BMW 524td '87 (e28) franck1
BMW 524td '87 (e28) franck1
Tervitus klassikaliste bmw'de huvilised.
Pika mõtlemise peale otsustasin ka enda kurvas seisus olevast haininast teema teha. BMW e28 on tegelikult olnud isiklik unistuste pill mida omada umbes nelja aastaselt, kui omas mu onu ühte lumivalget.
Kuna load kohe kohe taskusse jõudmas siis üks kuu aega tagasi, õhtusel ajal okidoki kuulutuste seas sorteerides torkas silma üks 524td 350 käibel oleva rahaühiku eest. Isegi ei olnud pikka mõtlemist ja sai helistatud sõbrale, eelik sappa ja võetud ette umbes 150km pikkune sõit. Telefonis rääkides tuli välja, et pump läbi, eest mõni detail puudu ja kere üle keskmise, kuid teepeal hakkasin juba kõhklema, et nii hea hinna eest ikka ei tasu palju oodata ja mis seisus see mootor ja veermik tegelikult on. Kohale jõudsin siis pimedas. Kohapeal siis auto kohta suurt tarka teada ei saanudki, iga asi mida küsisin vastus oli "Enne sõitis". Masin olevat siis pool aastat välitingimustes seisnud. Aga mis seal ikka, paberid täidetud ja tagasi minek. isiklikult ei oska midagi väga suurt arvata, foorumitest uurides selgus siiski, et pidavat üsna läbi mootor olema, kere on ka nii nagu ta on kannud on korras aga põhi ja karbid on väga käest ära. sillad tunduvad iseenesest korras ja rattad küljest ära kukkumas ei ole. Midagi suurt unistama ei hakka, loodan juuni alguseks teedele liikuma saada. Kuna kooli kõrvalt majanduslikku seisu väga suurt ei ole siis teen sõidukõlblikuks ta üsna üle küngaste ja mätaste.
Veidike Informatsiooni ka siis:
m21d24 turbodiisel
Tehase võimsust 85kw
Väändemoment on 210 Nm/2400 pöörde juures
Käigukastiõli segab juht
Klappe on 12
Autot liigutavad tagumised rattad/ratas
Väljalaske aastaks on 1987
Lisan siis mõned pildid ka (halb kvaliteet)
Üks pilt mille leidsin foorumist mõnest vanemast ajast:
mõni päev hiljem peale ostu (esimesed tiivad, põlla, iluvõre, neerud eemaldasin mina)
Veidi hiljem jõudis auto siis katusealla, maha sai võetud mootor ja sisu laiali kistud.
Vana mootor:
Ja siis põhjaalusest (loodan et pildid arusaadavad)
Ja veel üks probleemne koht (arvan, et kapott on hoo pealt lahti lennanud ja kinnituse ära murdnud)
Kuna tagasilla kinnitusi vaadates hakkasin kartma, et võin tagasillast ilma jääda siis juhtus ka nii
Natukene olen jõudnud juba keevitustöödega alustada (palun andke keevituse pärast andeks, hoidsin esimest korda elus keevitust käes)
tagumisest sillast
ning kelle uus kelle vana mootor
See nädal loodan siis silla alla saada ja vaikselt asuda mootori kallale. Mootorist siis niipalju, kuna kahemassiline hooratas läbi siis soetasin M50 mootori hooratta ja siduri, kuid sellega kaasnes järgmine probleem: pöörete anduril ei ole millegi pealt lugeda. Kas keegi oskaks aidata mille peale saaksin selle ehitada? Mootoril plaanin siis vahetada kõik tihendid, hammasrihma komplekti, vedelikud ja filtrid ning pisiassju. Kas oleks hea vahetada ka klapisääretihendid ja kaanetihend? Olen kuulnud et, selles mootoril ei tasu kaant katsuda ja proovisõitu tehes, mingeid tõrkeid ei ilmunud kuid minu arust oli jahutusvedeliku lõdvik veidike pinges. Rohkem midagi kurta ei ole, ootan soovitusi ja kõike kasulikku mida peaksin teadma. Vabandan oma kõnepruugi pärast, võtame arvesse minu vanuse.
Tervitades Franc.
Pika mõtlemise peale otsustasin ka enda kurvas seisus olevast haininast teema teha. BMW e28 on tegelikult olnud isiklik unistuste pill mida omada umbes nelja aastaselt, kui omas mu onu ühte lumivalget.
