
Ihvi 728i
njah. peab diagnostis ära käima ikka. tühikäik on kuumana nii 1050 pööret, mis tundub natu kõrge. samuti on küttekulu suurevõitu - maanteel täna tuli 11.5. samas paak lekib ikkagi kui mulguni täis on..kuskilt ülevalt järelikult. lekib aga väga vähe niiet ehk 0.5 L/100 peale max lekkis välja. ca 110-120 vahel sõitsin (3000 ja 3400 rpm vahel) ja laiad kummid jne niiet kokkuvõttes ei ole ju väga hull aga 11 sajale siiski natu palju..loodaks, et peale regulli vms tegemist 9 kanti saada maantee-kulu 

termosidur vist uuesti piixus
eile pärast natuke suurema pöördega sõitu sai kohapeale käima jäetud ja ise auto kõrval juttu aetud. pärast kahte minututi hakkas vaikselt jahutusvedelikku välja ajama
ei läind nagu kõvasti keema aga väike nire tekkis alla (auto natuke kallaku peal ja voolas, muidu poleks näinudki). seisma jättes proovisin ventikat keerata - no nii vabalt pole ammu ükski asi pöörelnud
ometi oli mootor päris kuum ja minu loogika ütleb, et vent peaks suht kinni olema siis? või on loogikas kuskil vead - peab siiski pöörlevat üritama peatada?.



-
- Postitusi: 295
- Liitunud: 05 Mär 2006 15:32
täna sõitis autoga päev läbi sõber (loe: oli raske päev ja pidin iga tunni tagant helistama ja küsima kuidas läheb (autol loomulikult)
)
käisin just truumu juures. regullis süüdet-segu, kruttis õhulugejat jne. 2. ja 5. küünlajuhe löövad natuke üle aga muidu olla päris hea
ja tühikäik sai ilusaks ja minek veelgi paremaks 

käisin just truumu juures. regullis süüdet-segu, kruttis õhulugejat jne. 2. ja 5. küünlajuhe löövad natuke üle aga muidu olla päris hea


palju truumu selle eest raha võttis, endalgi sama tee varsti ees...Ihv kirjutas:täna sõitis autoga päev läbi sõber (loe: oli raske päev ja pidin iga tunni tagant helistama ja küsima kuidas läheb (autol loomulikult))
käisin just truumu juures. regullis süüdet-segu, kruttis õhulugejat jne. 2. ja 5. küünlajuhe löövad natuke üle aga muidu olla päris heaja tühikäik sai ilusaks ja minek veelgi paremaks
hetkel paigaldatakse autole alarmi (+kesklukk korda, spido tööle, puhuri juhtimine jms pisasjad). niiet õhtul loodetavasti saab juba puldist uksi avada-sulgeda 
ühtlasi proovisin oma eelmist hobimasinat täna käivitada, augustist alates seisis kuuri all, täna lükkasin välja - 3 mm tolmukiht ja muidu selline välimus, et no käima küll ei saa minna..aga isegi aku oli elus ja natuke benssu paagis ja käivitus hetkega
pilt ka (ca 2-3 a vana) - http://www.hot.ee/raadimoto/2-3.jpg

ühtlasi proovisin oma eelmist hobimasinat täna käivitada, augustist alates seisis kuuri all, täna lükkasin välja - 3 mm tolmukiht ja muidu selline välimus, et no käima küll ei saa minna..aga isegi aku oli elus ja natuke benssu paagis ja käivitus hetkega

pilt ka (ca 2-3 a vana) - http://www.hot.ee/raadimoto/2-3.jpg
dnepr 650 neh, 75a. 4-5 a tagasi sai ehitatud. mootor 95 bena peale, kiire differ jms..kuna oli uuem "koleda kandilise paagiga ja pika sadulaga" versioon siis natuke ka ümber tehtud. nüüdseks juba suht koht väsinud (ei erine väga olulisel määral pildil olevast..uus valge esiratas ja uus sadul ainult) aga eks ole üksjagu teed kah mõõdetud sellega
sry for OT

sry for OT

ei ole küll plaani. väga palju enda higi ja vaeva on seal rattas, ühtlasi väga palju seiklusi ja mälestusi seoses selle rattaga. muidugi kui keegi pakuks 20k siis müüksin aga ei paku ju. turuhinnaga (midagi alla 10 k ehk) ei ole mõtet müüa.
asjast ka - roolivõim jukerdab autol
mõnikord pressib õli välja potska kaane vahelt, teinekord on teda nagu väga tugevalt puudu (tase kõvasti sõelast allpool). samuti teeb mõnikord keerates häält
peaks vist pumba ära vahetama
mis õli sinna käib üldse?
asjast ka - roolivõim jukerdab autol


