
Juttu j6uab vesta, alustame parem piltidest:
aasta 2005



V6ib 8elda, et armastus esimesest pilgust.s6itsin temaga paar aastat ja mingil hetkel otsustasin , et AITAB nii ei k6lba yhe kassikuga ymber k2ia, ning panin ta tallele.Ajapikku kogusin vajalikke tykke.
Aastal 2010jaanuar: Ma tunnen, et siin kuskil on yks E21


Peale kaeve t8id ja sulatamist ning m6ningate detailide eemaldamist oli auto t88kojas ning algasid keret88d. Olgu veel mainitud, et suurem osa t88dest teen ise:liivaprits, keevitamine, v2rvimne, igasugu s6lmede taastamine, mootor jne jne.Sisse ostan vaid v2ga spets t88ristu n6udvaid teenuseid nagu v2ntv6lli lihvimine, plokikaane freesimine ja sellised.

Hmmm, kus moto on? motost natuke hiljem

Algas v2sitav puhastamis/l6ikamis/keevitamis protsess

Loomulikult oi ka eelnevate omanike tuuningut




L6puks hakkas keevitust88de l6pp paistma

Ja alata v6is nyhkimine....

Kuna ma aga vahepeal sattusin hoogu, ununes fotokas sootuks ja v2ljas hakkasid juba linnud laulma


Liivapritsi valmistasin ise ja n2eb v2lja selline:


Dyys:

6hk sisse:

Ja 6ige kogus liiva peale jooksma:



Nagu t2helepanite v6tab see protsess tohutu aja ja materjali, aga milleks teha asja yhekordseks kasutamiseks?
Tulemuseks:



P6hjaga sama, et EPO, t2itekrunt, kautsuki baasil p6hjamastiks, v2rv, hiljem lisandub veel bituumen ja p6hjavaha.
J2tkub....