Kuna load kohe kohe taskusse jõudmas siis üks kuu aega tagasi, õhtusel ajal okidoki kuulutuste seas sorteerides torkas silma üks 524td 350 käibel oleva rahaühiku eest. Isegi ei olnud pikka mõtlemist ja sai helistatud sõbrale, eelik sappa ja võetud ette umbes 150km pikkune sõit. Telefonis rääkides tuli välja, et pump läbi, eest mõni detail puudu ja kere üle keskmise, kuid teepeal hakkasin juba kõhklema, et nii hea hinna eest ikka ei tasu palju oodata ja mis seisus see mootor ja veermik tegelikult on. Kohale jõudsin siis pimedas. Kohapeal siis auto kohta suurt tarka teada ei saanudki, iga asi mida küsisin vastus oli "Enne sõitis". Masin olevat siis pool aastat välitingimustes seisnud. Aga mis seal ikka, paberid täidetud ja tagasi minek. isiklikult ei oska midagi väga suurt arvata, foorumitest uurides selgus siiski, et pidavat üsna läbi mootor olema, kere on ka nii nagu ta on kannud on korras aga põhi ja karbid on väga käest ära. sillad tunduvad iseenesest korras ja rattad küljest ära kukkumas ei ole. Midagi suurt unistama ei hakka, loodan juuni alguseks teedele liikuma saada. Kuna kooli kõrvalt majanduslikku seisu väga suurt ei ole siis teen sõidukõlblikuks ta üsna üle küngaste ja mätaste.
Veidike Informatsiooni ka siis:
m21d24 turbodiisel
Tehase võimsust 85kw
Väändemoment on 210 Nm/2400 pöörde juures
Käigukastiõli segab juht
Klappe on 12
Autot liigutavad tagumised rattad/ratas
Väljalaske aastaks on 1987
Lisan siis mõned pildid ka (halb kvaliteet)
Üks pilt mille leidsin foorumist mõnest vanemast ajast:
mõni päev hiljem peale ostu (esimesed tiivad, põlla, iluvõre, neerud eemaldasin mina)
Veidi hiljem jõudis auto siis katusealla, maha sai võetud mootor ja sisu laiali kistud.
Vana mootor:
Ja siis põhjaalusest (loodan et pildid arusaadavad)
Ja veel üks probleemne koht (arvan, et kapott on hoo pealt lahti lennanud ja kinnituse ära murdnud)
Kuna tagasilla kinnitusi vaadates hakkasin kartma, et võin tagasillast ilma jääda siis juhtus ka nii
Natukene olen jõudnud juba keevitustöödega alustada (palun andke keevituse pärast andeks, hoidsin esimest korda elus keevitust käes)
tagumisest sillast
ning kelle uus kelle vana mootor
See nädal loodan siis silla alla saada ja vaikselt asuda mootori kallale. Mootorist siis niipalju, kuna kahemassiline hooratas läbi siis soetasin M50 mootori hooratta ja siduri, kuid sellega kaasnes järgmine probleem: pöörete anduril ei ole millegi pealt lugeda. Kas keegi oskaks aidata mille peale saaksin selle ehitada? Mootoril plaanin siis vahetada kõik tihendid, hammasrihma komplekti, vedelikud ja filtrid ning pisiassju. Kas oleks hea vahetada ka klapisääretihendid ja kaanetihend? Olen kuulnud et, selles mootoril ei tasu kaant katsuda ja proovisõitu tehes, mingeid tõrkeid ei ilmunud kuid minu arust oli jahutusvedeliku lõdvik veidike pinges. Rohkem midagi kurta ei ole, ootan soovitusi ja kõike kasulikku mida peaksin teadma. Vabandan oma kõnepruugi pärast, võtame arvesse minu vanuse.
Tervitades Franc.
Re: BMW 524td '87 (e28) franck1
Naljanina, kes selle kohta ütles et kere üle keskmise Pakkusin kunagi vahetust ka sellele, hea et omanik ei soovinud minu oma. Siis paistis piltidel OK, nagu enamus ikka. Kuid kohapeal pilt hoopis teine.
