K: Küsimus targematele.
K: Küsimus targematele.
Sooviks siis teada kuidas te endal esimesed tiivad esimest korda maha võtsite, kui nad veel tugevalt hermetsiga, või mis iganes selle asja nimi ka ei oleks, kere küljes kinni on?
Ja samas tahaks teada kuidas tagumine stange küljest tuleb? Tagumist pole veel ise kordagi maha võtnud...
Autoks on siis e28.
Ja samas tahaks teada kuidas tagumine stange küljest tuleb? Tagumist pole veel ise kordagi maha võtnud...
Autoks on siis e28.
Esiteks - palun tee teema pealkiri vastavaks teema sisuga.
Teiseks - varu kannatust tiibade maha võtmisel. Juhul kui neid pole enne keegi maha võtnud, on see paras peavalu. Saab nii soojendada mastiksit kui alt poolt noaga aidata (vähemalt E21 saab). Kannatust on vaja selleks, et sa maha võttes tiiba kõveraks ei painutaks.
Tagastange maha võtmisel ole valmis kokku puutuma olukorraga, kus stange sees olev polt hakkab ringi käima (eriti need, mis tagakoopas otsapidi on). Seda võib proovida erinevate asjadega fikseerida, halvimal juhul tuleb kasutada rellakat. Kuna sul on stange katki nagunii, siis vast pole ka viimane variant probleemiks.
Teiseks - varu kannatust tiibade maha võtmisel. Juhul kui neid pole enne keegi maha võtnud, on see paras peavalu. Saab nii soojendada mastiksit kui alt poolt noaga aidata (vähemalt E21 saab). Kannatust on vaja selleks, et sa maha võttes tiiba kõveraks ei painutaks.
Tagastange maha võtmisel ole valmis kokku puutuma olukorraga, kus stange sees olev polt hakkab ringi käima (eriti need, mis tagakoopas otsapidi on). Seda võib proovida erinevate asjadega fikseerida, halvimal juhul tuleb kasutada rellakat. Kuna sul on stange katki nagunii, siis vast pole ka viimane variant probleemiks.
Nii, täna muretsesin endale kuumapuhuri ja tiivad maas praktiliselt viie minutiga kuna eile sai juba kõik poldid küljest kruvitud.
Aga samas tekib nüüd ka küsimus, et kui ma kunagi tiivad tagasi panen mida siis, kas mingit hermetsi või mida?
Ja kas vana hermetsi jaoks on mingit tugevat lahustit ka olemas millega saaks ta kergemini kere küljest lahti? Või peab higi ja verega ta maha võtma ehk siis traathari trelli otsa ja minek...
Aga samas tekib nüüd ka küsimus, et kui ma kunagi tiivad tagasi panen mida siis, kas mingit hermetsi või mida?
Ja kas vana hermetsi jaoks on mingit tugevat lahustit ka olemas millega saaks ta kergemini kere küljest lahti? Või peab higi ja verega ta maha võtma ehk siis traathari trelli otsa ja minek...
Otsinguga peaksid täpsemalt leidma, aga üldiselt sisemise polstri esimene äär lahti tõmmata tüüblitest, polster katuse sisse lükata, luuk üles-irvakile ja seest on võimalik luugiplekki (või -klaasi) hoidvad poldid lahti keerata ja luugipleki eemaldada.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Üldiselt peaks käima nii:
1. Luuk tahapoole lahti kõige tegumisse asendisse
2. Keerad ülevaltpoolt 2 külgmist katteplekki lahti, mis luugi trosse katavad
3. Sõidutad luugi kinnisesse asendisse tagasi
4. Tõstad salongist luugi esiosa ülessepoole
5. Liigutad veidi luuki ette-ülesse
6. Nüüd pääsed külgedelt trossidele ligi ja saad trossid küljest ära võtta
1. Luuk tahapoole lahti kõige tegumisse asendisse
2. Keerad ülevaltpoolt 2 külgmist katteplekki lahti, mis luugi trosse katavad
3. Sõidutad luugi kinnisesse asendisse tagasi
4. Tõstad salongist luugi esiosa ülessepoole
5. Liigutad veidi luuki ette-ülesse
6. Nüüd pääsed külgedelt trossidele ligi ja saad trossid küljest ära võtta
Viimati muutis nuga, 22 Nov 2010 21:10, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Tagasipanekul oli see nipp, et luuki ei tohtunid niisama käega tahapoole lükta, muidu hakkas mehhanism luuki ennast vastu keret tõmbama.
Aitas see, et trossi "kanal" tuli metalljoonlauaga vms ära katta, et saaks luuki trossist tahapoole lükata.
Selle meetodi rakendamisel saime viimati sysiga luugi ikka väga kiiresti paika.
Aitas see, et trossi "kanal" tuli metalljoonlauaga vms ära katta, et saaks luuki trossist tahapoole lükata.
Selle meetodi rakendamisel saime viimati sysiga luugi ikka väga kiiresti paika.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Nii, katuseluuk edukalt maas ja proovisin kohe järgi kas saan tagasi ka ta panna ja veits pusimist ja küljes ta uuesti oligi:D
Aga nüüd tekib küsimus - tahan el. katuseluuki panna ja tahaks teada et mis komponendid vahetusse lähevad?
1. On kindlasti paneel, vänt kaob ja asemele tuleb lüliti?
2. Seal kus hetkel mul veel on vänt kas sinna tuleb mootor?
3. On veel midagi???
Ja nüüd tahaks teada kust alustada esi/tagu klaaside maha võtmist?
Sooviks ka teada kuidas sellistest väikestest roosteplekkidest lahti saab millest traatharjaga päris lahti ei saa? Kas on mingi vahend mida sinna peale panna mis ei laseks roostel edasi liikuda?
Panen mõned pildid ka hetkeseisust...
Peale tehase pigimati eemaldust, all enam-vähem puhastatud pind, üleval mitte.

