niih. täna ajasin kojamehed tööle - mootor oli peaaegu läbi (ära kärssand, pealt plastik suland jms

igatahes vahetasin mootori ära (kogu mehhanismi oleks tülikas olnud vahetada) aga nüüd väike probleem "nullasendiga" - see on nimelt üsna keset klaasi. suht täpselt peab kangiga mängima, et kojamehed klaasi alla serva seisma saaks jätta

ilmselt tuleks reguleerida mootori ja hoovastiku vahelist nurka - tõsta mõni nuut edasi ja proovida. või on kellelgi muid ideid?
selline avastus ka veel, et pole endal ühtegi korralikku ja seega järg nädal uue termosiduri järgi poodi
siuke küss veel - kui palju tuleks karta klapi tiksumist? nüüd terve sumpaga on kuulda. ei ole väga kriitiline..noh, umbes selline hääl nagu tüüpiline VAGi mootor millel õli miinumis ja mingi tõukuri vahele pole õli jõudnud. kuna klapisääretihendid ei ole enam ilmselt mitte just esimeses nooruses siis peaks need kunagi ära vahetama. kaas tuleb vist maha võtta ja teeks korraga kaane ära kah siis, kas on mõtet hakata praegu klappe regullima et väiksest tiksust lahti saada?