Aga hea näha, et lõpuks on asi kätte võetud
Aga hea näha, et lõpuks on asi kätte võetud
Viimati muutis JanekEnde, 13 Apr 2014 22:18, muudetud 1 kord kokku.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: BMW 524td '87 (e28) franck1
Ei vaidle vastu.JanekEnde kirjutas:Naljanina, kes selle kohta ütles et kere üle keskmise Pakkusin kunagi vahetust ka sellele, hea et omanik ei soovinud minu oma.
Aga hea näha, et lõpuks on asi kätte võetud
Re: BMW 524td '87 (e28) franck1
Harjutamiseks õppimiseks väga õige masin.
Korralikult taastada sellist ei tasugi.
Korralikult taastada sellist ei tasugi.
Re: BMW 524td '87 (e28) franck1
Kui mootor toimib õlirõhud, käivitused korras milleks teda üldse lahti kakkuda, vahetada kuluosad rihmad rullid, sidur korda, eelsüüte küünlad.
Re: BMW 524td '87 (e28) franck1
Tervitan jälle,
Jõudsin täna auto juurde korraks ja natuke sai tehtud. Tagumine osa on nüüd keevitatud ja mastiksiga ületehtud (Kunde poolse tagaistuja jalgealune, tagasilla kinnitused ja mõned pisiaugud). keevitada veel küll ja küll. Tagasilda alla pannes juhtus ka nii:
Ja mõlemalt poolt täpselt samakoha pealt.. Õnneks olid teised vedrud kohe käest võtta ja sai need ära vahetatud aga silda alla ei pannud. Kuulsin, et amordid pidavat nendel väga tugevasti silla küljes kinni olema ja neid küljes väga jama ära saada, saab need kuidagi nii kätte, et puksid jääksid terveks?
Natuke mõnest tehtud asjast siis:
Pinna lasin relakaga haljaks, alla krunt ja peale mastiks. Pidama jäävad kindlasti aga ei tea kui kauaks, parem kui mittemidagi.
nüüd on jäänud veel eest keevitada:
Põhjamatti eemaldades juhtus gaasipedaali kinnituskohaga nii:
Vahepeal vahetasin tagumise luugi ka ära, toon on küll erinev aga parem kui pahteldatud ja tagatiiva aukudega.
Kuidas saaksin kindlaks teha roolivõimu pumba olukorra? paak on täiesti kuiv aga kui ostsin siis ei olnud tal peal roolivõimu rihma. Loodan selle nädala lõpuks tagasilla alla saada ja ära teha mõni keevitus, siis saab järgmine nädal hakata mootoriga tegelema.
Tervitades Franc.
Jõudsin täna auto juurde korraks ja natuke sai tehtud. Tagumine osa on nüüd keevitatud ja mastiksiga ületehtud (Kunde poolse tagaistuja jalgealune, tagasilla kinnitused ja mõned pisiaugud). keevitada veel küll ja küll. Tagasilda alla pannes juhtus ka nii:
Ja mõlemalt poolt täpselt samakoha pealt.. Õnneks olid teised vedrud kohe käest võtta ja sai need ära vahetatud aga silda alla ei pannud. Kuulsin, et amordid pidavat nendel väga tugevasti silla küljes kinni olema ja neid küljes väga jama ära saada, saab need kuidagi nii kätte, et puksid jääksid terveks?
Natuke mõnest tehtud asjast siis:
Pinna lasin relakaga haljaks, alla krunt ja peale mastiks. Pidama jäävad kindlasti aga ei tea kui kauaks, parem kui mittemidagi.
nüüd on jäänud veel eest keevitada:
Põhjamatti eemaldades juhtus gaasipedaali kinnituskohaga nii:
Vahepeal vahetasin tagumise luugi ka ära, toon on küll erinev aga parem kui pahteldatud ja tagatiiva aukudega.
Kuidas saaksin kindlaks teha roolivõimu pumba olukorra? paak on täiesti kuiv aga kui ostsin siis ei olnud tal peal roolivõimu rihma. Loodan selle nädala lõpuks tagasilla alla saada ja ära teha mõni keevitus, siis saab järgmine nädal hakata mootoriga tegelema.
Tervitades Franc.
Re: BMW 524td '87 (e28) franck1
kuumuta sillatala natukene ja kummihaamriga kops amort küljest, need kinni roostetanud osad vajavadki karujõudu vahepeal.
