525eA '87, Mart

Foorumiliikmete autod.
Suletud
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

tunnen kaasa isegi just tulin sööma ja kaks kihti kruniti kivikaitset koobastesse, lisaks mootorikojale aluskrunt pandud, tean mida tunned!
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Eitea, mis siin kaasa tunda :)

Tegelesin täna natuke tuledega :)
Päris hea tulemus jäi... ma arvan...

Palun mitte tähelepanu pöörata ökasele tuleklaasile... ei viitsinud pesema hakata hetkel.

Eks asi läheb veel natuke ägedamaks siis, kui klaas saab musta silikooniga ette liimitud. Täna ei leidnud kusagilt sobivat..

Pilt Pilt
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Mitte ei saa aru, mida sa tegid. Panid vanadele tuledele need uued klaasid külge?
e28 528iA '84
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

meelis k kirjutas:Mitte ei saa aru, mida sa tegid. Panid vanadele tuledele need uued klaasid külge?
Lätis multisfilms, "Must koers, valge koers" ütleb sulle midagi :)

Üks natuke tumedam ei tundu, kui teine? :P
Mulle tundub.. ausõna... :lol:
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Värvisid selle keskmise muna mustaks? Hella-black tüüpi riste ei tundu olevat.

Tumedam tundub olevat jah. Ka mulle :D.

Huvitav Tsehhi multikas on jah :D
e28 528iA '84
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Lähituledele ei saa riste panna, see rikub "valguspildi" ära...
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Juhtus siis see, et kokku sai pandud mootori alumine ots...

Kaant ei olnud peale panna, sest kaanetööd alles tegemata :P

Igatahes...

Pilt Pilt Pilt Pilt


Lisaks lahendasin intercooleri teema ära :)
Ei ühtegi sisselõiget kerele :)

Pilt Pilt Pilt
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1592
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Samas võib radiaatori kinnikatmine jahutusprobleeme tekitada - mis on niigi M20 mootoritel väga õrn teema?
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Ununes kahjuks jah, mainimata, et radikat hakkab jahutama 430mm diameetriga elektriventikas... Ei tohiks ehk probleeme tekkida.
Lisaks, intercoolerist ei tohiks ühelgi hetkel läbi vuhiseda soojem õhk, kui
50 kraadi...

Lisaks, paigaldatud saab ka õliradiaator, eks see aitab ka natuke kaasa kergemale elule :)


Seega... Vast jääme ellu :)
Ja kui ei jäägi, ongi põhjust osta sepiskolvid, sepiskepsud, teha uus, custom radikas ning paigaldada SUUR turbo :)
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

See radika kallutamise idee sai meil siin vahepeal juba maha maetud :)
peaks pildid ka igaks juhuks ära kaotama.
Paigaldasin vahejahuti nii, et oleks ilus... Alumine kinnitus sai ka valmis fabritseeritud, ülemine veel välja mõelda vaja.
Kahjuks see eeldas ninale paari sisselõike tegemist, aga ei midagi sellist, mis väljast või seest oleks peale komplekteerimist näha, või mida taastada ei saaks.

Vahepeal veel niipalju juhtunud, et viskasin käigukasti prooviks auto alla... Sobis :) Kardaan nüüd vaid leida... Katsun mõnikord viitsimist leida,, et pikkus ära mõõta, mis vaja...

Valmis on ka aju juhtmestik. Pole veel "süüdet anda" proovinud.. Eks siis lähipäevil paistab, kas läks väga tuksi :lol:

Sumpsist sai ka esimene 50cm valmis... Mõnikord, kui soojem on, jätkan. Praegu ei viitsi auto all külmetada...

Ahjaa... Plokikaas sai hommikul viidud Windorfi lauanurgale :)
Varsti saab mootori kokku :twisted:


NB! Ootan annetusi :lol:
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

See hermeetik küll hea ei ole sinna karteritihendiks :roll: pärast on õlipump täis seda kakat :) ja halvimal juhul satub see mõnda õlikanalisse ka :?
745, R-23, R-12
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

karu kirjutas:See hermeetik küll hea ei ole sinna karteritihendiks :roll: pärast on õlipump täis seda kakat :)
Ära muretse, seespool seda pole :)
Kontrollisin endoskoobiga. :)
Lisaks on seal ikka korktihend ka vahel iluste :)
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

et asi ilusam oleks on olemas spray hermeetik, millega lased tihendid üle :D
745, R-23, R-12
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Aju juhtmestik valmis vahepeal, ja sai proovitud ka. Kõik töötab. :)

Aju juhtmestiku viimased tükid tegin ka lauanurgal valmis just, Nüüd on ainult teipimise ja kokkuladumise rõõm.

Lisaks sain ma täna kätte värskelt viilitud plokikaane.
Windorf on ikka superkoht :) Ei väsi kiitmast! Teenus 5-palli süsteemis 6.
Tehti kõik see, mida palusin, ning lisaks tehti veel palju muud head :)
Ja raha küsiti vähem, kui kokku lepitud.

Homme katsun mootori lõpetada...
Seejärel on vaja sumpsile wastegate flansid külge keevitada jms pisiasju, ning võikski peale tõsta. :twisted:

Ahjaa, see pisiasi sai vist ka unustatud, et vahepeal on Sumpsi esimene ots hangitud.. Tuleb siis 3'' sisemõõduga, otseläbi ja kui hästi läheb, siis 3 pütaga. Kui vähe kehvemini, siis kahega. Tootjaks Simons.

USA-st on vaja enne käivitamist veel mõned tihendid ning klambrid oodata... Nendega läheb paar nädalat...
Ning sisselasketorustiku jaoks on mõned torujupid ostmata.. Need õnneks odavad.



Seejärel jääb enne kevadhooaja algust uuendamist ootama kütusesüsteem ning sidur. Ja noh, eks ikka igasugu pisividinaid leiab ka alati teha :)

See "kevadine koera saba" on umbes 20 000eek suurune.. Päris suur, raip... Minu palgagraafik ja läheneva kevade graafik ei taha kuidagi ühtlustuda...


Ootan sponsoreid :) Kusjuures tõsiselt, kui kellelgi mingeid ideid, kuulan huviga!
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Kas lasid kaane voolavuse kah enne-pärast ära mõõta?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

nuga kirjutas:Kas lasid kaane voolavuse kah enne-pärast ära mõõta?
Kaant otseselt portima ei asunudki seekord.
Natuke see voolavus arvatavasti paranes tänu parendatud klapi- ja klapipesa kujule, aga see on vähemärgatav.

Eks kunagi, kui teine faas tuleb, saab see kaas ka porditud :)
Praegu jään lootma, et turbo puhub sealt kõik läbi :lol:
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Mis siin pikka juttu teha :)

Las pildid räägivad enda eest...



Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Pilt


Mõlemad mootorid siis haifoorumisse :)

Üks on M20, töömahuga 2.7.
Teine on M10, töömahuga üle 2.0 :twisted:

Mõlemad ülelaadimisega :twisted:

Üldiselt mulle "majanduslangus" meeldib...
Kasutaja avatar
madis
Postitusi: 96
Liitunud: 09 Okt 2004 14:20

Postitus Postitas madis »

Mille peal see m10 kasutusse läheb? Mitme mm kolvid on kasutusel?
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Las midagi jääb üllatuseks ka :)

Küll omanik tutvustab asja, kui on mida näidata!
Suletud