Nüüdseks on rooliotsad ja piduri supporti tihendid kohal.
Aku laadima ja tegemisse ta läks
Suppordid said lahti võetud :
Kõige lihtsam on auto all kolb välja suruda või kasutades suruõhku ( suunata õlivooliku avast sisse ) ja hoida supporti tagurpidi ohutuse pärast.
Tihendite pesad puhastad liivapaberiga või teravama kruvikeerajaga.
Silindri seinad hästi peenikese liivapabereiga aga liikudes mööda seinu ringiratast.
Hiljem tihend ja kolb määrida õliga ( mina kasutasin mootoriõli, uut. Miks? Sest mootoriõli on libe ja ei ole kuiv. Pidurivedelik on kuiv ja ei määri nii hästi ) ja tihendid paigaldada. Ideaalis peab kolb minema surudes sisse. Kui ei lähe, peab puhastama veel.
Kui tekib probleeme õhutusnipli lahti keeramisega siis teha seda ülimalt ettevaatlikult. Ülikerge on keerata seda pooleks isegi suurema vaevata.
Avamiseks võid proovida : Kuumuta õhutusniplit leegiga,koputa haamriga suppordi korpuse peale või külmaga lahti ehmatada.
Lõpptulemus oli :
Auto all nägi välja :
Nüüd jääb veel teha rooliotste vahetus ( krager firmalt )
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i