Tere, sai vahetatud ühel e28 535 tagasillal ühel õõtsal puksid, kuna üks puks sulas pehmeks, aga vahetasime midagi valesti, sest nüüd sööb rehvi äärt. Puksid mis vahetasime olid uued ja rehvi äärt ei söönd. Ennem sulamist jooksis ideaalselt, pärast sulamist tõmbas ratta kiirenduse ajal viltu
Pilt õõtsadest: http://www.upload.ee/image/761763/taga_ootsad.jpg
Loomulikult tulen vahetusse õõts käes, kisun ise alt ära.
Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos
Aga kunagi saab paremaks
Need on lihtsad külgpigistusega puksid. Vahetatavad vähe võimsamate kruustangide vahel. Aga poldid mis läbi lähevad võib lõpplikult kinni tõmmata alles siis kui auto raskus on peale lastud, st. et mitte tõstuki või tungi peal rippudes .
Kui tõmmata puks kinni nii, et õõts on alumises maksimum asendis siis võib jah puksi sodiks keerata. Vahetamises ei saa teema olla. Alla panemises kui siis.
Need on lihtsad külgpigistusega puksid. Vahetatavad vähe võimsamate kruustangide vahel. Aga poldid mis läbi lähevad võib lõpplikult kinni tõmmata alles siis kui auto raskus on peale lastud, st. et mitte tõstuki või tungi peal rippudes .
Kui tõmmata puks kinni nii, et õõts on alumises maksimum asendis siis võib jah puksi sodiks keerata. Vahetamises ei saa teema olla. Alla panemises kui siis.
Kui palju uute puksidega sõita sai?
Uute puksidega jooksis kohe kergelt viltu ratas.
Sulas pehmeks seoses uue custom summutiga, mille toru jookseb liiga lähedalt mööda (mingi 5 cm puksist), seal on nüüd kollektori teip peal.
Ausalt öeldes ei mäletagi kas pildil on õõtsad ennem või pärast puksi vahetust. Ise ma neid pukse niikuinii ei vaheta. Seda pukside kinni keeramise asja lähen ja vaatan auto all, minu meelest need puksi südamikud jäid vabaks ematala kõrvade vahel.
Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos
Aga kunagi saab paremaks
Seda pukside kinni keeramise asja lähen ja vaatan auto all, minu meelest need puksi südamikud jäid vabaks ematala kõrvade vahel
Kui sisemine osa vabaks jääb, siis ei ole ju kummiosal mitte mingit mõtet. Sisemine osa peaks "ematala kõrvade" vahel olema kinnikeeratud ja siis õõtsa käimisulatuses puksi kumm deformeeruma. Rusikareeglina peaks andma kummi deformeeruma mõlemale poole ca 30 kraadi ulatuses. Seepärast rattad-maast lahti pukse kinni keerates jääb puks juba 0-asendis pingesse, mis ta kiirest ära lõhub. Külgsuunalist jõudu kannavad õõtsalt ematalale üle "kaheksad". Ma ei mäleta, mis pidi puksid peavad sees olema, aga kui nad on erinevalt siis pole mingi ime kui õõts viltu on.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Niih, oligi valesti meeles, pukside südamikud on ematala kõrvade vahel kinni. Valesti oli meeles kuna normaalselt polte kinni keerates jäi kõikidel puksidel südamike ja ematala kõrvade vahele paari seibine vahe sisse. Väänasin jõuga kinni nii et kõrvad tõmbasid silma järgi natuke kokku.
Paistab siis nii et puksid läksid valepidi sisse?
Ja mõlema õõtsa poldid keerasin pingule siis kui nad vabalt rippusid. Sellega siis vist ikka midagi valesti ei läinud?
Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos
Aga kunagi saab paremaks
Ja mõlema õõtsa poldid keerasin pingule siis kui nad vabalt rippusid. Sellega siis vist ikka midagi valesti ei läinud?
Siis kinni keerad siis, kui auto raskus langeb ratastele ratastele (mitte tungrauale või pukkidele või tõstukile), ehk õõtsad ei "ripu" vaid on nö normaalses asendis. Kui tahta veel eriti peeneks minna, siis peaks õõtsad kinnikeerama nii, et autos on lisaraskused, mis simuleerivad sõitjate raskust (analoogselt sillapingiga).
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Noniih, tänud Tõnisele õõts oli mul siis eelmiste vendade poolt kõveraks väänatud, ja Tõnis väänas selle sirgu ja vahetas puksid kah ära, ja seda kõike saija raha eest topran pukse mis mul olid ostetud ta küll heaks ei kiitnud, aga eks aeg näitab, alla panen õõtsa eelpool saadud juhendite järgi, ja teisel õõtsal lasen kah poldid uuesti kinni, siis kui auto ratastel.
Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos
Aga kunagi saab paremaks