Tere,
selline küsimus, et mis on nendel mootoritel vahet - kui keeruline on "upgrade"?
Probleem nimelt selles, et plokis on mingi kapitaalsem viga sees, kuna 6. silinder on õli või tosooli täis, kuid plokikaas on korras. Saalekolks kah on.
Plokikaas muidu on korras.
Või oleks aja-raha-keerukuse suhe hoopis uuema 141kW 2,5l mootori kasuks?
kas sellel vahetusel ka mõtet on? pigem siis juba m30b35... aga muidu jh reaalselt päev aega tööd ja sõit jätkub...
3,5 mootorit on palju raskem leida, varuosadest rääkimata...
Kus kohas sul neid korralikke 2.8 mootoreid siis vedeleb, mis ei suitse ja ei klõbise? 3.5 mootorit pandi E34 ja E32 peale, kust neid siiamaani aeg-ajalt müüki tekib.
Mis varuosi 3.5 mootorile on raskem leida?
M30B28 mootor on upgrademiseks täiesti mõtetu mootor. Juba ainuüksi seetõttu, et tal on L-jetronic juhtimine.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.