Ostsin õõtsa ja kui hakkasin pooltelge keerama , siis selgus , et see õõts on hoopis teise kujuga.
Alt sai ta võetud siit.Selgus , et neil kahel 524 (mul 86a) on erinevad tagasillad.
Niisiis küsimus: milliste e28te õõtsad mulle sobiks? Vaja siis sellist varianti , millel on väiksemad puksipesad.

All oli siis see peenemate puksikohtadega. Õõts ise on kahtlaselt korralik , poriplekil pole isegi roostet.
Kolm kivi ja üks õõtshoob Teie kapsaaeda.
Ostsin õõtsa ja kui hakkasin pooltelge keerama , siis selgus , et see õõts on hoopis teise kujuga.
Alt sai ta võetud siit.Selgus , et neil kahel 524 (mul 86a) on erinevad tagasillad.
Niisiis küsimus: milliste e28te õõtsad mulle sobiks? Vaja siis sellist varianti , millel on väiksemad puksipesad.

All oli siis see peenemate puksikohtadega. Õõts ise on kahtlaselt korralik , poriplekil pole isegi roostet.
Tulihingeline bmw fänn:)
No see parempoolne on sealt teie kandist 524 alt võetud.TD kirjutas:parempoolne õõtshoob peaks 524 oma olema, kindlalt ei tea kuna aastakäigust erinevalt võisad olla erinevad.
Laager , mis ma tellisin minu oma alla ei sobinud , aga tollele oleks sobind.
Mis õõtsad ja tagasild minu omal all on jääb praegu selgusetuks.
Tulihingeline bmw fänn:)