Re: BMW 524td '87 (e28) franck1
Hea on vaadata ja kaasa elada. Vähemasti ei läinud vanarauaks ja eks me kõik ole alustanud kuskilt. Aga keevituse kohapealt siis anna aga voolu juurde ja traati vähemaks ja kyll see keevitus ka ilusast jooksma hakkab. Ennekõike tuleb ikka ära puhastada pinad mida keevitama hakkad. Keevitatud kohad lase käiaga või traatharjaga mis relaka otsas puhtaks ja epokrunt pane alla, siis see rooste enam ussitama hakka. Lõunapool saan aidata ka liivapritsiga sind.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 524td '87 (e28) franck1
Võimalusel roostes kohad natuke kaugemalt ära lõigata ning kui jääbki natuke roostet kuskile tugeva pleki peale, saab käiaga maha lasta. Edasine juba jah epokas, mastiks
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: BMW 524td '87 (e28) franck1
Hey,
Täna sain tagasilla kere külge tagasi ja veidi keretöid tehtud. Keevitamine hakkab vähemalt minu arust veidi paremaks minema juba, vaheapeal tuleb täitsa sile jutt ja siis hakkab täristama ja tuleb jälle herne peenar. Epo krunti ma küll ei saanud kusagilt, aga kas see on vastuvõetav kui puhtale pinnale lasen kivikaitsme, peale krundi ja siis kõige peale mastiks?
Lisan natuke fotograafilist materjali ka.
Karbi otsad:
ja krundi kiht peale kantud.
üks kurvem koht ehk kõrvalistuja jalge esine:
Kivikaitse
Muidugi on väga palju mainitud et ära torgi muidu leiad midagi veel hullemat ja ega see siis ometi erand pole. Kogu kõrvalistuja põhjaalune on karbi küljest lahti ussitanud kuni uksepostini, kuna ma ei näinud läbi pisarate pildistada siis pilti sellest ei teinud aga eelnevalt oli siiski vaeva nähtud ning pleki ja neetidega kinni proovitud panna. Juhipoolset äärt piilusin ainult kaugelt aga paistis parem olema.
Vahepeal puhastasin kodus igavusest ka sisu.
ehk võtsin siis istme täiesti laiali ja riide panin pesumasinasse. korrastasin ka veidi turvavöö pesasi (vasak enne, parem pärast).
ja lõpptulemus..
Põhjamatti proovin alguses puhtamaks saada textile-, upholstery- ja multifoam cleaneriga. Täiesti kasutu. Ei saanud õliplekke isegi laiali hõõrutud ja võtsin vahendiks fairy vee ja survepesuri. Enne:
Pärast:
Järgmine nädal peaksid saabuma mootorivaruosad ja loodan et saan võimalikul kiiresti kere tehtud, et saaksin mootori kallal nokitsema hakata. Hetkel on kaane sisse murdunud 3 polti ning ühe ots on sisse murdunud. Kas keegi oskab anda head nõu kuidas saaksin nad eemaldada? Kuulsin, et puurimine pidi väga riskantne olema. Ning kui palju ettevõtmist vajab käigukasti rõngas tihendite vahetus? käigukast lõhnab sellejärgi, et sealt on midagi lekkinud. See nädal kahjuks rohkem auto lähedale ei satu aga ootan endiselt ka mõnda head nõu kuidas saaksin pöörete näidiku tööle ja tänan kaasfoorumlasi kes on juba soovitusi andnud teiste assjade kohta, Teiste arvamus kulub ikka ära.
Ilusaid pühi
Täna sain tagasilla kere külge tagasi ja veidi keretöid tehtud. Keevitamine hakkab vähemalt minu arust veidi paremaks minema juba, vaheapeal tuleb täitsa sile jutt ja siis hakkab täristama ja tuleb jälle herne peenar. Epo krunti ma küll ei saanud kusagilt, aga kas see on vastuvõetav kui puhtale pinnale lasen kivikaitsme, peale krundi ja siis kõige peale mastiks?
Lisan natuke fotograafilist materjali ka.
Karbi otsad:
ja krundi kiht peale kantud.
