e28 2,0 pöörded kõiguvad

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 585
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

e28 2,0 pöörded kõiguvad

Postitus Postitas rean »

Tean , et sellest on siin palju räägitud .

Mootoriks m20b20 ja pöörded hakkasid kõikuma kui siselaske küljes oleva segusiibri anduri ära vahetasin , enne seda olid pöörded stabiilselt 2000 peal . (lihtsalt proovisin , et pöörded alla saaks)
Kas sellest võib aru saada , et vahetatud andur ei ole enam töö-konditsioonis ?
Andurit saab ka natukene reguleerida , aga täpsemalt siis mida :roll:
(seda võib muidugi ise järgi proovida , et mis muutub või kui muutub).

Vahetasin ära ka vaakumklapi , nii et gaasipedaal tuleb kõik ilusti maha .
Küsimus siiski endine , kui anduri tagasi vahetan ja pöörded jälle stabiilselt 2000 peal on , siis mis moodi need maha saaks keerata või pean mõne detaili kusagilt välja vahetama ? >< või kes selle eest vastutab (lahti lasta ! :lol: )

(kuna auto tänavalegaalne pole , siis diagnosti praegu viia ei saa) .
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

külmkäivitusel on mingi kruvi taga..kruti seda.saad madalamaks
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Smurff
Postitusi: 189
Liitunud: 04 Apr 2009 19:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Smurff »

Veel tasuks üle vaadata, vaakumivoolikud, jagajakaas, kütuserõhk, kompressioon, küünlad, jagajajuhtmed, klapivahed, pihustid. Siis peaks juba kindel olema, et kas ainult kruvi timmimisest aitab või ei :wink:
850Ci
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1667
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

miks peavad pöörded 2000 p peal olema ?
e28
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=40

nr'5'est saad tagant reguleerida pöördeid

Pöörded peaks olema vähemalt 850' 2000'de asemel

Aga ja nagu Smurff eelnevalt lisas et kõik voolikud.


Kas sul nagu mootor täpsemalt lõõtsub?

Üles alla pöörded koguaeg?
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Kas sellest võib aru saada , et vahetatud andur ei ole enam töö-konditsioonis ?
Andurit saab ka natukene reguleerida , aga täpsemalt siis mida
(seda võib muidugi ise järgi proovida , et mis muutub või kui muutub).
Manuaalkastiga autol on andur lihtsalt 2 lülitit. 1 lülitatakse sisse, kui segusiiber on kinni (lüliti klõps on tavaliselt kuulda, kui ei ole keera andur sellisesse asendisse, et oleks) ja teine lülitatakse sisse kui gaasipedaal on üle poole avatud. Nimelt on ajus eraldi süüte ja kütusekaardid nii tühikäiguks kui "gaas põhjas" kiirendamiseks, mis aktiveeritakse siis, kui segusiibri lülitilt tuleb signaal. Korrasolekut võid kontrollida tavalise testriga. Siiski antud anduri mittekorrasolek ei saa põhjustada pöörete tõusu 2000-ni.
See on suure tõenäosusega liigse tühikäigul saadava õhukogusega seotud.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 585
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

Kõigepealt tänud kõigile , kes võtsid vaevaks vastata :)

Nagu ma eelnevalt mainisin , et pöörded hakkasid kõikuma segusiibri anduri vahetamise käigus (nn lõõtsutab jah üles alla ..stabiilselt ) . Võtsin kõral seisva auto pealt maha ja proovisin , et mis teeb , kas saab pöördeid alla või mitte .
Õhulugejat proovisin ka vahetada , aga ei muutunud midagi .

Sai soetatud omale peaaegu ilma roosteta isendi , suht hästi säilinud , aga mootor ei käivitunud , vaid lubas ja tegi peale pikka käivitust ühe paugu . :lol:
Kui maal käin , siis olen ikka üritanud teist putitada , tänaseks mootor töötab , isegi möned ringid tehtud .
Eelnevalt aga sai tänu siduri rikkele veetud maale sõbra masin , nii sama , et ehk läheb midagi kunagi vaja .
Enne siduri töölepingu lõpetamist töötas ilusti , käis madalatel pööretel , nii nagu peab . Ja eks ma selle küljest vaikselt kruvin ja proovin .
Kuna tegemist on täpselt sama isendiga , siis on päris hea kõrvalt kõikke mida vaja võiks minna ..maha keerata .

Ma võin külmkäivituse (või terve sisselaske) ka teise pealt ringi tõsta , siis pole vaja midagi kruvida , vaatab .. mis teeb :)

Kuna nädalavahetus on tulemas siis on jälle uusi ideesi katsetammiseks 8)
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

Pmst

Võibolla on samaviga

Võta sealt külmkäivitus pihusti juurest ükshaavad voolikud küljest
proovi vaakumid..pane näpp ette ja mängi

Mul sai üks vooli liiga palju õhku, põhjustades lõõtsumise.
üritad leida õige vooliku ja paned veits midagi ette sinna

uuri ja proovi :P
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Vasta