hainina,kelle oma ?

Vestlused vabadel, aga siiski vanu BMW'sid puudutavatel teemadel.
Vasta
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

hainina,kelle oma ?

Postitus Postitas Sander »

sattus kätte juulikuu TM kus oli juttu e24 jast .

mainiti ära ka yks punane v12 5,0 mootoriga mis eestimaal tehtud,kelle varakambrisse se kuulub?

oleks huvitav näha oma silmaga mis moodi tehtud.

vajab vist oma kähkusõidu golf v12 mootoriks muuta :D
Viimati muutis Sander, 24 Dets 2005 11:42, muudetud 1 kord kokku.
...
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3085
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

See on iffi punane. Praeguseks küll tagasi 3,5l mootoriga.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Sander »

nuga kirjutas:See on iffi punane. Praeguseks küll tagasi 3,5l mootoriga.



seda kahtlustasingi aga miks ta tagasi 3,5 on?
...
Kasutaja avatar
Renx
Postitusi: 498
Liitunud: 07 Aug 2005 21:01
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Renx »

sass85 kirjutas:
nuga kirjutas:See on iffi punane. Praeguseks küll tagasi 3,5l mootoriga.



seda kahtlustasingi aga miks ta tagasi 3,5 on?
5.0 vist ei õigustanud end piisavalt :P
E28 520i -86 ex
E28 528i -83 ex
E28 528i -84 ex
E28 528i -84- ex
E30 318i-325i -84-94a ca. 30tk
E39 540i -02 & E39 525d -02
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Sander »

äkki iff räägib lähemalt ehitusest............
...
Kasutaja avatar
Iff
Klubiliige
Postitusi: 509
Liitunud: 25 Jaan 2005 22:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Iff »

Mina seda viiskomanulli sinna ei installinud, seda tegi kuuldavasti eelmine omanik. Asi olevat olnud selles, et nullist sajani kiirendus on sama mis 3,5-se mootoriga (lihtsalt pidamist pole V12-ga). Samas oli see ära rikkunud kaalujaotuse, niiet olla mööda asfaldivagused ikka korralikult vedanud siia-sinna (veab ka 3,5-sega piisavalt, ei tea mis veel raskema mootoriga teeks). Pealt 100km/h oli minek muidugi meelierutav olnud, kuid meie oludes on suht vähe kasu sellest siiski
635csi
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

gaz53 :lol:
745, R-23, R-12
Kasutaja avatar
Renx
Postitusi: 498
Liitunud: 07 Aug 2005 21:01
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Renx »

Iff kirjutas:Mina seda viiskomanulli sinna ei installinud, seda tegi kuuldavasti eelmine omanik. Asi olevat olnud selles, et nullist sajani kiirendus on sama mis 3,5-se mootoriga (lihtsalt pidamist pole V12-ga). Samas oli see ära rikkunud kaalujaotuse, niiet olla mööda asfaldivagused ikka korralikult vedanud siia-sinna (veab ka 3,5-sega piisavalt, ei tea mis veel raskema mootoriga teeks). Pealt 100km/h oli minek muidugi meelierutav olnud, kuid meie oludes on suht vähe kasu sellest siiski

ühesõnaga panin täppi :P .....5.0 ei õigustanud ennast ära 8)
E28 520i -86 ex
E28 528i -83 ex
E28 528i -84 ex
E28 528i -84- ex
E30 318i-325i -84-94a ca. 30tk
E39 540i -02 & E39 525d -02
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Omal ajal kaalus BMW ka varianti e23-le v12 mootor peale istutada (sellest ka väike jutt netis kusagil üleval) kuid sellest loobuti turbo kasuks (autoks siis 745i). Kui seitsmekümnendate lõpul oleksid kütuse hinnad ja olud maailmaturul natuke teised olnud siis ega palju ei puudunud, et e23 lipulaevad oleksid V12 mootoritega ringi vuranud. Olude sunnil valiti siis teine tee. Ilmselt ka V12 mootor ise ei olnud piisavalt "küps" tollel ajal. Huvitav oleks võrrelda seitmekümnendate aastate lõpu V12-ne ja kaheksakümnendate V12-ne (e32) erinevaid parameetreid (kaal, kütusekulu jne.)

Huvitav on aga see, et just V12 mootoriga varustatud kuuesajast kasutati selle järglase ehk kaheksanda seeria väljatöötamise käigus. E31-st sai muidugi hoopis teine masin kui seda oli olnud e24.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Vasta