11. leht 28-st
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 29 Mär 2014 13:16
				Postitas matthias
				raunz kirjutas:matthias kirjutas:Kas keegi teab tallinast kohta kust saaks plekilehti auto keevitamiseks
http://bermet.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Asub laagri tehnopargis. Ise olen sealt võtnud.
 
tänud, lähen esmasp uurima.
 
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 30 Mär 2014 16:34
				Postitas metsaelanik
				Tervist!
Mure e28 525i-ga (m30b25 L-Jetronic vist, aastast 1981). Pikalt seisnud auto, eelmine kevad sai käivitatud, kehvasti käivitus, kui mootor natuke soojenes, siis tuksus ilusti.
Sügisel enam ei käivitunud, ei lubanud isegi.
Pump töötab, bensiin jõuab latini (pihustite avanemist ei ole kontrollinud), säde on olemas. Starterit andes pöörleb väntvõll ilusti.
Ideid, mis võib põhjuseks olla ning kuidas saaks asja tööle?
Tänades,
Lauri.
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 30 Mär 2014 17:47
				Postitas trevi
				Kui säde on olemas, siis vaata kas küünlad on märjad või kuivad. Kui kütust peale tuleb, aga käima ei lähe, siis peavad küünlad märjad olema. Kui küünlad kuivad, siis tead viga otsida pihustite poolt.
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 31 Mär 2014 17:35
				Postitas metsaelanik
				Küünlad olid märjad. On sellel mootoril ehk mõni oluline andur, milleta mootor piiksugi ei tee?
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 31 Mär 2014 20:33
				Postitas trevi
				Kui õhku ja kütust tuleb peale ja säde on olemas, siis peab mootor ka käima minema, kasvõi lubama. 
Alustuseks kuivata küünlad ära ja proovi uuesti. Temp anduri takistuse võid ära mõõta, kui see on katkestuses, siis võib liialt kütust peale pritsida küll. Külmalt ehk suurusjärk 5-7kOhmi võiks olla selle takistus.
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 04 Apr 2014 21:46
				Postitas -Myyr-
				Küsimus siis sellinne
1. Sõites 3-4 käiguga ja lastes autol edasi  vabakäigul veereda, hakkab lonkama, nagu tahaks vägisi seisma jääda seal u 1300 pöörde juures.
2. lastes autol kõrgematelt ( näiteks 4000 pealt langeda tühikäigu pööretele ) langevad tihtipeale pöörded alla tuhande ja suretab auto välja ( tihtipeale sooja mootoriga ).
Ei saa kusagilt lisaõhku ( proovitud brake cleaneriga ja voolikud korras ) 
Ja minek on ka kuidas tahab.. Kord läheb hästi edasi ja siis jälle ei taha üldse liikuda
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 04 Apr 2014 22:00
				Postitas Cardo
				tühikäigu regulaator/mootor
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 04 Apr 2014 22:08
				Postitas -Myyr-
				Minu viga, mootoriks on 2.0 92kw
Seal pole tühikäigu mootorit. 
Külmkäivituse pihusti juurest on tühikäigud keeratud normaalseks,et jääb pidama seal 800 juures
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 04 Apr 2014 23:49
				Postitas Cardo
				nüüd vaata, sealt kus keerasid jookseb üks volla teiselepoole  sisselaske kolle alla, seal on üks vastik tujurikkuja, 2 vollat veele ja 2 õhule.
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 05 Apr 2014 09:09
				Postitas -Myyr-
				Olen nendega tegelenud ennem, neist pole asi.
See jõuetus ja lonkamine on auto ostmisest saadik
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 05 Apr 2014 11:07
				Postitas Cardo
				Siis diagnosti, midagi jääb puudu või on üle. Muideks väga kasulik oleks pihustilatt  nn tundmatul loomal maha võtta ja pihustite mõlemad otsad üle vaadata, kas on puhtad ja võimalusel testida.
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 05 Apr 2014 19:36
				Postitas -Myyr-
				Natuke pikem mure, aga ehk leian siit lahenduse kuidagi
Nonii, võtsime ette siis rihmavahetusaie.
1 käivitus - Märgid paigas ja panime käima, käis nagu kellavärk. Kõik hästi
2 käivitus - panime asjad veel kokku ja igaksjuhuks keerasin veel käsitsi tiiru peale, käis klõps ja tuli välja,et pinguti oli lahti tulnud ja viskas rihma üle. ( see oli käsitsi keerates )
3 käivitus - Panime märgid paika ja panime uuesti käima ( lisaks vända ja nuka märgile panime ka jagaja paika ), mootor käis vist 4ja pütaga ja üldse turtsus.
4 - käivitus.. enam käima ei lähe. Säde on, kütet tuleb, Märgid kõik on paigas.. aga peksab tagasi sisselaskesse.
 Oleme seda süüdet igatepidi juba keeranud ja proovinud, aga tulutult.
 
