Rauno E21 323i
Mootor nüüdseks pukis ning laiali võetud. Õudsalt palju õli, mustust ning muud jama oli küljes. Kõik saab puhastatud, üle kontrollitud ning paljud asjad saavad ka värske välimuse. Kõiki asju klaaskuulpritsi, tsinkimisse jne hetkel anda ei jõua. Eks sellega tegeleb veidi hiljem, õnneks 2 mootori jagu juppe ning auto laiali ei pea olema kuniks detailid töös on.
Vaja osta ka 2 rehvi...valituks osutusid uued Kumho Ecsta rehvid, mida kasutatakse BMW cupis. Igaltpoolt nende kohta ainult head kuulnud.
Mõned pildid siis sellest õudusest, mis mootori küljes enne puhastamist oli.
Vaja osta ka 2 rehvi...valituks osutusid uued Kumho Ecsta rehvid, mida kasutatakse BMW cupis. Igaltpoolt nende kohta ainult head kuulnud.
Mõned pildid siis sellest õudusest, mis mootori küljes enne puhastamist oli.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Mootor värvitud ja puhastatud niiet nüüd kähku kokku laduda ja autole vahele. Vahetasin ka karteri ja õlivõtturi ära ning seda tehes avastasin, et karter on väikeseid pragusid täis Õli kuskilt ei leki aga pind on krobeline ning lähedalt vaadates on pind nagu "ämblikuks" löödud klaasil. Seetõttu oleks kiiremas korras korralikku karterit vaja(M50, E34 oma).
Paar pilti värvitud plokist kah:
Paar pilti värvitud plokist kah:
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Täna sai veel kokkupanekuks vajalikke osi UM-st ja mujalt kokku aetud. Osad asjad jäid tellimisse aga kõige tähtsamad asjad sain kätte. Probleem on gaasitrossi ja spidotrossiga...kui keegi peaks teadma kuskohast neid leida võiks, andke märku.
Väike illustreeriv pilt siis kah jutu juurde:
Väike illustreeriv pilt siis kah jutu juurde:
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Väike uuendus sellekuisest kalendrimodellist
Eile sai mootor piisavalt kokku laotud, et vahele tõsta ning südaöö paiku oli ka ta ka omal kohal. Nüüd tuleb kiiresti mootori juurde kuuluv omale kohale saada ja auto sõidukorda viia. Loodetavasti juhtub see enne kevadgrilli.
Eile sai mootor piisavalt kokku laotud, et vahele tõsta ning südaöö paiku oli ka ta ka omal kohal. Nüüd tuleb kiiresti mootori juurde kuuluv omale kohale saada ja auto sõidukorda viia. Loodetavasti juhtub see enne kevadgrilli.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Alguses proovisin BMW käppadega, täpsemalt E21 käppadega. Mootori sain isegi enamvähem paika aga ühele poole oli vaja 4cm kõrgust mootoripatja mida polnud võimalik leida ning teisele poole oli 10cm suurust tarvis. Eelmine aasta oli üks käpp ise tehtud, teine ümber tehtud E21 originaal aga ka see ei õigustanud ennast ning nüüd on mõlemad omalooming.priit300 kirjutas:Väga kena ,ma vaatan sul mootori käpad ise tehtud kas mõne muu bmw omad ei sobinud ?
Täna komplekteerisin mootorit ning päris palju sai ka tehtud. Hiljaaegu sain endale veel tuttuue karbis E21 pidurisupporti...kahju et kahte saada polnud.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Eile sai autole käigukast alla, tänud retroracerile kes mulle laenas enda kasti niikauaks kuni ise uue saan või oma vana remonditud. Lisaks sellele on roolivõimendisüsteem valmis, kõvasti pisiasju tehtud ning viimased vajalikud asjad ostetud. Nüüd tuleb aga auto ehitamises 2 nädalane paus sest sõidan kaugele ära. Tagasi tulles ongi just mõned päevad auto lõpetamiseks enne rajapäeva
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Eks alati saaks paremini aga päris kenad on küll ning mis põhiline väga tugevad ning nendega mingeid probleeme kindlasti ei teki. Jooniseid pole, sest täpse asendi fikseerisin siis, kui mootor vahel oli.priit300 kirjutas:Ma siit piltide pealt vaatan sul on need mootori käppad päris head välja tulnud ,ega sul juhuslikult mingeid jooniseid nendest tehtud pole ?
