BMW 320 Baur, Nuga

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1626
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo » 05 Veebr 2011 11:30

Muidugit võid ju kollast kroomi lasta proovida mõnel detailil. Suuremad tükid mis ol lihtsamini vahetatavad ei ole eriti jah probleemi, aga just sellised karpa väikesed vidinad, mis samas ei ole eriti kallid ka kroomida ja on muidu tülikamad vahetada ja kasvõi puhastada võiks sellise projekti puhul olla mõtlemisaineks.
e28

Muhv
Postitusi: 264
Liitunud: 13 Nov 2005 14:44

Postitus Postitas Muhv » 05 Veebr 2011 19:28

Cardo kirjutas:Kas oled mõelnud neid tsingitud asju ka kroomida ?
Kahjuks see tsinkoksiid tuhmub kiiresti ja muutub aasta paariga päris väsinuks. Tehnilise lakiga katmine ehk oleks ka mõeldav, aga kahjuks see tavaline galvaaniline tsink on vaid mõne hetke endale ilus vaadata.
Paadimootorite pealt olen õppinud, et värske asi on mõtekas kohe mõne konservantõliga üle lasta. Silikon õli on hea, aga mõni spets konservantasi on veel parem.

Kasutaja avatar
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu » 05 Veebr 2011 22:54

Asjadele tuleb ikka õige pinnakate peale panna, muidu pole nagu asjal mõtet. Originaal peab olema 8)
745, R-23, R-12

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 12 Okt 2012 09:53

See auto on ka täitsa elus veel. Suurim sõit oli see hooaeg soome bmw klubi suvepäevade külastamine, lisaks veel hulganisti niisama linna vahel laiamist.
Tehnika pidas laitmatult vastu, ainus ootamatus oli soome sõidu eelõhtul rehvist avastatud kruvi. Aga kui selliseid asju ei juhtuks, siis oleks see väga imelik :lol:

Pilt
Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
karlerik
Postitusi: 297
Liitunud: 17 Veebr 2009 14:55
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas karlerik » 12 Okt 2012 14:01

Sa sõidad nagu uue (uute) autoga, polegi enam vaja teemat torkida sest kõik töötab nii nagu ette nähtud :D .
Varsti lubas lund, ise mõtlesin, et peaks tegema mõnest sellisest autost, mis tõenäoliselt kunagi enam lund ei näe ka mõne lumise pildi. Hetkel küll pidasin enda oma silmas aga proovi kah, katus maha ja läki-läkiga näitleja autosse. Klassikaliste autode kalender jääb muidu talvistest piltidest ilma :D
320i 83a. Saab9-3 08a.

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 15 Okt 2012 09:56

Mõte on huvitav, aga paraku on garaaži sissesõidutee ülesmäge ja isegi pisikese libedaga ei pruugi sealt enam pärast sisse saada.

Igatahes sai teema peakangelane pestud ning hoolitsetud ja talvekorterisse ära paigutatud. Seekord mitte tavapärasesse hoiugaraaži vaid niiöelda töögraraaži. Ehk saab niimoodi kevadeks midagi tehtud.
Nokitsemist oleks.

Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 11 Mär 2013 13:19

Et siia teemasse mingigi märk maha saada, siis teatan uhkusega uue turvavööringi hankimisest :lol:
Vanad ei tõmmanud ennast korralikult tagasi. Eriti hull oli asi tagaistmel, kus turvavöö jääb mahakeeratud katuse vahele. Sinna tuleb täiendavalt veel mingid suunajad juurde leiutada. Minu autol neid kaasas polnud. Õnneks Priidu autol on, nii et saab sealt eeskuju võtta.
Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 18 Aug 2013 21:26

Kunagi ammu-ammu sai sildade värskendusega algust tehtud ja nüüd siis võib raporteerida, et enamik vidinaid on olemas. Puudu on vaid käsipiduriga seonduv.
Hetkel läksid alla uued tagumised vedrud ja amordid. Vedrudeks ostsin BMW originaal motorspordi vedrud esinduse kaudu. Kahjuks jäi enne-pärast kõrgus mõõtmata, nii et täpselt ei oska öelda kui palju auto kõrgus muutus. Aga lootsin, et läheb kõrgemaks :(
Läikivaid juppe:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Esimeste püstakutega on asi veel sutsu pooleli - rummud on endiselt liivapritsis.
Pilt

Tagasillatala sai külge jäigemad puksid - taaskord motorspordi riiulist:
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 579
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean » 19 Aug 2013 10:09

Võrreldes e30 sillatala ehitusega , millel tuleb puksid välja pressida , siis poldiga küljest keeratav vers on ikka supper lahendus 8)
Jääme jälle heade vana-aja asjade juurde .
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a

Kasutaja avatar
Arvo
Postitusi: 1181
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo » 20 Aug 2013 08:37

Jah, E12/E24 tagasilla suured puksid on samuti polditavad, väga kiiresti ja mugavalt saab neid vahetada. Miinuseks on umbes 2x suurem hind kui pressitavatel.
E24 635CSi | E10 2002 | K100 rs

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 22 Aug 2013 08:46

Ei möödu vist ühtegi suve ilma et antud tema peakangelane ei üritaks mõnele praamile ronida. Seekord siis sai valitud vormsi suund :)

Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 30 Aug 2013 20:03

Mõned vidinapildid lisaks:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

316i
Postitusi: 1
Liitunud: 27 Jaan 2016 22:23

Re: BMW 320 Baur, Nuga

Postitus Postitas 316i » 27 Jaan 2016 22:32

Mis tänaseks saanud on? Auto on vägev

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Re: BMW 320 Baur, Nuga

Postitus Postitas nuga » 02 Apr 2016 12:48

Eilse naljapäeva puhul andsin oma panuse ja alustasin selle masinaga hooaega. Fikseerisin läbisõidu ja tankisin paaki värsket bensiini.
Pilt

Eelmise aasta lõpus sai enam-vähem valmis pikalt veninud sillaosa värskendus. Hetkel on vaja uuendada veel poolteljed ja differ, aga samas mingeid muresid nad hetkel ei põhjusta, lihtsalt visuaalselt oleks hea need asjad ära teha.
Proovin viimasest postitusest ka pildiseeriaga edasi minna.
Tagumiste õõtsade komplekteerimine:
Pilt

Pilt

Pilt

Piduriketaste keskosad värvisin hõbedaseks, et roosteuss kohe marutama ei tuleks:
Pilt

Käsipiduri reguleerimine muide käib läbi kettas oleva augu vastupidiselt levinud arvamusele trossi pingutamisest:
Pilt

Ja ongi all:
Pilt

Esimesed püstakud kokku:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Õhufiltrikorpus sai vahepeals värskenduskuuri:
Pilt

Pilt

Väliselt pole midagi muutunud :P
Pilt

Muideks, allesjäänud sillaosa on minu jaoks üleliigne ning kui kellelgi oleks seda tarvis, siis palun kontakteeruda :)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Re: BMW 320 Baur, Nuga

Postitus Postitas nuga » 12 Okt 2016 20:47

Kui keegi kunagi peaks tahtma käiguhoovastikku uuendada ja kasutada uusi esindusest ostetud detaile, siis võib tekkida pisikesi probleeme. Nimelt on uued parandatud disainiga. Ei oskagi öelda kas jutumärkides või mitte.
Uus vs vana:
Pilt

Ilmnes pisikene probleem:
Pilt

Probleemi lahendus:
Pilt

Pilt

Eelneval jutuks olnud poolteljed tegin ka uueks. Jube vastik ja tavotine töö on, aga tulemus jääb sümpaatne :lol:
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
Sander
Postitusi: 428
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Re: BMW 320 Baur, Nuga

Postitus Postitas Sander » 14 Okt 2016 07:33

Käigukasti hoova puksist rääkides,oli selline pikem puks ühe e36 318 is getarag 220 käigukasti küljes.
Ilmselt kannatab paremini küljesuunas painutamist.
...

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Re: BMW 320 Baur, Nuga

Postitus Postitas nuga » 12 Juun 2020 09:39

See kevad algas teisiti. Andsin kohe alguses esimese prioriteedi bauri tänavale toomisele.
Kuid enne tuli garaažis teha veidi viimistlustöid ja bemmid pidid õue kolima:
Pilt

Pilt
Ilmad olid heitlikud :D

Tehnilisest aspektist oli vaja külmkäivitus paremaks saada. Ta küll käivitus ilusasti kuid pöörded olid ebameeldivalt madalad - nii 500 kanti.
Kahtlustasin, et lisaõhuklapp ei avane piisavalt. Vanad bimetalli baasil asjad kipuvad väsima. Uue klapiga läks asi paremaks, aga siiski on vaja veel pisut peale keerata.
Pilt

Edasi käisin Speedsteris väiksel timmimisesssioonil ja seejärel ülevaatusele. Jumal tänatud, et tüv kehtib nüüd käimise järgi 1 aasta. Varasemalt sain ainult 6 kuud - juunist detsembrini.
Pilt

Heitgaasid olid korras:
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2461
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Re: BMW 320 Baur, Nuga

Postitus Postitas Priit » 12 Juun 2020 09:46

Jah, õige! 323ga võid talvel ka sõita, Baur on õige suveauto. Ma viin ka Bauri järgmine nädal Speedsterisse.
e21 316 1.8i '80 Baur TC1; e12 518 '80; Skif M1 '83

Kasutaja avatar
Arvo
Postitusi: 1181
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: BMW 320 Baur, Nuga

Postitus Postitas Arvo » 12 Juun 2020 10:04

Tundub, et need heitgaasi normid on nii eakatel masinatel väga lõdvad. Kuna E24l ka just tegin ÜV ära siis paber juhuslikult taskus - mul oli CH 200 ppm, muud näidud enamvähem samad. Samas mootor käib mul tühikäigul praegu üpris halvasti ja paar silindrit jätavad vahele (mootor väriseb korralikult), kinnises garaazis töötava mootoriga ei kannata igatahes üle minuti kuidagi olla, ilmnevad kerged lämbumisnähud :D Ma ei kujuta ette mis värvi ja lõhnaga see lubatu piiri lähedal olev väljaheide veel on :mrgreen:
E24 635CSi | E10 2002 | K100 rs

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Re: BMW 320 Baur, Nuga

Postitus Postitas nuga » 12 Juun 2020 10:22

Mingis seades aastal ca 2006 oli CH näit mul 2600. Ei mäleta, et sarimõrvareid sumpsist välja roninud oleks, aga tagasõitjatel ilmselt meeldiv polnud :mrgreen:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Vasta