üks kurvem koht ehk kõrvalistuja jalge esine:
Kivikaitse
Muidugi on väga palju mainitud et ära torgi muidu leiad midagi veel hullemat ja ega see siis ometi erand pole. Kogu kõrvalistuja põhjaalune on karbi küljest lahti ussitanud kuni uksepostini, kuna ma ei näinud läbi pisarate pildistada siis pilti sellest ei teinud aga eelnevalt oli siiski vaeva nähtud ning pleki ja neetidega kinni proovitud panna. Juhipoolset äärt piilusin ainult kaugelt aga paistis parem olema.
Vahepeal puhastasin kodus igavusest ka sisu.
ehk võtsin siis istme täiesti laiali ja riide panin pesumasinasse. korrastasin ka veidi turvavöö pesasi (vasak enne, parem pärast).
ja lõpptulemus..
Põhjamatti proovin alguses puhtamaks saada textile-, upholstery- ja multifoam cleaneriga. Täiesti kasutu. Ei saanud õliplekke isegi laiali hõõrutud ja võtsin vahendiks fairy vee ja survepesuri. Enne:
Pärast:
Järgmine nädal peaksid saabuma mootorivaruosad ja loodan et saan võimalikul kiiresti kere tehtud, et saaksin mootori kallal nokitsema hakata. Hetkel on kaane sisse murdunud 3 polti ning ühe ots on sisse murdunud. Kas keegi oskab anda head nõu kuidas saaksin nad eemaldada? Kuulsin, et puurimine pidi väga riskantne olema. Ning kui palju ettevõtmist vajab käigukasti rõngas tihendite vahetus? käigukast lõhnab sellejärgi, et sealt on midagi lekkinud. See nädal kahjuks rohkem auto lähedale ei satu aga ootan endiselt ka mõnda head nõu kuidas saaksin pöörete näidiku tööle ja tänan kaasfoorumlasi kes on juba soovitusi andnud teiste assjade kohta, Teiste arvamus kulub ikka ära.
Ilusaid pühi
Re: BMW 524td '87 (e28) franck1
No epot saab igast poest. Kui juba nii suurelt oled teinud siis tee ikka nii - epo tee seda ilma lahustit lisamatta jääb paksem ja lödista seda ikka kõigepeal puhtale metallile. see on asi mis rooste kinni hoiab vastupidi tehes pole sellest kasu. Võin sind epoga aidata.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 524td '87 (e28) franck1
Ennem ikka krunt, siis kivikaitse.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: BMW 524td '87 (e28) franck1
Tervitan taas,
Nüüdseks ei saa ma küll öelda, et minu hainina põhja alune roostevaba oleks aga saan öelda, et läbi põhja enam ei näe. Kokkuvõtteks jõudsin keretöödega ühele poole. Täna oli täielik ebaõnnelik päev ja kõik minu lohakusest. Esimese asjana ei tulnud mitte midagi keevitusest välja ja lõpusirgel avastasin et keevitusel on CO balloon kinni, teise asjana kui juhi põhja keevitasin ununes mul mastiksi ämber salongi sama koha peale kust ta ilusti ka läbi voolama hakkas, kolmandaks: peale seda kui mastiksit olin maha nühkinud maast seda nitro lahustiga ja kaltsuga, kaltsu panin küll eemale kui talle jooksis jutt järgi ja keevitades see süttis mistõttu kooli alarm tööle hakkas ja viimaseks sai mul igatpidi nendest herne peenardest koll ette kuna igalt poolt sulatas keevitus läbi ja käed-jalad on igatpidi põletushaave täis.
Pildid ka siis:
kõrvalistuja poolne põhi
oih!
protsess
hiljem:
kere tala
juhi jalge esine
jugi poolne lansekas
kõrvalistuja põhi
Krunt peale kantud:
kõrvalistuja põhi
juhi põhi
kogu lugu:
Kerega on nüüdsest kõik ühelpool, homme läheb kivikaitse ja mastiks sammuti peale ja alustan mootori kallal nokitsemist.
Vahepeal tegelesin ka iluvõrega, pärast vs enne:
ja tegemist ei ole siiski spray värviga.
Kuigi ma küsimustele suuri vastuseid ei saa, siis küsin ikka ka see kord küsimuse, käigukastil on ees üks simmer ja see on metall tüki küljes, kas selle metall tüki ja käigukasti vahel peab olema ka tihend või ei pea?
Tervitades Franc.
