Korraliku E34 hind
Korraliku E34 hind
Tervist!
Kuna tekkis võimalus soetada selline masin:
1988. aasta E34 kerega BMW 525
2,5l
125kW
aga ei ole kursis selle mudeli hindadega turul ja et oskaks hinnas kaasa rääkida, siis küsiks siit abi. Ehk keegi mainiks, mis selliste isendite hinnad on umbes.
Antud masin on suhteliselt korralik. Nokitsemist natuke on.
Ülevaatus olemas.
Tänan
Kuna tekkis võimalus soetada selline masin:
1988. aasta E34 kerega BMW 525
2,5l
125kW
aga ei ole kursis selle mudeli hindadega turul ja et oskaks hinnas kaasa rääkida, siis küsiks siit abi. Ehk keegi mainiks, mis selliste isendite hinnad on umbes.
Antud masin on suhteliselt korralik. Nokitsemist natuke on.
Ülevaatus olemas.
Tänan
Ega see ei tähenda, et minul peaks selliseid olema kodus.
Haruldus on igaühe enda teha, minu jaoks on haruldane ka see, mida on vähe toodetud. Alati ei pea ju mittetavaliseks ja haruldaseks autoks lugema sellist, mis on suht kättesaamatu või väga kallis.
Mul on kodus 325ixA touring, mida toodeti vaid 1300tk. Väga kõvasti vähem toodeti neid ikka kui näiteks M3.
Peace ja sry OT.
Haruldus on igaühe enda teha, minu jaoks on haruldane ka see, mida on vähe toodetud. Alati ei pea ju mittetavaliseks ja haruldaseks autoks lugema sellist, mis on suht kättesaamatu või väga kallis.
Mul on kodus 325ixA touring, mida toodeti vaid 1300tk. Väga kõvasti vähem toodeti neid ikka kui näiteks M3.
Peace ja sry OT.
tel 55570186 - e30 varuosad
IMHO oli see number siiski mõned korrad suurem. Justkui kuskil 7000-10000 vahel. Sedaane oli 3705 (vist). BMW klubi lehele sai kunagi ürgammu need arvud postitatud. Tõsi, need ei teinud erisust käigukasti tüübi põhjal.eix22 kirjutas:Mul on kodus 325ixA touring, mida toodeti vaid 1300tk.
Minu meelest ei saa korraliku auto hind olla kunagi madalam kui 3-4000€ (margist praktiliselt hoolimata). Elu on näidanud, et alla selle on kas rooste, tehnilised probleemid või pahtlihunnik.
See number on täpselt 1306tk
Kokku on touring IX toodetud 5273tk , seega ikka suht vähe.
Kasti tüüp määrab väga palju, mõnda autot on tehtud manuaalina rohkem kui atm kastiga ja vastupidi, mõnda pole üldse tehtud manuaalina või atm kastiga. Nagu ütlesein, kes mida haruldaseks peab ja/või väärtustab.
Kui hakata siin veel "liistu lõhki ajama", siis nendest 1306 tk on EH kastiga tehtud 700 ringis , ülejäänud on tavalise ATM kastiga.
Kokku on touring IX toodetud 5273tk , seega ikka suht vähe.
Kasti tüüp määrab väga palju, mõnda autot on tehtud manuaalina rohkem kui atm kastiga ja vastupidi, mõnda pole üldse tehtud manuaalina või atm kastiga. Nagu ütlesein, kes mida haruldaseks peab ja/või väärtustab.
Kui hakata siin veel "liistu lõhki ajama", siis nendest 1306 tk on EH kastiga tehtud 700 ringis , ülejäänud on tavalise ATM kastiga.
tel 55570186 - e30 varuosad
Teema on siin päris aktuaalseks kiskunud arulduste kohapealt ja samas teema risustamise vältimiseks võiks siit osa tõsta uude teemasse.
Aga sellist rahvaautot nagu minu E34 M5 3,8l mootoriga on tehtud tervelt 2676tk. Seda palju nendest on Nürburgringi kahjuks ei tea, aga kindlasti mitte rohkem kui see number siin
Aga sellist rahvaautot nagu minu E34 M5 3,8l mootoriga on tehtud tervelt 2676tk. Seda palju nendest on Nürburgringi kahjuks ei tea, aga kindlasti mitte rohkem kui see number siin
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Tahad sa selle müümisest eraldi PS rääkida? Kõnealust numbrit soovis tol korral selle auto omanik ise, kes kontakte ei jaganud, nüüdseks seda masinat enam ei ole ja vana omanikki e30 ridadest lahkunud.Muhv kirjutas: Ei tegelikult siiski E30-st. Numbrimärk IX325 on endiselt minu nimel
Mis puudutab seda teemast mööda möla, siis ATM mängib ikka suurt rolli, see juba sama nagu mootorite erinevus, minuarust see ei vaja siin eraldi lahti seletamist ja põhjendamist. Käigukasti tüüp on variant, mitte varustus.
tel 55570186 - e30 varuosad
back to the roots - ma arvan, alla 2500 Euro on ainult korralikud diislid ja M20 520i või 518 eksemplaarid veel kättesaadav.
