K: kumb parem on kas hüdrauline või vaakumiga pidur
K: kumb parem on kas hüdrauline või vaakumiga pidur
Mootor on mul 2.8 ja hetkel mõtlen kas teha hüdrauliseks see pidurivärk kus see must muna (rõhupall või surveaku) või vaakumiga pidurivõimendi
Tahaks teada kumb parem on
Tahaks teada kumb parem on
e28 528i , 525i
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
Vaakumiga on kindlasti töökindlam, hüdro võimudel akumulaatorid tüüpiline "kulujupp" ning nendega esineb ka rohkem probleeme. Samas pidurite reageerimine ja võimendus peaks hüdraulilisel parem olema. Igasugu vidinaid ning sellega ka kaalu on hüdraulilisel rohkem. Eks pead mõtlema 

BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Mina ei usu, et see vaakumiga võimendus oluliselt töökindlam oleks. Lugedes välismaiseid foorumeid, siis eriti vanematel RHD masinatel on mingid pidevad probleemid nende vaakumvõimudega. Kusjuures minnakse isegi võimust loobumise teed. RHD-l on muidugi see võimendi süsteem suht eriskummaline.raunz kirjutas:Vaakumiga on kindlasti töökindlam, hüdro võimudel akumulaatorid tüüpiline "kulujupp"
Mina ei ütleks, et see rõhuaku eriline "kulujupp" oleks, ehk kord kümne aasta jooksul vahetust vajav asi.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
arvan sama...kulujupi koha pealt. (ehk et see on pigem müüt ning tegelikult mingeid probleeme ei esine, peale selle et a'la 10a tagant tuleb vahetada)
ja kui rääkida sellest, kumb otseselt parem on - ehk siis nö. rohkem performance värk - siis eks see rõhuakuga variant ole jah see parem neist kahest.
kaalu koha pealt, mis "raskeid vidinaid" seal siis niipalju rohkem on??? eemaldasin ühe enda auto pealt just hiljuti selle pidurisüsteemi ning ega ta nüüd üle 5 kilo ei kaalu. isegi kui vaakumvariant kaaluks 100 grammi siis natuke naljakas oleks siin rääkida mingist märgatavast autole kaalu lisamisest hüdroga:D ...loomulikult vaakum ei kaalu 100gr, vaid minumeelest umbestäpselt sama palju kui hüdro!
ja kui rääkida sellest, kumb otseselt parem on - ehk siis nö. rohkem performance värk - siis eks see rõhuakuga variant ole jah see parem neist kahest.
kaalu koha pealt, mis "raskeid vidinaid" seal siis niipalju rohkem on??? eemaldasin ühe enda auto pealt just hiljuti selle pidurisüsteemi ning ega ta nüüd üle 5 kilo ei kaalu. isegi kui vaakumvariant kaaluks 100 grammi siis natuke naljakas oleks siin rääkida mingist märgatavast autole kaalu lisamisest hüdroga:D ...loomulikult vaakum ei kaalu 100gr, vaid minumeelest umbestäpselt sama palju kui hüdro!
Ega kaaluvõit tuntav ei tuleks niikuinii aga osadel autodel on lisaseadmete paigutamine kapoti alla keeruline. Ma üritasin enda autole kah hüdrovõimendit paigaldada aga see jäi ära, kuna lihtsalt ei mahtunud autole. On ka variante kus vaakumvõim ei mahu ja hüdrauliline jällegi mahub. Kulujupp on akumulaator siis, kui osta kasutatud süsteem ning uut akumulaatorit ei osta...kasutatuid võib päris mitu korda vahetada. Uus aga minu mäletamist mööda maksis suht normaalselt, mis annab väikese eelise vaakumvõimendile.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Eks selles mõttes ole jah riskantne tegelikult väga paljude kasutatud osade ostmine, et väga sisse ei näe
Samas uue hinda ei taha põmst üldse teadagi parem...aga ega need vaakumi asjad ju pole samuti uuena teab mis odavad jupid, või ma eksin?
Samas, enda autole ostsin päris mitu aastat tagasi ühe kasutatud muna, st. vahetasin teise mittetoimiva välja ning töötas see "uus muna" täpselt samahästi kuni selle hetkeni mil auto laiali võtsin hiljuti. eks ma sattusin suht okei venna käest ostma ka ilmselt ning omal selle autoga läbisõit just eriti suur ei tulnud, aga noh uuesti vahetama seda igatahes ei pidanud ning ilmselt toimiks asi veel tükimat aega ka järgmise auto peal.
Paigaldamise teema kohta ei oska kommeteerida, aga täiesti usun, et mingeid ruumi probleeme võib tekkida kui autol on originaalis üks asi peal ja tahad paigaldada teist.

Samas, enda autole ostsin päris mitu aastat tagasi ühe kasutatud muna, st. vahetasin teise mittetoimiva välja ning töötas see "uus muna" täpselt samahästi kuni selle hetkeni mil auto laiali võtsin hiljuti. eks ma sattusin suht okei venna käest ostma ka ilmselt ning omal selle autoga läbisõit just eriti suur ei tulnud, aga noh uuesti vahetama seda igatahes ei pidanud ning ilmselt toimiks asi veel tükimat aega ka järgmise auto peal.
Paigaldamise teema kohta ei oska kommeteerida, aga täiesti usun, et mingeid ruumi probleeme võib tekkida kui autol on originaalis üks asi peal ja tahad paigaldada teist.
sain täna vaakumiga pidurivõimendi vahele aga tekkis küsimus nüüd et enne oli hüdrauline pidurivõimendi peal ja sealt tulevad 2 toru millel olen joonistanud punaselt , et kuhu need siis lähevad või mis nendega teha tuleb. Üks tuli minuteada roolivõimust ja teine ka kuskilt geneka juurest.
Tegin pildi ka et lihtsam aru saada

Ootan küsimusele vastuseid:)
Tegin pildi ka et lihtsam aru saada

Ootan küsimusele vastuseid:)
e28 528i , 525i
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)