Nüüdseks ei saa ma küll öelda, et minu hainina põhja alune roostevaba oleks aga saan öelda, et läbi põhja enam ei näe. Kokkuvõtteks jõudsin keretöödega ühele poole. Täna oli täielik ebaõnnelik päev ja kõik minu lohakusest. Esimese asjana ei tulnud mitte midagi keevitusest välja ja lõpusirgel avastasin et keevitusel on CO balloon kinni, teise asjana kui juhi põhja keevitasin ununes mul mastiksi ämber salongi sama koha peale kust ta ilusti ka läbi voolama hakkas, kolmandaks: peale seda kui mastiksit olin maha nühkinud maast seda nitro lahustiga ja kaltsuga, kaltsu panin küll eemale kui talle jooksis jutt järgi ja keevitades see süttis mistõttu kooli alarm tööle hakkas ja viimaseks sai mul igatpidi nendest herne peenardest koll ette kuna igalt poolt sulatas keevitus läbi ja käed-jalad on igatpidi põletushaave täis.
Pildid ka siis:
kõrvalistuja poolne põhi
oih!
protsess
hiljem:
kere tala
juhi jalge esine
jugi poolne lansekas
kõrvalistuja põhi
Krunt peale kantud:
kõrvalistuja põhi
juhi põhi
kogu lugu:
Kerega on nüüdsest kõik ühelpool, homme läheb kivikaitse ja mastiks sammuti peale ja alustan mootori kallal nokitsemist.
Vahepeal tegelesin ka iluvõrega, pärast vs enne:
ja tegemist ei ole siiski spray värviga.
Kuigi ma küsimustele suuri vastuseid ei saa, siis küsin ikka ka see kord küsimuse, käigukastil on ees üks simmer ja see on metall tüki küljes, kas selle metall tüki ja käigukasti vahel peab olema ka tihend või ei pea?
Tervitades Franc.
Re: BMW 524td '87 (e28) franck1
NR 9 on ; Shaft seal
Ja et sa saaks ennast rohkem harida , siis su raskele teele üks manual või nimetagem seda kui aabits
http://bmwfans.info/parts-catalog/E28/E ... 87/browse/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 524td '87 (e28) franck1
Nja, eks keevitus vajab harjutamist mul ka algul just kõige paremini välja ei tulnud, kuid lõpuks sai omajagu autosid tehtud ning asi täitsa käpas
Ette nurkadesse pane kindlasti korralikult mastiksit ka peale rattakoopad soovitan ka ära teha ning kui korralikud tiivad leiad, tõmba samuti seest mastiksiga üle. Endal on väga hästi niimoodi kestnud.
Ette nurkadesse pane kindlasti korralikult mastiksit ka peale rattakoopad soovitan ka ära teha ning kui korralikud tiivad leiad, tõmba samuti seest mastiksiga üle. Endal on väga hästi niimoodi kestnud.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: BMW 524td '87 (e28) franck1
Keevitused maha lihvida , pinnad puhastada , epokrunt peale , kivikaitsega üle ja valmis .
Mingit aftermarketi pintslipõhist mastiksit ma küll ei soovita , see on rohkem vanaisadele karaasi vahel sigullile määrimiseks .
Mingit aftermarketi pintslipõhist mastiksit ma küll ei soovita , see on rohkem vanaisadele karaasi vahel sigullile määrimiseks .
Re: BMW 524td '87 (e28) franck1
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: BMW 524td '87 (e28) franck1
Murdunud polte keerasin plokikaanest välja torx tüüpi võtmega, puurisin augu ette ja torx järgi, kokku oli 5polti mul, 3 tulid ilusti 2 puurisin mõõt suuremaks, või kui poldi ots väljas, keevitusega mutter otsa, aga see võib alumiiniumis keeret hävitada, ja tärni ettelöömiseks et puurida kasutasin mingi vana pihustiotsa nõela.
