Üle pika aja ka siia värskemat infot. Eelmine suvi sai siis silmarõõmu sihtotstarbeliselt ekspluateeritud ca 2500 km jagu. Endagi suureks üllatuseks suuremaid probleeme ei esinenud. Selliste projektide juures peab muidugi mõni AGA ka olema... Nagu kiuste tekitas mõningaid probleeme käigukast. See oli ka ainus asi sellel autol, mida ma üksipulgi laiali ei võtnud - vot sulle pommikindlat käigukasti

Eks selleks talveks jäi ühteist tegemist veelgi ja hetkel nende kitsaskohtadega ka tegelen.
Roolivõim tundus lahja - pumba koos teiste samasugustega saatsin kontrolli. Hetkel peaks see remondituna ootama järgi minekut - loodame, et sai parem.
Käigukast on ka maha võetud, solenoidide osa puhastatud ja varuosad tellitud. Kast ise ootab meistri käes lahti võtmist. Ähvardati lausa turbiini remondiga - kuna selle lukk ei tahtnud alati rakenduda. See siis minu peamine mure sellel suvel. Maanteel ca 3000rpmi tundus palju võitu.
Veel on vaja pädeva elektriku kätt, kellel oleks kogemusi vanema tüübi konditsioneeridega - nimelt ei tahtnud minu oma kuidagi külma õhku puhuda. Selles osas on ka õnneks ohver (töömees) juba teada.
Hooaeg läheneb ja on paras aeg jalad kõhualt välja tõmmata, et saaks ka see suvi kriips kõrvuni ringi vurada. Paar pilti ka lõpetuseks möödunud suvest.