Õhtu otsa nu**inud aga ei leia enam lahendust, kõik on nagu 1. käivitusel aga käima ei lähe lihtsalt, paar küünalt märjad ülejäänud kuivad. Käib lihtsalt tühja ja ei luba ka üldse.
Milles võib probleem olla?
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 05 Apr 2014 20:56
				Postitas Ruut
				Kontrollisid ikka, et 1. silinder oli ÜSS siis kui märgid paika ajasid?
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 05 Apr 2014 21:04
				Postitas -Myyr-
				Kontrollisime ja.
Lihtsalt see ongi kõige huvitavam, et peale korralikult käimist kadusid 2 pütti ja lõpuks ei lähe üldse käima.
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 05 Apr 2014 21:10
				Postitas Ruut
				keera jagajat. kui peksab sisselaskesse, siis keera hilisemaks.
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 05 Apr 2014 21:15
				Postitas -Myyr-
				Ma olen seda jagajat juba keeranud igatepidi, sai ta paika pandud selle märgi järgi mis korpusel on.
Kord keeratud ühelepoole ja kord teiselepoole, ei luba ka mitte.
Märgid on ikkagi paigas, teoreetiliselt ta Peab midagigi tegema
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 05 Apr 2014 21:29
				Postitas Jaks
				Ei tea küll selle mootori sisu täpsemalt, aga kui rihma pinguti andis järele ja rihm käis üle võivad ka klapid ehk kõverada olla.
Sellisel juhul pole silindris survet ja ei toimu midagi. Ehk siis kas silindris surved ikka alles?
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 05 Apr 2014 21:32
				Postitas -Myyr-
				Surved vaatasime üle, olid korras.
 Kuna ta ikkagi korra töötas väga korralikult, oleks sealt midagi välja tulnud.
Kuna ma keerasin veel käsitsi ühe tiiru peale ja siis viskas üle, ei saanud ta kahju teha. Mootor töötas enne seda kohapeal u 5m ilma probleemideta.
Kavatsen homme uuesti eest kõik lahti võtta,  paigaldada rihma uuesti ja ajada märgid paika.
Lihtsalt igaksjuhuks teen üksipulki sellle rihmavahetuse uuesti läbi
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 06 Apr 2014 09:02
				Postitas Jaks
				Enne olid küll surved ja ka käis, aga hetkel ei teen enam ju midagi. Enamasti on ka starteriga ringi ajades aru saada kas surved on olemas. Rihm võis üle minna ka mootori seiskumisel ja klapid ja kolvid võisid kokku saada.
Mõõda silindrite surved igaks juhuks ära.
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 06 Apr 2014 15:00
				Postitas -Myyr-
				Surved on 0
Nuka märgi järgi peaks nagu kõik paigas olema, aga kui keerata natukene edasi peale märki, avaneb 1.sil väljalaske ja 6.sil sisselaskeklapp.  On see ika õige?
Nuka ratta tift on korras, pole ratas tiiru peale teinud.
Kaas maas, klapid terved ja midagi pähe ei ole käinud..
Ei saagi aru mis toimub