Tunneks huvi, kas sa oled oma mootoritjuuningu järel ka ülevaatusel käinud ja mis olid tulemused heitgaasidega. Minul oli selle nukkvõlliga ülevaatusel (auto muidugi 85) ikka vähe pusimist, et lubatu piiridesse mahtuda.
308-se nukkvõlliga mäletan, et HC oli lausa 3000 ppm

ja pöördeid andes oli probleem seda gaasi mõõtmiseks piisavalt madalale meelitada (kes on kokku puutunud, see teab, kuidas).
Surveregulaatorid tuleb jah esindusest uuena osta või kindlalt töötavaid asju säilitada nagu bensiinipumpa, bensiiniga täidetuna. On ju rahvatarkus, et kenasti töötanud bensiinipump vajab kuskil kuurinurgas seismist mõni kuu ja võid selle ära visata. Nimelt on bensiinis töötanud asjadel komme õhuniiskuse mõjul hirmsasti oksüdeeruma hakata.
Seepärast mõistlik inimene seda surveklappi ja bensiinipumpa lammutusest ei osta.
Mul oli kunagi 520-l selle regulaatori kala, ei saanudki aru, milles viga, sai siis proovitud Saue Igori vanu ja lõppes see sellega, et sai Unitedist uus ostetud.