Kõige kehvem koht siis kerel...

Mõni väiksem auguke võrreldes teise poolega.

Koer aitab ka koguaeg mul tööd teha...

Aga nüüd tekib küsimus - tahan el. katuseluuki panna ja tahaks teada et mis komponendid vahetusse lähevad?
1. On kindlasti paneel, vänt kaob ja asemele tuleb lüliti?
2. Seal kus hetkel mul veel on vänt kas sinna tuleb mootor?
3. On veel midagi???
Ja nüüd tahaks teada kust alustada esi/tagu klaaside maha võtmist?
Sooviks ka teada kuidas sellistest väikestest roosteplekkidest lahti saab millest traatharjaga päris lahti ei saa? Kas on mingi vahend mida sinna peale panna mis ei laseks roostel edasi liikuda?
Panen mõned pildid ka hetkeseisust...
Peale tehase pigimati eemaldust, all enam-vähem puhastatud pind, üleval mitte.

Kõige kehvem koht siis kerel...

Mõni väiksem auguke võrreldes teise poolega.

Koer aitab ka koguaeg mul tööd teha...

Buvanoli nimeline roostemuundi (viljandi mnt. raunexist saad) näiteks aitab mõnevõrra. Leotad korduvalt paksult üle.cheech kirjutas:Sooviks ka teada kuidas sellistest väikestest roosteplekkidest lahti saab millest traatharjaga päris lahti ei saa? Kas on mingi vahend mida sinna peale panna mis ei laseks roostel edasi liikuda?
Parem muidugi oleks, kui saaksid niiöelda lokaalset liivapritsi laenata. Sellel on püstoli otsas kummist huulik, millega saad täpp-täpi haaval roostet eemaldada ja ei pea tervet ruumi täis tolmutama.
Aga abiline on sul vahva

323i, 320 Baur & 750iAL Highline