Korralik E34, M30 mootoriga, või 525 maksab juba peaaegu 3000 Euro ringis.
Huvitav on btw. E34 M5 on nüüd kindlasti haruldasem kui E30 M3, aga hinnade puhul ei ole seda üldse nähtav, E30 M3 maksab ikka tunduvalt rohkem kui M5.
Paistab, et "klassikaline BMW rahvas" maksab ikka kolme mudelite ees rohkem raha kui viiese mudeli ees...
Korralik E34, M30 mootoriga, või 525 maksab juba peaaegu 3000 Euro ringis.
Huvitav on btw. E34 M5 on nüüd kindlasti haruldasem kui E30 M3, aga hinnade puhul ei ole seda üldse nähtav, E30 M3 maksab ikka tunduvalt rohkem kui M5.
Paistab, et "klassikaline BMW rahvas" maksab ikka kolme mudelite ees rohkem raha kui viiese mudeli ees...
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Avaldan kah korra huvi pärast arvamust, läheb see kellegile korda/aitab see kedagi või mitte. Eks selle e34 hinna ja kvaliteedi suhe sõltub mingil määral eelmistest omanikest. Kui eelmised omanikud on järjepidevalt mingi rullnokad olnud, kellel autost jumala savi, siis noh, ei saagi head loota. Võib muidugi hea raha eest ka hea eksemplari otsa sattuda, mis võib-olla kellegil vanema inimese käes olnud ning kes autot nagu oma silmatera hoidnud on. Seega võib vahest päris häid asju turule hea hinnaga tekkida, kuid siiski ei juhtu seda tihti. Enda kogemustest võin rääkida, et sai seegi talv toodud endale talveautoks üks e34.Kuna eelarve oli mul vaid ~500 euro kandis ning projektikas oli vaja puhkusele panna, saigi toodud üks e34 touring. Asi maksis 450 eurot ja oli avariiline kergelt (tiib mõlkis, suund puruks jne). Siiski kohapeal tundus tehnika korralik, midagi halba tähele ei pannud, kere tundus viisakas peale mõndade mõlkide, müüja isegi saatis mingi kuulutuse, et oli 2 kuud tagasi 900ga ostnud ning hind maas aint avarii tõttu. Saigi ta siis ära toodud. Kohe järgmistel päevadel ilmnesid aga vead. Tagasillapuksid jumala läbi, mingi ilge kumin, kui autoga üle 50e sõidad jne. Paar nädalat hiljem lendas klapikambrikaane tihend puruks, sai see ära vahetatud, siis termostaat jne. Siiani seisab, sest jälle on uus anomaalia, ilmselt uut termostaati vaja. Ühesõnaga, raha juba sitaks sinna alla läinud ja sõita pole eriti ka saanud. Siiani kahetsen, et Sierrat või Omegat ei toonud, kindlasti oleks vähe korralikuma isendi saanud. Minu eelmised 3 omaniku olid ka muidugi mingid 3 lubadeta alaealist tegelast. Samas 1000 euro kandis võid juba täiesti okei E34 saada. Minu jutt oli pigem nendele suunatud, kes kaaluvad mingit odavat e34, no absoluutselt ei soovita, pigem vaadake mõne muu margi peale.
Ja mõne muu margi masina saab siis 450e eest korraliku ve??
On ikka kah naljakas jutt mõnes mõttes. Kui ostad 450e eest auto, siis on ikka väga imetlusväärne asi, et vaja vahetada mõned puksid, sharniirid või tihendid...Sellised vahetused võivad elementaarseks kujuneda ka 2000€ maksa isendi puhul.
Üldiselt ei määra hind alati masina seisukorda, tihti on paljud üle hinnatud seoses kõrgegks aetud turuhinna ja muidu rahavahetusega väikseks muutunud numbritega. Korralikkus on samuti selline lai mõiste, mis on igaühe jaoks erineva tähendusega. Tuttav sai heas seisus e34 525tds 1400e kätte näiteks.
On ikka kah naljakas jutt mõnes mõttes. Kui ostad 450e eest auto, siis on ikka väga imetlusväärne asi, et vaja vahetada mõned puksid, sharniirid või tihendid...Sellised vahetused võivad elementaarseks kujuneda ka 2000€ maksa isendi puhul.
Üldiselt ei määra hind alati masina seisukorda, tihti on paljud üle hinnatud seoses kõrgegks aetud turuhinna ja muidu rahavahetusega väikseks muutunud numbritega. Korralikkus on samuti selline lai mõiste, mis on igaühe jaoks erineva tähendusega. Tuttav sai heas seisus e34 525tds 1400e kätte näiteks.
tel 55570186 - e30 varuosad