4. leht 4-st

Postitatud: 23 Mai 2008 23:36
Postitas Jaan
kustas kirjutas:Iff has saved the day!

Pilt

Pole küll päris see rool, mida ma alguses silmas pidasin, aga sain hoopis parema rooli nüüd :P. Kahju roolil natuke muidugi on, nimelt m värvidega märk on puudu ja kogu nahk on eemaldunud rooli küljest ja praegu on mul kummist rool. Nüüd salong grammi võrra viisakam, kui see luigi'style rool naabi aeda lendas (nali).
See peaks olema e28 M535/M5 rool :)

Postitatud: 25 Mai 2008 12:24
Postitas kustas
Miks see on nii, et ma tõstsin autol mõlemad tagarattad õhku, kast oli pandud Parkingu peale, aga tagarattad käisid mõlemad ringi (õhus olles), st ei olnud lukus. Kardaan ei keerlenud. Kas peabki nii olema, või tegu mingi veaga?

Edit: Aso, üks ratas keerles ühtepidi, teine teistpidi ju. Siis maas olles, sõltuvalt auto kaldest, hoiab üks ratas autot kinni? Kui nii on, siis kuidas auto Parkingu peal LSD'ga toimib?

Postitatud: 25 Mai 2008 13:21
Postitas trevi
Kõik on nii nagu olema peab, soovitan tutvuda differetsiaali tööpõhimõttega, siis on selge, miks rattad nii ringi käivad :)

Postitatud: 25 Mai 2008 18:11
Postitas Ruut
kustas kirjutas: Kui nii on, siis kuidas auto Parkingu peal LSD'ga toimib?
Korras LSD-ga sa ei jõua ratast keerata.

Postitatud: 25 Mai 2008 19:29
Postitas TD
parking asendis ju peaks lukustama käigukstis.

Postitatud: 26 Mai 2008 08:02
Postitas mask
TD kirjutas:parking asendis ju peaks lukustama käigukstis.
Käigukasti väljundvõll lukustataksegi. Aga neile, kes pihta ei saa, kuidas rattad siiski pöörelda saavad, on lugemiseks see:
http://auto.howstuffworks.com/differential2.htm .

-= mask =-

Postitatud: 26 Mai 2008 09:38
Postitas killer666
trevi kirjutas:Kõik on nii nagu olema peab, soovitan tutvuda differetsiaali tööpõhimõttega, siis on selge, miks rattad nii ringi käivad :)
Ilmselt kas pole lsd v6i siis lihtsalt ei toimi see lsd enam.

Postitatud: 26 Mai 2008 18:30
Postitas kustas
Ai jah, nüüd asi selge :).

Postitatud: 11 Sept 2009 20:20
Postitas kustas
Ei miskit uut siin päikese all. Täna transportisin auto teise kohta. Uues kohas sean valmis ta uut talve ootama.

Pilt

Postitatud: 12 Sept 2009 10:57
Postitas tikk
Jaan kirjutas:
kustas kirjutas:Iff has saved the day!

Pilt

Pole küll päris see rool, mida ma alguses silmas pidasin, aga sain hoopis parema rooli nüüd :P. Kahju roolil natuke muidugi on, nimelt m värvidega märk on puudu ja kogu nahk on eemaldunud rooli küljest ja praegu on mul kummist rool. Nüüd salong grammi võrra viisakam, kui see luigi'style rool naabi aeda lendas (nali).
See peaks olema e28 M535/M5 rool :)
Kui sa viitsid selle rooli korraks maha võtta, siis seal keskel on kirjas E30 M teh ja siis on numbritest ring 1-5 vist.. ja nool on seal ühe või kahe peal :)
Omal samasugune rool praegu E28 peal, aga minu 520'i peale see rool tegelikult ei sobinud, panin terve süsteemi E34 pealt, et seda rooli sinna saada :P Aga 535'le peaks see rool sobima küll ka jah. Või oli tegu aastate vahega

Postitatud: 12 Sept 2009 13:43
Postitas kustas
No jah, ei tea kommenteerida, mis kuhu sobib. Minu rool minu autole sobib igatahes :).

Postitatud: 13 Sept 2009 16:29
Postitas meelis k
Tore näha, et Kustas ka vahest oma teemat uuendab :D.

Oled planeerinud ka mingi aja, mil temaga uuesti tegelema hakkad?
Või muidu pensionipõlveks ei jää mingit huvitavat tegevust? :)


Tikk: Millalgi ´84 või ´85 aasta paiku muutus e28 nuut. Minu masinatel erinevad roolid. Uuemal ühtib nuut E30 omaga.

Postitatud: 13 Sept 2009 20:59
Postitas alando
Õige jah. Mul 528 aastast 86, uuema nuudiga juba ja M-tech rool istub ilusti seal peal!Pilt

Postitatud: 14 Sept 2009 06:35
Postitas kustas
Meelis, no lähi aastate jooksul ei jõua temaga kohe kindlasti midagi ette võtta, that's for sure. Aga ära teda ei müü ja hoian alles, ning kunagi, kui aega ja huvi tekib, teen sellest autost midagi huvitavat :).