Hr Arvo, see et seal on bimetall, või vahamootor võimidaiganes, ei muuda sedame üldnimetust. Asja üldnimetus on selline ja iga automehhaanik saab aru mida sellega mõeldakse ! Tühikäigu mootori/klapi/regulaatori eesmärk on külma mootori puhul avada lisaõhu kanal. Kui peenelt seda tehakse on juba mootori tüübi ja aastakäigu teema.
Ma ise üritan olla terminites täpne, eriti avalikus foorumis (alati ei õnnestu ). Sinu poolt viidatud realoem lingil on selle jupi nimi eesti keelde ümber panduna lihtsalt lisaõhuklapp, sellega teadmisega võiks vaidlusele minuarust joone alla tõmmata.
Ning et eelnev lihtsalt targutmisena ei tunduks, siis on mul endiselt selliseid klappe paar tk (vist erinevate koodidega) pakkuda
Nii pisut loomkatsetest, bimetalli takistus on minu klapil 47 ohmi kanti, metalllaba peaks neil algselt olema paindes ja soojenedes sirgenema .
Algselt peaks klapp avatud olema ja seda on näha õhuavast sisse vaadates, paistma peaks() kujuga ava -20c juures, osadel on väike kolmnurkne lisasektsioon aval juures. Kui klapil paistab vaid kolmnurkne ava, siis tõenäoliselt on klapi bimetall juba väsinud. Kui vool on klapil peal olnud 5minutit, siis peaks olema täielikult suletud, või nähtav kolmnurkne lisaava sõltuvalt klapi tüübist.