2. leht 2-st

Postitatud: 08 Mai 2013 07:42
Postitas JanekEnde
Just! Pole vaja rikkuda ilusat kolmest. :)

Postitatud: 13 Mai 2013 03:27
Postitas oo7
316 on näiteks 325est kõrgem natuke.

Tänapäeva mõistes on vedrustuse geomeetria küll imelik natuke.. Ega tegelikult põhja alt ta niiväga kõrge polegi.

Üldiselt inimese moodi välimust/juhitavust saavutada tuleb vedrustust natuke muuta.

Muidu ilus ja originaalne auto. :wink: Selliseid võiks rohkem olla.

Postitatud: 13 Mai 2013 20:21
Postitas Kristjan S
Seda ma silmas pidasingi :)

Postitatud: 13 Mai 2013 22:23
Postitas eix22
Kustkohast selline info pärineb, et 316 on kõrgem kui 325?? Vedrustus on kõigil erinev ja autod on sama kõrged standardvedrudega. Ainult 325ix on teistest kõrgem ja laiem ning kabrio madalam.

Postitatud: 24 Mai 2013 20:15
Postitas oo7
Lehitse seda Andrew Everetti raamatud, seal pildid sees, kus on võrreldud 316, 325 ja m-tech vedrusi..

Postitatud: 27 Mai 2013 23:31
Postitas eix22
Pole vaja midagi lehitseda, mul on terve hunnik igasugu raamatuid. Need autod on sama kõrged, mis on ka täiesti loogiline, igal autol on vastav vedru, et oleks ikka sama kõrge. Nendes raamatutes ja neti kataloogides esineb palju vigu. Teistes kõrgem on ix ja madalam kabrio.