enthusiast - `78 630CS

Foorumiliikmete autod.
Vasta
enthusiast
Postitusi: 295
Liitunud: 05 Mär 2006 15:32

Postitus Postitas enthusiast »

ma olen selle kohapealt täitsa juhm, sellepärast küsingi :D

et milline see vaha või õli seal kõige õigem ja otstarbekam kasutada oleks.
Lihtsalt plekksepp keda kasutan on võõras inimene(tuttava tuttava tuttav :) ) ja tahaks sammudel silma peal hoida, et mis materjale kasutab jne.
Eelmine kord ikka kräppi tehti, ülepõlve. :(
E24 630CS `78
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 879
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Mingisugust õli ei tohi mitte mingil juhul auto raamidesse lasta. Igasugused auto kerematerjalide tootjad pakuvad spetsiaalset kerevaha. See lastakse suruõhuga voolikute abil igalepoole kere õõnsustesse. Kerevahal on väga hea omadus igale poole vahele pugeda.

Sa lase plekitöö erinevatest etappidest pildid teha, ning korralikult lahti seletada mida tehtud ja mis materjale kasutatud. Kui lohakalt tehtud, siis varsti lased uuesti teha.
Carclassic OÜ
enthusiast
Postitusi: 295
Liitunud: 05 Mär 2006 15:32

Postitus Postitas enthusiast »

hoian siis foorumlasi ka asjade käiguga kursis :wink:
E24 630CS `78
enthusiast
Postitusi: 295
Liitunud: 05 Mär 2006 15:32

Postitus Postitas enthusiast »

Aga muidu kena ja väärtuslik auto. See lisab väärtust et vanamalli oma. Hoia teda
püüan kõigest väest nii palju kui eelarve lubab :wink:
ega see odav ei ole kui ise essugi teha ei mõista peale ratta vahetamsie ja mahlade lisamise. :lol:
E24 630CS `78
enthusiast
Postitusi: 295
Liitunud: 05 Mär 2006 15:32

Postitus Postitas enthusiast »

Niisis, sai käidud vanakest kaemas hospidalis :)

Tehtud tööd:

1)Mõlemad küljekarbid vahetatud.(selgus, et eelmises töökojas olid uued karbid mädadele peale lastud kuidagi ja ikka igasugu koledat asja tehtud vanaga)
2)Paremal pool põrandas pehmeks mädanenud põhjaplekk, umbes
50cmX50cm, asendatud uuega.
3)Pagasniku põhjaplekis, varuratta pesas olev auk likvideeritud.

Jäänud teha:

1) Üks tagumine koobas.
2) Nipet-näpet roostealged kere peal.

Nii kahe nädala pärast peaks liikuma saama. :)

Minu suureks rõõmuks ei olnud see põhi üldse nii kole(peale likvideeritud mädapaise põhjaplekis ja rattakoobaste ning karpide)kui alul arvasin........veidi pindmist roostealget oli tekkinud tänu sellele, et matid vesised olid. Ikka täitsa kobe, plekugi hindas kere seisukorda väga heaks ja värskeks. :)

Kahjuks see aasta värvima ei hakka ilmselt :oops:....ja eks ikka vahendite puudumise tõttu.

Autot teeb üks vahva noorsand Märjamaal, täpsemalt Vana-Vigalas. Poiss ise ka haimees ja auto kallal entusiasmiga, mida tore vaadata kohe 8)
Meister olevat siis pildialbumigi teinud ja lubas saata nädalavahetusel mulle......siis jagan teiega ka.

Mõned küsimused kaasfoorumlastele: :?:

Tekkis küsimus põhjamattide kohta, need poroloonist. Põhjamattide moodi nad igatahes ei paistnud enam, pärast neid 28 aastat. :lol:
Sõnaga, kas keegi meisterdab neid ja palju see lõbu maksab? :roll:

Palju rahna küsitakse tagumise stange ja küljepeegli kroomimise eest? See küsimus vist Karule :wink:

Viitsib keegi liivapritsiga veljed puhtaks lasta ja uue värvigi peale ja mitä maksab?
E24 630CS `78
Priit Peljo
Postitusi: 858
Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Kontakt:

Postitus Postitas Priit Peljo »

enthusiast kirjutas: Autot teeb üks vahva noorsand Märjamaal, täpsemalt Vana-Vigalas. Poiss ise ka haimees ja auto kallal entusiasmiga, mida tore vaadata kohe 8)
Meister olevat siis pildialbumigi teinud ja lubas saata nädalavahetusel mulle......siis jagan teiega ka.
Tänud vist Tõnisele 8)
Või eksin :oops:
enthusiast
Postitusi: 295
Liitunud: 05 Mär 2006 15:32

Postitus Postitas enthusiast »

....kui nüüd aus olla, ta ütles küll oma nime, aga juba meelest lännu. :oops: Ta ise tegelikult vist Rapla poiss kui ma ei eksi. Töökoda on Vana-Vigalas.

Tema juurde sattusin ühe tuttava kaudu.
Meie foorumis ta ei ole vist, muidu e28-ga sõidab küll :P
E24 630CS `78
Priit Peljo
Postitusi: 858
Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Kontakt:

Postitus Postitas Priit Peljo »

:oops: :oops: :oops:
Priit@oma nina jälle valesse kohta toppis :oops:
enthusiast
Postitusi: 295
Liitunud: 05 Mär 2006 15:32

Postitus Postitas enthusiast »

Mõned küsimused kaasfoorumlastele:

Tekkis küsimus põhjamattide kohta, need poroloonist. Põhjamattide moodi nad igatahes ei paistnud enam, pärast neid 28 aastat.
Sõnaga, kas keegi meisterdab neid ja palju see lõbu maksab?

