Siin väga tihti seda teemat ilmselt uuendama ei hakka ja tihedamat hoolduse/remondipäevikut pean EBK foorumis.Kuid eks panen mingi viitega ka siia tegemised kirja.
Kahjuks või õnneks sellest autost ei saa originaalset klassikut,mulle meeldib see auto sellisena rohkem.Õnneks selle autoga miskit porri pole tehtud ja kõik on tagasi muudetav originaaliks kui vajadus.
Kuid välimust väga muutma ei hakka,pigem kaasaegsemat tehnikat paigaldaks veel juurde.
Aga autost endast siis ka.Minuni jõudis see auto vahetuskaubana E32 740ila vastu.Enne mind tean mingilmääral selle auto ajalugu 4 inimese käes.Sõidetud on sellega suhteliselt vähe viimastel aastatel ja tehnika tundub ka korras olevat.Minukäes see auto olnud juba 6 kuud nüüdseks.
Halva asjana on see auto mõlemasse nurka "paugud" saanud aga tundub,et on korralikult taastatud.
Lisad ja tehtud tööd kui auto minuni jõudis:
Sportamordid madaldusega
17" Steinmetz valuveljed
Black esituled
2,5tolli otse läbi ja kaks pütti,Simonsi toodang
Ees on Audi S3/S4 pidurikettad "312x25" ja Brembo 4-ja kolviga suppordid
Taga on e34 M5 kettad "300X20" ja suppordid
Mootoriga siis ka ühtteist tehtud,klapipesasid lõigatud,sisselaske kanaleid porditud,nukka keeratud,väljalase 2,5tolline,kergem hooratas,M30B35 sidur,chip millega kunagi väidetavalt Lill oli sõitnud(mingid numbrid ja nimi oli peal) ja millalgi ka kepsud,kolvid jne vahetatud.
Elektriline ventilaator radika ette paigaldatud.
Radikas,sidur,õhulugeja jne igast kuluosad vahetatud.
Tehase list ka siis:
Type 325I (EUR)
Dev. series E30 ()
Line 3
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine M20
Cubical capacity 2.50
Power 0
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Upholstery ANTHRAZIT (0211)
Prod. date 1986-10-28
Order options
No. Description
288 LT/ALY WHEELS
300 ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH
311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
333 M TECHNIC SPORTPAKET
339 SATIN CHROME
350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM
400 SLIDING SUNROOF MANUAL
464 SKIBAG
481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER
562 MAP READING LIGHT
704 M SPORT SUSPENSION
708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II
Minupoolt tehtud veel lisaks:
4x rattalaagrid vahetatud
Esisillas peaaegu kõik pulgad lemförderi toodangu vastu vahetatud
Igast õlid (mootor,kast,tagasild,roolivõim) vahetatud koos kõikvõimalike filtritega + küünlad.
M52b28 pihustid,koos reguleeritava kütusesurve regulaatoriga.Pihustitele läksid uued tihendid ka muidugi.
Mootoririhm,veepump ja termostaat vahetatud
Suurem aku
Becker mexico + ...
Põhja lasin keevitada + pigimatt
Elektriga oli kõvasti möllamist,kuna kõik ei töödanud päris nagu vaja
Uue sisu ostsin,ette bmw recarod ja taha värskelt nahatatud istme
Signalisatsioon vahetatud kaasaegsema vastu
M-tech1 rooli leidsin,enne oli mingi suvaline
Heledad polstrid vahetasin mustade vastu
Esimesed pidurivoolikud vahetatud
Plaanid selleks talveks:
Karbid vahetada (ostetud) ja kere altpoolt väga kriitilse pilguga üle vaadata ning korda teha.
Algselt oli plaan terve auto ära värvida aga kuna list aina täieneb siis vist piirdun alumise ringi keretööde + värvimisega.
Esimesed el.aknad paigaldada
Katuseluuk (olemas)terve vastu vahetada + värvimine
Tagaluuk roostevaba vastu vahetada
Esiamordid välja vahetada
Võimalik,et ka sidur vähe kangemaks teha.Tundub,et ei pea sellele väändele ikka vastu.
Ette strutbar,kui leiab mõistliku hinnaga siis ka taha
Tahaks veel leida kuskilt torukollektori ja LSD aga nedd pole väga levinud kaup ning võib juhtuda,et saan need alles aastapärast vms.Neid ikka liigub vahest aga sellise hinnaga enamasti mida ei raatsi maksta.
Mõned pildid siis ka





Viimasel pildil siis talveauto ka näha.Nimelt ei ole plaanis sellele autole rohkem eestimaa soolaseid talvi näidata.Säilib ehk kauem ja võimatu sõita ka sellisega
