Sysi BMW 525i -84
Kas nad seal UM-is mingit arhiivi ei pea? Töökäsud, arved ja muu säärane peaks ju säilitatama? Töökäsule läheb ju peale auto mark, reg. märgi number ja tehtavad tööd...
Mis liistudesse puutub siis neid saab puhastada. Lakibensiiniga saab väga häid tulemusi. Uskumatu kui palju saasta (tolmu, tõrva) võib olla kogunenud küljeliistudele, stange plastikosadele. Sodi all peidab ennast tihti üsna hea välimusega liist. Keegi ju tavaliselt ei puhasta neid eriti
Mis liistudesse puutub siis neid saab puhastada. Lakibensiiniga saab väga häid tulemusi. Uskumatu kui palju saasta (tolmu, tõrva) võib olla kogunenud küljeliistudele, stange plastikosadele. Sodi all peidab ennast tihti üsna hea välimusega liist. Keegi ju tavaliselt ei puhasta neid eriti
Viimati muutis Jaan, 06 Mai 2005 20:45, muudetud 1 kord kokku.
Eks selle kohta võib järelpärimise teha. Oled ju BMW omanik ja UM on just sellistele autodele spetsialiseerunud. Sina kui klient võid küsida ikka, ma arvan. Või kui sa teinekord lähed mõnda väikest hooldust juhuslikult sinna tegema - võid üksiti ka mainida, et su masin on seal endise omaniku poolt hoolduses olnud ja soovid teada, mis liiki probleemiga tegu oli.
mõni aasta tagasi nad küll mingit raha selle ajaloo väljatrüki eest ei tahtnud. tundsin huvi ühe compacti vastu, mida ühel platsil müüdi. läksin um-i ja küsisin hoolduse ja remondi ajalugu. aitähi eest ka anti, IIRC küll mitte detailne aga hoolduse kuupäevad - hinnad ja ka suuremad varuosad olid vist kirjas.sysi kirjutas:Nojah, ma ka m6tlesin nii, aga kindlasti tahavad nad raha saada selle v2ljastamise eest (ajaloo). Kui nad yldse seda teevad.
-
- Postitusi: 31
- Liitunud: 07 Juun 2005 22:11
- Asukoht: tallinn
Kui sirge esipõlle, veatud stanged saaks, oleks täitsa kabe välimus juba, jah... kuigi eks uss ikka närib
Vanust on kah ju...
Aga veermik ja salong on küll
Kui asjad nii edasi lähevad, nagu praegu, siis arvatavasti pean 525i enne talve maha müüma.
Ei ole vaja konkreetset rahasüsti, aga ma nagunii eriti ei sõida temaga ja niisama hoida pole ka nagu mõtet.
Vanust on kah ju...
Aga veermik ja salong on küll
Kui asjad nii edasi lähevad, nagu praegu, siis arvatavasti pean 525i enne talve maha müüma.
Ei ole vaja konkreetset rahasüsti, aga ma nagunii eriti ei sõida temaga ja niisama hoida pole ka nagu mõtet.
Mõtsin vahepeal siia ka midagi kirjutada. Nüüd asi jälle sealmaal, et talverehvid rändasid autole alla ja peale väikest turgutamist tahan ikka temaga see talv kulgeda... kuigipalju.
Tagavedu ja R6 on ikka...
Läbi olnud kapotiamordi vahetasin kunagi ära - nüüd avaneb kapott nii nagu peab
Peale päris pikka seismist laadisin aku täis (signa tõmbab mõne kuuga ikka tühjaks) ja auto läks poolest pöördest käima... tõsiselt hea tunne oli
Tagavedu ja R6 on ikka...
Läbi olnud kapotiamordi vahetasin kunagi ära - nüüd avaneb kapott nii nagu peab
Peale päris pikka seismist laadisin aku täis (signa tõmbab mõne kuuga ikka tühjaks) ja auto läks poolest pöördest käima... tõsiselt hea tunne oli
Täna sai siis lõpuks "uus" summuti alla. Täiesti uskumatu n*ss oli sellega, kuna mul oli käepärast siis 528 tagapütt ja 528 keskmine osa, millest osa puudu. Tagapütt ja keskmine osa olid üheks kokku keevitatud algselt, kuid Tallinnast Tartusse transpordiks tulid need ka omavahel eraldada.
6 tundi mässasime isaga kahekesi, maali-lõika-kleebi taktikas. Punktisime kõik kenasti kokku lõpuks, puuduvad osad said vahele lõigatud, uued klambrid tehtud jms... ja üllatus saabus muidugi sõitma hakates, kui selgus, et käib veidi vastu kardaani
Kiirendades ei käi, kui jalg gaasi pealt ära võtta, siis käib. Seega ma eeldan, et see on suht marginaalne kontakt ning loodan veidi pikemate kummiklambrite paigaldamisega (või lihtsalt summuti ja kardaani vahelise alumiiniumpleki väänamisega) probleemist lahti saada.
Kui ei saa, siis ...
Summa summarum teistele siis ka teadmiseks, et 528 ja 525i summutid on täiesti erinevad, aga kinnitusklambrid on samad. Seega leegitorudest edasi saab olla 528 summuti täies pikkuses või 525i oma. Keskmine ja tagumine pütt 525i/528 interchangeable ei ole, kuna 528 puhul ühendab neid kahte 2 toru, 525i puhul üks.
6 tundi mässasime isaga kahekesi, maali-lõika-kleebi taktikas. Punktisime kõik kenasti kokku lõpuks, puuduvad osad said vahele lõigatud, uued klambrid tehtud jms... ja üllatus saabus muidugi sõitma hakates, kui selgus, et käib veidi vastu kardaani
Kiirendades ei käi, kui jalg gaasi pealt ära võtta, siis käib. Seega ma eeldan, et see on suht marginaalne kontakt ning loodan veidi pikemate kummiklambrite paigaldamisega (või lihtsalt summuti ja kardaani vahelise alumiiniumpleki väänamisega) probleemist lahti saada.
Kui ei saa, siis ...
Summa summarum teistele siis ka teadmiseks, et 528 ja 525i summutid on täiesti erinevad, aga kinnitusklambrid on samad. Seega leegitorudest edasi saab olla 528 summuti täies pikkuses või 525i oma. Keskmine ja tagumine pütt 525i/528 interchangeable ei ole, kuna 528 puhul ühendab neid kahte 2 toru, 525i puhul üks.
Vahetasin õhulugeja, throttle body'sse mineva suure õhuvooliku.. või kuidas seda nimetatakse ja 3 väiksemat kehvemas olukorras olnud vaakumvoolikut uute UMi omade vastu, aga tühikäigu pöörded jäid ikka kõrgeks... peaks ehk bensiinipumbast tulevad kütusesurve ära mõõtma ning proovima mõne teise ajuga.