14. leht 28-st
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 30 Sept 2014 19:37
				Postitas matthias
				Masinaks e28 525. Täna peale siduri õhutust rakenduvad
Esipidurid mingisuguse 10 mintaga täielikku blokki. Õhutades liigub pidur paarkorda ennem kui kinni poob.
Ära sai vahetatud peasilinder koos pommiga aga probleem jätkub
On kellegil siin sellist asja ennem juhtund?
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 05 Okt 2014 19:14
				Postitas Ahven
				Eitea kuidas mure või küsimus siia sobib, kuid küsin ikka.
Kas ja kuidas m20b25 / b27 mootorile istuks m21 sisse ja väljalaske kollektor ?  

 
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 02 Nov 2014 19:19
				Postitas matthias
				oleks küsimus mõndade asjade kohta m50 mootori puhul.
nr1
nas tegu on vaakumiga? ei leidnud vooliku raadiuses ühtegi kohta kuhu pista.

nr2
kas se on üldse vajalik?

nr3
kuhu peaks välja jooksma see komplekt?

igasugune abi on raskelt teretulnud.

 
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 02 Nov 2014 23:06
				Postitas jx
				Nr1: karterituulutuse voolik mis käib sisselaske külge (täpse koha saab selgitada homme välja), nr2: söefilter millest läbi kimutakse kütusepaagist tulevaid aure ja viimane 4 pin pistik on lambdale ja kaks eraldi juhet käigukasti külge mis paneb tagurdustuled põlema.
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 03 Nov 2014 11:28
				Postitas matthias
				2harulist juhet kahtlustasin ise ka et tagurpidi tuli aga juhtmed ei istu kohe üldse pistikusse.
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 06 Nov 2014 09:07
				Postitas lukk
				BMW E21 316
Täna hommikul sõites tõusis mootori temperatuur 3/4ni. Mõni päev tagasi käis ka natuke alla 3/4ku, üldiselt püsib ikka 1/2 juures. Sõitsin peamiselt maanteel, kokku ca 10 km. Kas viga võib olla termostaadis?
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 06 Nov 2014 09:21
				Postitas Ruut
				Võib aga võib olla ka madalas jahutusvedeliku tasemes, vigases temperatuurianduris, kehvas ühenduses anduri ja näidiku vahel, vigases näidikus, veepumbas, mõralises plokikaanes, plokikaanetihendis, radikakorgis, ummistunud radikas ning kindlasti veel mõningates asjaoludes.
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 06 Nov 2014 22:39
				Postitas lukk
				Hiljem sõites hakkas jälle mootori temperatuur keskmisest kõrgemaks minema, siis panin puhurid huugama ja temperatuuri seier läks silmnähtavalt tagasi paika. Millest selline anomaalia tingitud võib olla? Lisaks veel selline jant, et akna peale ja jalgadesse puhub ilusti sooja, aga keskelt uhab ainult külma. Nuppude kruttimisest pole kasu, sest aeg on oma töö teinud, trosside kõrid on rabedaks läinud ja ainus võimalus puhureid sättida on hetkel vaid puhuri enda küljest, sealt kust tross kinnitub. Kas e21l on mingi klapp, kust saab reguleerida, et kas auto võtab külma õhku n.ö väljast või siis ahju juurest?
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 12 Nov 2014 23:38
				Postitas lukk
				Uuriksin veel lisaks sellist asja, et millest võib tuleneda 1.6L Pierburgi karpaga mootoril raske käivitus soojalt. Võib käiata palju tahad, aga ootad umbes 2-3 minutit ja siis läheb ilusti käima. Ise kahtlustan, et karburaatoris mingi kala sees, aga ehk teadjamad oskavad täpsustada?
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 17 Nov 2014 18:04
				Postitas eix22
				Vähemalt e30 puhul on nii ,et ahju ehitus soosib seda . Sooja jalgadele/klaasile ja külma peale pannes külma keskelt ja jalgadele/klaasile vähem. Kuigi täiesti korras ahju,tihendite ja reguleeritud siibrite korral peab tulema igast august valitud temperatuuri. Üldiselt on nii, et kui on sooja peale keeratud ja suur radika ette jooksev klapp jääb kasvõi natuke lahti, tuleb koheselt keskmistele külma. Ahju ehitus on täpselt selline, et sooja peal olles on õhul otsetee klaasile/jalgadele ja keskele nn ümber nurga ja takistusega, külmaga vastupidi. Sellise juhtumi puhul saab süüdi olla ainult see klapp, mis radika ette liigub trossiga. 
Isegi autoga kaasas olevad manuaalid näitavad külma/sooja õhu "normaalseid" tuleku/kasutuse kohti, sooja õhku pole vaja näkku panna puhuma 

