M10B18 (DIDTA) karburaatori probleem

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1592
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

M10B18 (DIDTA) karburaatori probleem

Postitus Postitas sysi »

Tere,

Mu E12 hakkas täiesti lambist jukerdama.

Probleem:
Aeg-ajalt ujutab tühikäigul karpa üle ja sureb välja

Viga:
Kui see juhtub, tuleb mõlema lõõri düüsidest kütust peale (seisin auto kõrval ja vaatasin kuni see juhtub)
Ja kütust tuleb ikka ojana.

Mis tehtud:
Võtsin karpa maha ja pulkadeks, puhastasin kõik ära (kanalid, düüsid). Ujuk on terve, nõel töötab ilusti (proovisin puhumistaktikaga, nõel on tihe ja liigub ka nagu peab)
Karpa sisu oli üldse nagu uus - ei olnud seal suurt mingit soga, samuti oli sisselaskekollektor visuaalsel vaatlusel väga puhas.
Samuti puhusin tagasivoolu toru suruõhuga läbi, õhk käis ilusti. Alguses kui liiga kõvasti õhku lasin viskas aga veidi kütust tagasi? :?
Samas kui paagilt korgi maha võtsin seda enam ei juhtunud (paak on tihe iseenesest, saab vabalt kurguni täis panna) ja paagituulutus töötab (st paaki mingit üle- ega alarõhku ei teki.)

Käisin juulikuus ülevaatusel ning gaasid olid super. Auto käivitamine peale üleujutamist on võimalik vaid gaas põhjas (lõõrid lahti) ning peale karpa lahtivõtmist kadus probleem neljaks päevaks ära kuid eile tuli tagasi.

Kordan veel, probleem esineb aeg-ajalt, mitte koguaeg.

On kellelgi sarnaseid kogemusi?
Viimati muutis sysi, 31 Aug 2010 20:41, muudetud 1 kord kokku.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2658
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Sama mootor, DIDTA karpa, sümptomid mälu järgi (juhtus paar aastat tagasi) sarnased. Minul oli karpa kaane küljest lahti tulnud ja vedeles ujukikambris üks toru/düüs. Peale asja õigele kohale kinnitamist oli uputus kadunud.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1592
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Võtsin nüüd bmwfans.info lahti ja avastasin joonise järgi, et mul ka DIDTA karburaator. Arvasin see uuem olevat tulenevalt oma auto tootmiskuupäevast (okt 1980), millal DIDTAt enam ei paigaldatud (väidetavalt).

Igatahes ma nüüd tean, missugust kütusetoru juppi sa mõtled, see on (vist) kiirenduspumba düüsi toru? Igatahes see oli enne karpa lahti võtmist paigas ja on seal ka nüüd.

Kõige mõnusam on see, et täna õhtul veetsin tükk aega seda viga esile kutsudes ja viga lihtsalt pole. :roll:

Väga raske on töötavat autot parandada :?
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1592
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Ruut kirjutas:Sama mootor, DIDTA karpa, sümptomid mälu järgi (juhtus paar aastat tagasi) sarnased. Minul oli karpa kaane küljest lahti tulnud ja vedeles ujukikambris üks toru/düüs. Peale asja õigele kohale kinnitamist oli uputus kadunud.
Kas see toru kinnitub karpa kaane või siis karpa enda külge? Täna veetsin taas mõnusa õhtupooliku auto seltsis. Kuna ta täna enam ei käivitunud, käisin läbi erinevad versioonid ja katsetasin kütusepumpa, vaatasin üle küünlad ja puhastasin need (koledad!), kontrollisin sädet, jagajat jne.

Ja siis proovisin kütust otse karpasse valada ning muidugi läks auto käima. Ehk siis võtsin karpa kaane maha ja nägin, et torujupp vedeleski sinu kirjeldatud kombel ujukikambris. Panin selle oma kohale, kuid mulle tundus see kinnituvat mitte karpa kaane vaid karpa enda külge? Samas pole ma nüüd endas kindel... :roll:

Igatahes panin kokku ja töötab :)
Vasta