Egas midagi kruvikas kätte ja lammutama

Selgus et asendatud külmkäivitus pihusti oli ikka tublisti kütust peale pritsinud . Õhupuhasti küljest võttes selgus , et lõdvik on ka täitunud bensiiniga

Ma arvan et see külmkäivitus pihusti kuseb

Peale kuivatust võtsin külmkäivitus pihustilt pistiku küljest ja keerasin võtmest käima .
Käima jäi ta sellistel pööretel

Edasi proovisin pöördeid alla saada , tühikäigu kruvi sai lõpuni kinni keeratud kuid pöörded jäid . Enne kruvi keeramist tuuritas pöördeid ka üles alla , kruvi kinni keeramisel see aga kadus .
Võtsin ette vooliku nr 19 , mille ma ka uue olin ostnud . See voolik tuleb siis otse tühikäigu mootorist/klapist ja suundub külmkäivitus pihusti külge . Ideaalis sooja mootoriga ei tohiks sellest voolikust enam õhku läbi tulla .
Tuli siis ideaali proovida ja voolik pimedaks teha .

Peale käivitamist andis kohe tulemuse , pidin ise kaasipedaaliga kaasa aitama , tõmbas tühikäigu pöörded päris maha . Keerasin tühikäigu kruvi kolm ringi maha , panin käima ja keerasin pöörded 1000 peale . Rohkem maha veel ei riskinud keerata , eks peab külma mootoriga ka proovima .
Kui kuu aega tagasi või nagu video klipis , siis oli praegune tühikäik palju ühtlasem (nagu päris