 
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 17 Nov 2014 23:00
				Postitas kaine
				Õhtust!
On selline probleem, et bmw e28 m20b20 mootorit ei saa käima. Pihustite juhtmed jooksevad ühe klambri alla kokku ja sellel klambril vastust ei ole. Kust kohast ma peaksin vastust otsima? Kui kellegil on üle sellele mootorile elektriskeemi siis ma oleksin tänulik.
Ette tänades 
Tõnu
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 18 Nov 2014 00:34
				Postitas Toivoku
				kaine kirjutas:Õhtust!
On selline probleem, et bmw e28 m20b20 mootorit ei saa käima. Pihustite juhtmed jooksevad ühe klambri alla kokku ja sellel klambril vastust ei ole. Kust kohast ma peaksin vastust otsima? Kui kellegil on üle sellele mootorile elektriskeemi siis ma oleksin tänulik.
Ette tänades 
Tõnu
pihustite juhtmed peavad ajusse otse jooksma, ei ole mingeid klambreid ega pistikuid kuskil
 
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 18 Nov 2014 01:11
				Postitas kaine
				Toivoku kirjutas:
pihustite juhtmed peavad ajusse otse jooksma, ei ole mingeid klambreid ega pistikuid kuskil
Oskate te öelda mis värvi need juhtmed on ja kust kaudu nad peaksid minema?
 
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 18 Nov 2014 12:56
				Postitas Toivoku
				kaine kirjutas:Toivoku kirjutas:
pihustite juhtmed peavad ajusse otse jooksma, ei ole mingeid klambreid ega pistikuid kuskil
Oskate te öelda mis värvi need juhtmed on ja kust kaudu nad peaksid minema?
 
pihustite pealt otse juhtmestiku punti ja sealt edasi ajusse. mootori pealt ikka.
 
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 18 Nov 2014 16:16
				Postitas lennukiga
				Aju juhib pihusteid miinusega, + on neil siiski ühine.
E30 M20 mootoril juhib aju pihusteid 2 grupina, juhtmevärvid pruun/valgega ja pruun/kollasega. + on ühine ja värv on punane/valgega. Sisselaske all on pistik pihustijuhtmetel. Alguse saab pihustite + mootori peareleest.
Nagu ütlesin siis jutt E30 kohta, teistel keredel võib esineda erinevusi.
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 18 Nov 2014 16:56
				Postitas sillufromIV
				Olen ühe e28 m20b20 92kW mootori juhtmestiku lahti harutanud. Sellel olid pihustid samuti kahes grupis. Ehk siis kuue pihusti peale 3 juhet. Värvid võisid samad olla.
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 20 Nov 2014 07:19
				Postitas jumpsik
				Tere
Siuke küsimus, et sai soetatud e34 2.0 95kw
Mure siis selline. Piduripumba juurest tuleb üks vaakumvoolik mida ei oska kuhugi panna, tuleb tema läbi tulemüüri mootori juurde kuid mis on päris lühike ja mille juures ei ole ühtehi kohta kuhu ta minema peaks. Samas hoiab ka pöördeid natuke alla 2000rpm-i tühikäigul ning segu on maru rikas 

Läks pisut segaseks kuid ehk leiab siit abi.
 
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 20 Nov 2014 13:16
				Postitas Toivoku
				jumpsik kirjutas:Tere
Siuke küsimus, et sai soetatud e34 2.0 95kw
Mure siis selline. Piduripumba juurest tuleb üks vaakumvoolik mida ei oska kuhugi panna, tuleb tema läbi tulemüüri mootori juurde kuid mis on päris lühike ja mille juures ei ole ühtehi kohta kuhu ta minema peaks. Samas hoiab ka pöördeid natuke alla 2000rpm-i tühikäigul ning segu on maru rikas 

Läks pisut segaseks kuid ehk leiab siit abi.
 
pakun,et see  on sidurivedeliku voolik mitte vaakum. vaatakas piduritopsiku kyljes on küljepeal üks vaba ots või mitte.
 
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 20 Nov 2014 21:51
				Postitas jumpsik
				homme vaatan üle ja annan siis teada 

 
			 
			
					
				Re: Lihtsate murede üldteema
				Postitatud: 21 Nov 2014 14:34
				Postitas jumpsik
				vaatasin polnud seal mingit otsa 

 ja samas tna avastasin et külmalt töötab normaalselt sinna 1000rpm piires kuid soojalt tõstab pöörded peaaegu 2000rpm 
