5. leht 7-st
Re: E28 520 87a Kristjan
Postitatud: 19 Jaan 2014 21:02
Postitas rean
Suurele tükile pead sooned sisse saama , nagu originaalil , muidu hakkab plekk plõksuma jala all .
Keevituse lihvid siledaks , epokrunt peale , põhja alt lased kivikaitsmega üle ja käib jälle

Re: E28 520 87a Kristjan
Postitatud: 21 Jaan 2014 22:06
Postitas Kristjan S
Selgus, et on vaja põhja keevitada ka piduri ja bena voolikute kohalt, aga need klambritega kere küljes kinni. Oskab keegi öelda kuidas neid klambreid pärast kere külge tagasi võib panna.
Re: E28 520 87a Kristjan
Postitatud: 21 Jaan 2014 23:07
Postitas raunz
Klambrid on kruvidega kere küljes. Kruvi läheb pisikese põhja külge keevitatud vastuse külge. Neid saab iseenesest ka UM-st osta ning uuele plekile külge keevitada.
Re: E28 520 87a Kristjan
Postitatud: 22 Jaan 2014 07:12
Postitas Kristjan S
Selge pilt, tänud.
Re: E28 520 87a Kristjan
Postitatud: 27 Jaan 2014 20:44
Postitas Kristjan S
Nii vahepeal on pool autot ära keevitatud, nüüd on jäänud vaid ainetega määrimine.

Re: E28 520 87a Kristjan
Postitatud: 27 Jaan 2014 23:03
Postitas Renx
Ilus "haikala"

...nähtud masin ja väga viisakas pill!...omanik tundub ka täie tõsidusega asja juures olevat ja saab aina paremaks

...sisu jh pole orig. ja nagu ka omanikuga põgusalt vesteldes selgus, et kuna pmst pole võtta miskit head ja originaalset, siis pidi vaatama midagi vähemalt sama margi "repertuaarist"...eelistaksin ise ka vbl orig. sport(nahk) sisu vms, aga pole ju võtta miskit head...ära karatud tavalise " vedruvoodi" peal pole ju ka hea mööda linna ringi tiirutada

..igaljuhul edu ja jaksu ja muidugi palju eurosid, et see valge hai saaks veel paremaks!!

Renx
Re: E28 520 87a Kristjan
Postitatud: 25 Veebr 2014 18:06
Postitas Kristjan S
Nii vahepeal palju tehtud, kuna hooaega kohe käes. Eks siis pikemalt räägib, kui ülevaatusel käidud ja kõik valmis-ei taha enne eputada

.
Tekkis ka selline mõte, et uuriks kus võiks leida selliseid meistrimehi, kes valmistaksid õigeid Eesti numbrimärke(ilma EST sinise osata), sest need lisavad masinale juurde ajaloolist hõngu.
Re: E28 520 87a Kristjan
Postitatud: 25 Veebr 2014 20:54
Postitas JanekEnde
Kasutaja raudsik sai Tallinnast minu teada (kui ma õigesti mäletan), ilma eurotähiseta numbrid. Kuskil bmwclub foorumis oli ka juttu sellest.. aga katsu seda nüüd leida

