Täna sai siis lõpuks "uus" summuti alla. Täiesti uskumatu n*ss oli sellega, kuna mul oli käepärast siis 528 tagapütt ja 528 keskmine osa, millest osa puudu. Tagapütt ja keskmine osa olid üheks kokku keevitatud algselt, kuid Tallinnast Tartusse transpordiks tulid need ka omavahel eraldada.
6 tundi mässasime isaga kahekesi, maali-lõika-kleebi taktikas. Punktisime kõik kenasti kokku lõpuks, puuduvad osad said vahele lõigatud, uued klambrid tehtud jms... ja üllatus saabus muidugi sõitma hakates, kui selgus, et käib veidi vastu kardaani
Kiirendades ei käi, kui jalg gaasi pealt ära võtta, siis käib. Seega ma eeldan, et see on suht marginaalne kontakt ning loodan veidi pikemate kummiklambrite paigaldamisega (või lihtsalt summuti ja kardaani vahelise alumiiniumpleki väänamisega) probleemist lahti saada.
Kui ei saa, siis ...
Summa summarum teistele siis ka teadmiseks, et 528 ja 525i summutid on täiesti erinevad, aga kinnitusklambrid on samad. Seega leegitorudest edasi saab olla 528 summuti täies pikkuses või 525i oma. Keskmine ja tagumine pütt 525i/528
interchangeable ei ole, kuna 528 puhul ühendab neid kahte 2 toru, 525i puhul üks.