Re: BMW 524td '87 (e28) franck1
Hey,
Vahepeal midagi suurt juhtunud ei ole, ootan pikkamööda oma mootori varuosi ja teen pisemaid töid ära. Selle kuu lõpuks loodan ülevaatlusele minna aga kui varuosadega nii edasi läheb siis ei jõua ma kuhugi. Vahepeal sain mingid asjad kätte aga puudu on veel nuka simmer, väda tagumine simmer, käigukasti esimene simmer, kiilrihmad, sisse laske kolde 3 tihendit, vedelikud ning kütuse ja õhu filter. Lootust on et hommikul saan need viimsedki kätte aga mine tea.
mõned fotod ka sellest mis vahepeal juhtunud on:
Seest põhjaalune enne
Roostekohad/kobrutavad kohad haljaks ja krunt peale kantud
Pigimatid
Et asi veidi kestaks siis soetasin e12 logarid mis väikeste ümberlõikustega sobisid külge küll.
esimesed
ja tagumised installisid end enne kui pilti jõudsin teha.
Natukene kurja tegin kah
kuid hetkel pole tulemust märgata kuna mootor maas.
Küljes on ka uued tiivad mis on väga korralikult kuid kuna esimesi nurki keevitades ei mõelnud kõike piisaval läbi siis tiivad on märgatavalt paigast ära võrreldes uste joontega mis ei näe üldse armas välja.
Soetasin ka taskukohased veljed, mitte kõige paremad aga ma ei vingu. Kõik kapslid olemas aga kahele pole veel rehve, kuid loodan lähiajal ka need leida.
Pesin ka puhtaks siis jahutus radikad (seest/väljast), mootori ja auto mootoriruumi.
Auto enda loputasin lihtsalt liigsest tolmust puhtaks.
Kahjuks enne suve üle värvida majanduslikult lihtsalt ei jõua. Pean tunnistama, et kõigi ilusam tulemus ei tule aga peaasi on mulle esialgu see et ta oleks sõidukõlblik. Kui autol on terve nina on koos kapotiga heledam siis peaksin selle märkima ka auto tehnilisse passi?
Tervitan!
Vahepeal midagi suurt juhtunud ei ole, ootan pikkamööda oma mootori varuosi ja teen pisemaid töid ära. Selle kuu lõpuks loodan ülevaatlusele minna aga kui varuosadega nii edasi läheb siis ei jõua ma kuhugi. Vahepeal sain mingid asjad kätte aga puudu on veel nuka simmer, väda tagumine simmer, käigukasti esimene simmer, kiilrihmad, sisse laske kolde 3 tihendit, vedelikud ning kütuse ja õhu filter. Lootust on et hommikul saan need viimsedki kätte aga mine tea.
mõned fotod ka sellest mis vahepeal juhtunud on:
Seest põhjaalune enne
Roostekohad/kobrutavad kohad haljaks ja krunt peale kantud
Pigimatid
Et asi veidi kestaks siis soetasin e12 logarid mis väikeste ümberlõikustega sobisid külge küll.
esimesed
ja tagumised installisid end enne kui pilti jõudsin teha.
Natukene kurja tegin kah
kuid hetkel pole tulemust märgata kuna mootor maas.
Küljes on ka uued tiivad mis on väga korralikult kuid kuna esimesi nurki keevitades ei mõelnud kõike piisaval läbi siis tiivad on märgatavalt paigast ära võrreldes uste joontega mis ei näe üldse armas välja.
Soetasin ka taskukohased veljed, mitte kõige paremad aga ma ei vingu. Kõik kapslid olemas aga kahele pole veel rehve, kuid loodan lähiajal ka need leida.
Pesin ka puhtaks siis jahutus radikad (seest/väljast), mootori ja auto mootoriruumi.
Auto enda loputasin lihtsalt liigsest tolmust puhtaks.
Kahjuks enne suve üle värvida majanduslikult lihtsalt ei jõua. Pean tunnistama, et kõigi ilusam tulemus ei tule aga peaasi on mulle esialgu see et ta oleks sõidukõlblik. Kui autol on terve nina on koos kapotiga heledam siis peaksin selle märkima ka auto tehnilisse passi?
Tervitan!
Re: BMW 524td '87 (e28) franck1
Heh, selliseid kohti keevitades peab jah tegema ikka nii nagu algselt oli ning töö käigus juppe külge proovima, kas istub ilusti jne. Tiiva alumistele nurkadele kinnituskohad ka tegid? Kui sul auto ülevärvi läheb, siis pole vast mõtet passis midagi muutma hakata. Kui sa just muud värvi teda ei tee. Ise sõitsin samuti natuke kirju esiotsaga ringi mõnda aega, mingeid probleeme polnud..
Veljevalik on hea
Veljevalik on hea
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra