Vahepeal olen vaikselt ikka auto kallal tegutsenud ja tegevust on jätkuvalt.
Mingi hetkel otsustasin, et vaataks mis siis M-mootoris ülevalpool ka sees on ja vahetasin välja klapisääre tihendid mis ei oled ka just kõige hullemad kuid head ka mitte.
Autot on kimbutanud mõnda aega mingid anomaaliad ja päris lahendust pole hetkeks veel leidnud kuid loodetavasti saab see lahendatud. Vähemalt diagnostikas veakoode ei leitud ja seega ka vahel esinev viga jäi lahenduseta.
Otsustasin ise pusida ja sai puhastatud mootori tööga seotud pistikuid ja andureid üle mõõdetud. Selle kõige tulemusena asi paranes märgatavalt, kuid päris kindel pole, et viga sellega kõrvaldatud.
Laupäev sai ka rajapäeval autot provitud ja kõik toimis kuni viimaselt sõidult maha sõites auto hakkas mootor väga halvasti käima. Seisma jättes ei läinud isegi käima ja ei teadnud mis viga. Hiljem sain auto käima ja ka koju sõidetud, ning kodus töötas kõik jälle laitmatult.
Rajal sai käidud 16" ratastega ja rehvides oli rõhku ka veidi vähe. Kuid õppimise eesmärgil olen sõitudega rahul ja loodetavasti tulevikus aeg ka paraneb. Ja üritan järgmine kord veidi madalamat rehvi kasutada
Täna mõtlesin, et vaatan huvipärast mis ka paagis toimub ja leidsin pumba juurst piisavas koguses rooste puru ja muud sodi mis aja jooksul tanklast saadud ning mis realselt võis pumba filtri ummistada. Homme läheb vahetusse ka bensiini filter ja arvatavasti võtan maha ka pihustid, et need üle vaadata.