BMW 323i Edition S, Nuga
Tuunisin nädalavahetusel bemmi jälle. Nagu eespool mainitud, siis uste niiskusetõke oli veel puudu. Kuna peale selle vajanuksid uksed ka pisikest täiendavat heliisolatsiooni, siis otsustasingi kilest veidi moodsama materjali kasuks. Kasutasin liimiga õhukest umbpoorset porolooni.
Eks kevadel näeb kas se mingil määral müra kaa kinni peab, aga visuaalselt sai asi viisakas:
Eks kevadel näeb kas se mingil määral müra kaa kinni peab, aga visuaalselt sai asi viisakas:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Tegin nende termostaatidega väikese katse - panin nad mõlemad potti ja hakkasin vett kuumutama. A-osa termostaat hakkas pisut varem avanema ja avatud olekus oli rohkem lahti kui b-osa. Seega selles võiski minu ülekuumenemisprobleemi põhjus peituda. Või siis osa sellest.
Teine näide a vs b - karterituulutuse tihendid. Vasakul a-osa ja paremal mingist ülemise otsa rem. komplektist pärit tihend. Mõni ime et sealt õli lekkis
Teine näide a vs b - karterituulutuse tihendid. Vasakul a-osa ja paremal mingist ülemise otsa rem. komplektist pärit tihend. Mõni ime et sealt õli lekkis
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
E21'l käib põhja alla tulemüüri isolatsioonile lisaks veel täiendav isolatsioonitükike, mis kaitseb põhja leegiturudest tuleva kuumuse vastu. Ühel kunagisel lammutatud autol oli see tükike olemas ja fabritseerisin selle eeskujul enda auto tarbeks replica. Selle materjali täpset kaubanduslikku nimetust ma ei tea, aga osta saab seda tartu raunexi kauplusest (klubikaardiga -10% ).
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Vaatasin uue klapi hinda ja otsustasin siiski olemasoleva klapi lahti võtta ja toimivaks muuta. Minu üllatuseks on see klapp isegi reguleeritav - eesotsas asuva poldi all on reguleerkruvi, millega saab kolbi sisse ja väljapoole keerata. Ma keerasin kolvi suhteliselt sisemise asendi lähedale, et ta külmkäivitusel suhteliselt vähe lisaõhku annaks.nuga kirjutas:* mootori külmkäivituse lisaõhuklapp asendada.
Vahetasin ka ühe tihendi ja 2 o-rõngast:
Ma arvan, et sai suhteliselt hea Temperatuuriga testimisel toimis kenasti ja kuumas asendis ei lasknud õhku läbi.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Juba mootori komplekteerimisel jäi mind painama, et pihustid ei istunud korralikult oma pesadesse. Nüüd kus sisselaskekollektor oli maas, sai asja täpsemalt uurida. Selguski, et pihusti rõngastihend peaks täielikult kollektoris olevasse auku ära mahtuma. Minul olid ülemised otsad välja jäänud, kuna pihusti ei tahtnud lihtsalt sügavamale minna. Lahendus oligi väga lihtne - kasuta libestit
Viimati muutis nuga, 27 Mär 2011 21:59, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Jah, seekord siis oli kalla ja talla hooaeg. Midagi paremaks ei teinud, aga samas halvemaks ka ei läinud
Pere ainukese viiekohalise autona sai seda kasutatud just pikemateks reisideks täiskoormaga ja mingeid komplikatsioone see ei põhjustanud. Reisiautona on see igati mõnus valik - hea minek ka täiskoormaga ning päris arvestatava mahutavusega pagasiruum.
Pere ainukese viiekohalise autona sai seda kasutatud just pikemateks reisideks täiskoormaga ja mingeid komplikatsioone see ei põhjustanud. Reisiautona on see igati mõnus valik - hea minek ka täiskoormaga ning päris arvestatava mahutavusega pagasiruum.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Pudel silikoonõli autosse ja iga väljasõidu eelne määrimine teeb imet.
Sellisel autol on KOHUSTUSLIK iga väljaskäigu eel teha omad kosmeetilised prodzeduurid. Nii kui iga endast lugupidav naisterahvas ei lähe korrastamata linnapeale on mr Nuga saanud endale põetatava naisterahva, keda Dzenjja Wookini moel korras peab hoidma !
Sellisel autol on KOHUSTUSLIK iga väljaskäigu eel teha omad kosmeetilised prodzeduurid. Nii kui iga endast lugupidav naisterahvas ei lähe korrastamata linnapeale on mr Nuga saanud endale põetatava naisterahva, keda Dzenjja Wookini moel korras peab hoidma !
e28
Ennemuistsetel aegadel me Nugaga enne suuremaid väljanäitusi korraldasime kõikvõimalikke SPA-protseduure autodele. Mille tulemusena on meeles, et "rehvimust" või silikoon on tore asi seniks, kuni tolmusele teele satud.
Seejärel võtab rehv endale korraliku tolmukatte peale ja näeb hullem välja kui enne.
Seejärel võtab rehv endale korraliku tolmukatte peale ja näeb hullem välja kui enne.