Palju rahna küsitakse tagumise stange ja küljepeegli kroomimise eest? See küsimus vist Karule
E24 630CS `78
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

silumiinist asju eestis veel kroomida kahjux ei saa, aga saab seda teha ameerikas. stange hind oleneb pindalast, 200eek on üx ruut-tets
745, R-23, R-12
enthusiast
Postitusi: 295
Liitunud: 05 Mär 2006 15:32

Postitus Postitas enthusiast »

Vot see on küll kurb uudis. :cry:

See tähendab seda siis, et Eestis polegi võimalik teha, tuleb osta uus peegel ja stange või saab siiski? :roll:

200 kreeku dm2, see tähendab siis 10x10cm, saan ma õieti aru?
E24 630CS `78
enthusiast
Postitusi: 295
Liitunud: 05 Mär 2006 15:32

Postitus Postitas enthusiast »

Pühapa-esmaspa läen vanale järgi kõikide eelduste kohaselt, juba igatsengi papit taga nii mis kole :)

Ega kellegil hea südamega kaasfoorumlasel eip ole mõneks ajaks mingeid sobivaid velgi(vabalt ka plekk) laenata mõneks ajaks, nii nädalaks-kaheks. Plaan enda veljed korrastada veidi.
Võibolla keegi Harjumaa poiss viitsiks liivapritsiga teised üle käia ja värvigi uue peale lasta? :roll:
E24 630CS `78
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

14"plekkveljed talutavate rehvidega sobivad? oli mul müügiteema siin kuid keegi ei võtt vedu. annaksin lahkesti sulle kasutada :P mure ainult, et nad tartus ja enda autol läheb loodetavasti homme mootor maha ja kap remonti. kui siiski laenan auto ja tallna tulen autoga siis toon sulle veljed, sobib?


ja kroomimisest..ni 3-4 a tagasi töötasin natuke kroomimise eeltöö tegemise alal...kui eeltöö tehtud oli kroomimise hind tühine..näiteks mu tsikli esiamordid läksid tarkonis 50 kr :D . kindlasti on hinnad mitu korda kasvanud kuid loogika ütleb, et siiski eeltöö on kõige kallim ja seda annaks ju ise teha :wink: ps lisainfo jaoks kui huvi
Viimati muutis Ihv, 26 Mai 2006 23:53, muudetud 1 kord kokku.
Priit Peljo
Postitusi: 858
Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Kontakt:

Postitus Postitas Priit Peljo »

Avalikustan PS-i mille enthusiast-le saatsin:
enthusiast kirjutas:Pühapa-esmaspa läen vanale järgi kõikide eelduste kohaselt, juba igatsengi papit taga nii mis kole :)

Ega kellegil hea südamega kaasfoorumlasel eip ole mõneks ajaks mingeid sobivaid velgi(vabalt ka plekk) laenata mõneks ajaks, nii nädalaks-kaheks.
Võin laenata plekkvelgi koos rehvidega.
Ise pead järgi tulema ja ülevaatama. Siis lõpuks su auto omasilmaga äranäen.
enthusiast
Postitusi: 295
Liitunud: 05 Mär 2006 15:32

Postitus Postitas enthusiast »

Tänud!

Eks ma anna siis teada kui õige aeg käes. :)
E24 630CS `78
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Tahaks ilusaid suviseid pilte näha :p
enthusiast
Postitusi: 295
Liitunud: 05 Mär 2006 15:32

Postitus Postitas enthusiast »

kustas kirjutas:Tahaks ilusaid suviseid pilte näha :p

...paar pilti klõpsisin üleeile, vahetult töökojast ära sõites, kas nad just ilusad on, aga suvised küll :D ....auto paksu tolmukihi all, lisasin galeriisse, mine vaata. :wink:


Pilt
Viimati muutis enthusiast, 12 Juun 2006 12:39, muudetud 1 kord kokku.
E24 630CS `78
enthusiast
Postitusi: 295
Liitunud: 05 Mär 2006 15:32

Postitus Postitas enthusiast »

...niisiis, peale mõnekuulist seismist töökojas käib mootor nagu kadunud vanaema õmblusmasin ja pöörded tühikäigul seal 1200-1300 ning CO paigast ära(peksab koledat vingu, aga ei suitse ja bensukulu üüratu), õlitase normaalne, see tähendab min. ja max. vahepeal. Käivitub nii külmast kui ka soojast peast muidu kenasti ja poolest pöördest. Enne kui auto seisma jäi, ei olnud probleeme. :roll:

Tagumine käik ei taha ka vist tänu tühikäigu pöörete suurusele hästi sisse minna, kukub ragistama.

Mõni on nõu andnud, et peenesta ja köhi nii-öelda torud puhtaks, aga valus on ju peenestada, kuulates seda klõbinat mootoris, enne tahaks selgust saada asjas siiski. Peabki minema uuel nädalal asja uurima.

Oskab keegi selle kirjelduse põhjal miskit tarka nõu anda? :)
E24 630CS `78
Kasutaja avatar
Mart
Postitusi: 71
Liitunud: 08 Juun 2005 21:14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mart »

klõbin võib tähendada umbes õlikanaleid..
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

Nookurid võivad ka läbi olla sellest klõbin, enda masinatel olnd see viga :(
E28 525e & E28 535i
Vasta