Probleem siis selles et nädal tagasi sai ostetud e28 kerega 525i....mõned päevad sai sõidetud, kuni ükspäev sai kiirendatud...ja selle tagajärjel mootor jooksis kokku. Ma ei saa aru miks, sest piirajasse ei lasknud ja mahlad olid ka mootoril normis. Kiirenduse ajal purunes ka vana ja väsinud voolik, mis läheb külmkäivituspihustisse. Igatahes täna võtsin mootori maha. Õli asemel tuli välja tosooli ja õli segu. Võtsin plokikaane maha ja plokikaase tihend oli korras, kuid see-eest oli esimene kolb täiesti puru ja väljalaskeklapp ka pooleks...järelikult silinder ka puru, et tosool õli sekka sattus. 4jandas silindris ja sisselaskekollektoris oli ka alumiiniumitükke täis.
Ei saa aru mis oli selle purunemise põhjuseks...kas vana ja väsinud klapp?
Klapp ise lahti ei olnud pääsenud, oli ilusti kinni.
See 2.5 mootor oli üldse päris hõre...4janda ja 5nda käiguga üldse jõudu ei olnud.
Nüüd siis sai ostetud 2.8i mootor...E23-e pealt. Täiesti komplektne mootor ei ole. Ainult plokk ja plokikaas ning niiöelda sisemus. kollektorid ja muud vidinad lähevad 2.5-se pealt. Nüüd kui nädalavehtus peale saan...ennem kui ei saa põhjust teda, miks eelmine mootor läks, ei julgegi enam järsemalt gaasi anda

Äkki keegi targem oskab nõu anda mulle??