Henri. peaks ka teadma. Too, kellel hõbedane e36 328 touring aut. kastiga.
Re: E28 520 87a Kristjan
Postitatud: 26 Veebr 2014 12:29
Postitas mkb
Vabriku 2
http://goo.gl/maps/qszuj" onclick="window.open(this.href);return false;
20 euri per plekitükk ja maksma peab sulas.
Re: E28 520 87a Kristjan
Postitatud: 26 Veebr 2014 14:07
Postitas Aaro
http://www.ark.ee/public/Registreerimis ... _byroo.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
linnuke lahtrisse EL tunnusmärgi puudumisega ja olemas.
Re: E28 520 87a Kristjan
Postitatud: 26 Veebr 2014 14:19
Postitas rokk
ARKist enam ei saa ilma euro tähiseta, teed linnukese või mitte. Neil ei pidavad enam vorme olema vms. Kui mälu ei peta siis Paljassaares keegi teeb neid küll. 20 euri tükk oli vist
Re: E28 520 87a Kristjan
Postitatud: 26 Veebr 2014 18:16
Postitas Kristjan S
Jaa tänud käisin seal, tundus väga asjalik ja ametlik aga liialt kallis, arvestades seda, et EST logoga märgid 10 eur per tk, siis ei mõista miks vanas stiilis kallim on. Samuti tuleb jätta enda vanad sinna.
Re: E28 520 87a Kristjan
Postitatud: 27 Veebr 2014 08:45
Postitas kaido
Mõtlesid, et lased uued numbrid teha ja sulle jääb 2 paari numbreid? Nii ikka ei saa ma usun, vanad numbrid pead igaljuhul ära andma.
Re: E28 520 87a Kristjan
Postitatud: 27 Veebr 2014 14:39
Postitas Kristjan S
Ei leia, et see probleem. Arvasin, et pigem tegemist mingi nurgataguse kohaga, kus lihtsalt mingid sepad villivad plaate

.
Re: E28 520 87a Kristjan
Postitatud: 11 Mär 2014 22:01
Postitas Kristjan S
Nii homme hommikul teen oma esimese ametliku sõidu sellel hooajal. Viimased asjad said täna ära tehtud ja nüüd peab natuke puhkama. Viimased 1,5 kuud peaaegu iga päev garages oldud ja peab ausalt tõdema, et nii palju pole kunagi autoga tegeletud kui käesolev talv. Kiire ülevaade tehtud asjadest ja peatselt peaksid lisanduma ka pildid.
m tech1 rool
istmed hooldatud ja värvitud
keretööd(karbid,põhi, nurgad-kõik keevitatud, mida võimalik
puhurid tööle
käigukasti hoovastik ja shortshifter
BBS style 5 veljed ja kapslid
parem uus tiib
ukse tuleandurid
turvasüsteem
elektrisüsteemid üle vaadatud
kindlalaeka taskulamp
ja ilmselt veel mingisugused asjad
Tohutult nõudsid aega veljed ja kere keevitamine. Muu oli suur lõbu ja meelerahu.
Re: E28 520 87a Kristjan
Postitatud: 12 Mär 2014 22:31
Postitas Kristjan S
Re: E28 520 87a Kristjan
Postitatud: 13 Mär 2014 14:16
Postitas rean
Kas tagant tõsta või eest lasta
Kõrgus eelmiste velgedega ei häirinud .
Re: E28 520 87a Kristjan
Postitatud: 13 Mär 2014 16:40
Postitas Kristjan S
Teeme nii, et ei hakka auto kõrgust puudutama siin teemas. Jääb nii nagu on.
Re: E28 520 87a Kristjan
Postitatud: 20 Mär 2014 21:55
Postitas Kristjan S
Kui eelmine nädal sai nauditud ringi sõitmist, siis praegused ilmad viitavad küll sellele, et kindlustuse võib vist jälle peatada

. Hetkel on käsil lisavarustuse täiendamine ja peale lähevad elektrilised aknad. Samuti on suurem mässamine kesklukuga, mis ka algselt peal oli, aga pole juba töötanud pikka aega. Nii kui aju külge ühendan lööb uksed, pagasiruumi ja bensiiniluugi kinni ja jääb siis vaikselt undama. Ühesõnaga kusagil on lühis.
Re: E28 520 87a Kristjan
Postitatud: 25 Mär 2014 22:41
Postitas Kristjan S
Nii lõpuks sai uksed ja sisu jälle kokku . Töötav kesklukk teeb ikka ilusat häält

. Samuti sai paigaldatud esimesed el aknad. Uksi kokku ladudes panin ka kile ära, et niiskust vältida.