ise küsin ise vastan.
Kaks eraldi viga oli sama ringluse peal lihtsalt kokkusattumus.
Esimene viga oli see 0.25V ilma süüteta kojamehe mootoripistikus. Hakkasin järjest minema mööda juhtmeid ja lõpuks jõudsin allikani välja, milleks osutus näidikuplokk. Seal on üks suurem sinine pistik, milles ühe juhtme kaudu jõuab näidikuplokki 12V ilma süüteta ja kui pistik on näidikuplokis sees, tuleb seal kõrval olevast juhtmest välja peaaegu 1V, mis siis on lõppkokkuvõttes ühenduses ka kojameeste pistikuga. 0.25 voldi peale kojameeste pistikus vajus voolusurve ilmselt kogu suure ringluse jaotumise pärast. Millalgi vaatan näidikuploki sisse, äkki saan selle "lekke" ära parandatud, või siis pean uue näidikuploki ostma.
Teine viga oli kojameeste mootor ise. Seda sain teada, et 12V peabki peale tulema süütega ja kärssama oli läinud see magnet mähise peal.
See valge juhe saabki 12V peale süütega, mis on läbi klemmi ühenduses selle rattakesega, mis on omakorda ühenduses mähisega.
Ja kogu segadus sellepärast
Ja selle töö käigus muidugi likvideerisin ka muid ise veetuid ja mõtetuid juhtmeid autost välja. Nagu näiteks põhjavalgustuse juhtmestik

. Põhjavalgustuse lambid ise lendasid muidugi juba auto ostupäeval põhjaalt minema.