Või veelparem häkki meisterdaksid mingi tasu eest mulle ka sellised
Iseenesest võiksin neid käppasid paljundada küll aga siis peaksid samasugused mootoripadjad sebima nagu minu autol.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Tahapoole enam eriti ei liiguta, viimastel piltidel pole kasti küljes ning seetõttu mootor ette kaldu. Praegu on kastitala kerepoolsed kinnitused kõige kaugemas asendis ning mootori ja tulemüüri vahel on väga väike vahe. Selleks, et radikale ruumi saada lõikasin talvel esipaneeli enne keretöid.redline kirjutas:Mootorit rohkem tahapoole ei annaks panna?
Ootan juba komplektsest kapoti alusest pilti
See suvi saab kohe kindlasti valmis kapotialusest pilte ning seekord ei riku neid ära roostes mootoriplokk ega auk lanseronis
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Ega jah praegu oleme Sri Lankas ning tagasi alles 7 juuni niiet auto valmis saamiseks max 3 p2eva.Kristina5 kirjutas:Raunz v6ib magamise m6neks ajaks 2ra unustada kuna see auto on vaja rajale tuua ja see pole kaugeltki veel valmis.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Ma küsiks ka möne küsimuse..
Pidurivöimendi on originaal?
Käigukast on ka E34 alt?
Mis kardaan?
Esisilla tala ka E21 originaal?
Mis puutub sellesse 6.5 sek sajani ja 14.5 400m, siis E30 peal sama kompott söitis Civic Type-Rga suht vördselt. Type söidab tehase andmetel 6.6 sajani ja 400m hea söitja käes 14.9 kanti. Reaalselt päris 6.5 ei usu, kuna pidamist pole. Sama ka 400m, et ei usu et paigalt 14.5 saab. Aga üksjagu kiire kompott ta on küll, paneb ennastki mötlema
Pidurivöimendi on originaal?
Käigukast on ka E34 alt?
Mis kardaan?
Esisilla tala ka E21 originaal?
Mis puutub sellesse 6.5 sek sajani ja 14.5 400m, siis E30 peal sama kompott söitis Civic Type-Rga suht vördselt. Type söidab tehase andmetel 6.6 sajani ja 400m hea söitja käes 14.9 kanti. Reaalselt päris 6.5 ei usu, kuna pidamist pole. Sama ka 400m, et ei usu et paigalt 14.5 saab. Aga üksjagu kiire kompott ta on küll, paneb ennastki mötlema
Pidurivõim originaal, kast E21 alt, samuti kardaan ning esisillatala. Kiirendus on puht arvutuslik ja teoreetiline antud andmete põhjal ning reaalselt mõõtnud seda ei ole seega ei väida et antud andmed 100% tõele vastavad. E21 muidu kergem E30-st
Täna jõudsin siis lõpuks ometi ka garaazi ning oli tegus päev. Kui kõik hästi läheb saab homme hääli kuulda ning proovisõitu teha
Täna jõudsin siis lõpuks ometi ka garaazi ning oli tegus päev. Kui kõik hästi läheb saab homme hääli kuulda ning proovisõitu teha
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Hääled olid tõesti ning mootori tööle ei saa mitte midagi hetkel ette heita...küll aga saab etteheiteid teha piduritele ja sidurile Pidurite poole pealt nimelt pidurisilinder teeb sama nalja mis eelmine suvigi ehk ette piduritesse vedelik ei jõua. Sidur võtab täiesti ülevalt ning libiseb tohutult...napilt saab garaazist sisse välja.
Ühesõnaga on homne päev paras ulme, sest rajapäevale jõudmiseks on lisaks kasti maha võtmisele ja pidurisilindri elustamisele vaja veel üks rattarumm vahetada, sillaregull teha, stange ette, keskluku paigaldus lõpetada, mitmeid pisiasju külge panna ja kindlasti ka mõned ootamatused.
Eks annan endast parima.
Ühesõnaga on homne päev paras ulme, sest rajapäevale jõudmiseks on lisaks kasti maha võtmisele ja pidurisilindri elustamisele vaja veel üks rattarumm vahetada, sillaregull teha, stange ette, keskluku paigaldus lõpetada, mitmeid pisiasju külge panna ja kindlasti ka mõned ootamatused.
Eks annan endast parima.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008