
mootori ja kere eraldamine
*juhtmed! mitte mingit probleemi pole, kõik on süütult eraldatavad, kaitsmeplokist. kuna meie tahtsime mootori jätta paigale ja kere eemale veeretada, siis tulede juhtmed tuleb samuti eraldada.
*trossid! spidotross, gaasitross. spidotross tuleb käigukasti küljest lahti suht lihtsalt ühe 8'se poldiga on kinnitatud. gaasitrossi saab vabastada plastklambri eemaldades ja 15mm mutri (mis fikseerib "kõri") vabastades.
*süütepool - kõrgepingejuhe maha ning siis vaakumvõimendi küljest ühe 10 mm mutri abil vabaks, pooli juhtmed on piisavalt pikad, saab pritsungile panna pooli.

kollektori eemaldamine pole keeruline, isegi poldid avanesid üllatuslikult lihtsalt.
sumpade ära võtmiseks tuli siit sealt naguke siiski rellakaga kaasa aidata.

*esipõllest saime rellakaga lahti
*rool:

lõikasin läbi rellakaga roolisamba ülemised kinnituspoldid (süütelukust natuke all pool, pilti kahjuks pole), vabastasin klambri pedaalide tagant, 2x 13mm võtmega saab lahti vaakumpumba kõrvalt roolisamba liigendi (polt ja mutter suruvad samba otsa kinni, peale nende eemaldamist tuleb veel kõvasti vaeva näha, et samba otsa kätte saada - kang abiks)
*NB! kardaan ja käigukast - eraldasin leevendi küljest poltide lahti keeramisega, samuti tuleb käigukasti all olev toetuskaar lahti teha (s.o. nagu sild kardaanitunneli all, 2 13mm polti hoiavad kinni)
*esisillatala alla said ehitatud toed ning seejärel kummaltki poolt 2 17mm polti lahti keeratud - sillatala koos mootoriga kukkus tugede najale
*uksed küljest ära, et kergem kere tõsta oleks.
*ja saabki kere eemale tõsta:
