Ihvi 728i
neid pilte ootan isegi õigemini, et oleks materjal, mida pildistada
hetkeseisuga siis kõik uksemehhanismid koos (aint polstrid puudu, armatuuris nupukesed (suurim mure oli salongi ventika mittetoimimine) korrastatud, roolisammas vahetatud jms. loodan täna põhjamati sisse saada. sisu tõstan praegu muutmata kujul kuldse pealt sisse, ülepolsterdamine/nahatamine jääb tulevikku, on asjad vähemalt koos ja ei kao ära.
järgmisena plaanis kapoti all ringi vaadata. peaks vaakumi üle vaatama (tühikäiks ebsühtlane ja madalavõitu, tugev vaakumi sisin kosta ja voolikud paistavad ka na äbarikud), saaled vahetama (päris soojana vilgutab kohapeal (500 pöörde kandis) õlituld kohati, ilmselt kustutaks tule ka tühikäigu paikasaamine ja õli vahetus (jumal teab, mis seal sees on) aga olen saalede vahetamise kasulikkuse usku ) , radika lekke kõrvaldama ja mahlad vahetama
hetkeseisuga siis kõik uksemehhanismid koos (aint polstrid puudu, armatuuris nupukesed (suurim mure oli salongi ventika mittetoimimine) korrastatud, roolisammas vahetatud jms. loodan täna põhjamati sisse saada. sisu tõstan praegu muutmata kujul kuldse pealt sisse, ülepolsterdamine/nahatamine jääb tulevikku, on asjad vähemalt koos ja ei kao ära.
järgmisena plaanis kapoti all ringi vaadata. peaks vaakumi üle vaatama (tühikäiks ebsühtlane ja madalavõitu, tugev vaakumi sisin kosta ja voolikud paistavad ka na äbarikud), saaled vahetama (päris soojana vilgutab kohapeal (500 pöörde kandis) õlituld kohati, ilmselt kustutaks tule ka tühikäigu paikasaamine ja õli vahetus (jumal teab, mis seal sees on) aga olen saalede vahetamise kasulikkuse usku ) , radika lekke kõrvaldama ja mahlad vahetama
Vaata, et sul üks teatav 3,2 millimeetrise läbimõõduga vaakumvoolik lahti pole! See mis jookseb kõrvalistuja-poolsest küljest alates mööda vahesina kollektori alla. Kui see voolik on lahti siis imeb täiega. Endal oli juhus kus pöörded muutusid ebaühtlaseks jne. Kaevasin natuke kapoti all ja selgus, et üks pikk vaakumvoolik tolgendas niisama. Oli teine oma õigest kohast plehku pannud. Pärast külgeühendamist jälle kõik korras. Voolikul peaks olema küljes väike kinnitusklamber. Võiks ka ülejäänud vaakumvoolikud üle vaadata Mootorisse pane mingi asjalik mineraalõli (täis- või poolsünti pole vast kulunud mootorisse mõtet kallata). Muidugi see õlitule vilkumine võib olla ka madalatest pööretest tingitud... seega alati ei ole õlipump läbi.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
mootor nagu hullusti kulunud ei ole, st liigub päris hästi ja ei suitse-tossa. õli plaanisin ise ka mineraali, millist soovitate? ilmselt eriti suurt vahet pole küll. tsikliga parimad kogemused pennzoiliga (ei muutu liiga vesivedelaks ka kuumana), halvimad kogemused addinoliga (kuumana õlisurve liiga madal ja tuli põleb ka õrnalt gaasi andes, kuigi mootor hiljuti remonditud. addinol välja, pennzoil sisse->surve ok ka tühikäigul popsudes).
on saalede vahetusega tegelenud keegi? mingeid ettearvamatuid ebameeldivusi sellega seoses?
on saalede vahetusega tegelenud keegi? mingeid ettearvamatuid ebameeldivusi sellega seoses?
Pennzoil on tõesti ka minu kogemustest täitsa ok. Saalede vahetusega võib probleeme tekkida igasuguseid... seda siis kui varem asja ise teinud ei ole. Ära mitte mingil juhul oma tarkusest asja tegema hakka vaid võtta ikka remondimanuaal kätte ja sealt step-by-step tehes võid kindel olla, et asi saab hea.
E10 2002
http://www.ukcar.com/road_tests/bmw/bmw ... ENGINE.jpgArvo kirjutas:Puht huvi pärast küsin, mis alusel arvad, et näiteks castroli poolsünt on parem kui pennzoili oma? Pennzoil õlid on muideks BMW poolt samuti heaks kiidetud.Mart kirjutas:Mis pennzoil, lõpetage ära.
See pilt õlikorgil on päris mõjuv põhjus
Selle pildi põhjuseks on see, et Castrol sponsoreerib BMW F1 projekti, millest tulenevalt on nende logo ka iga uuema BMW õlikorgil Varem oli selliseks "ametlikuks BMW õliks" Valvoline.Mart kirjutas: http://www.ukcar.com/road_tests/bmw/bmw ... ENGINE.jpg
See pilt õlikorgil on päris mõjuv põhjus
Ei ütlegi, et Castrol nüüd sitt oleks... aga IMHO põhjendamatult kallis. Sama raha eest saab Pennzoili üle liitri rohkem ja näiteks M50-e hüdrotõukuritele meeldib Pennzoil rohkem (loe: mootor käib veidi vaiksemalt).
E10 2002
nina ülevärvimine mulle lisakulutusi ei tekita jah..ja nagu nädalake venimist ka eriti ei morjenda. täna võtsingi nina ja kapoti maha ja homme lähevad tegemisse..
minu tänase päeva eriti hea uudis on, et auto sai tühikäigu võrra rikkamaks. üks salakaval voolik oli katki ja sealt sai rohkelt lisaõhku. samuti panin uued küünlad, õhufiltri, rihmad, geneka puksi jms pudi-padi. käib toredasti (y)
sisust põhim uksepolstrid puudu.
minu tänase päeva eriti hea uudis on, et auto sai tühikäigu võrra rikkamaks. üks salakaval voolik oli katki ja sealt sai rohkelt lisaõhku. samuti panin uued küünlad, õhufiltri, rihmad, geneka puksi jms pudi-padi. käib toredasti (y)
sisust põhim uksepolstrid puudu.