1. leht 1-st
Milline õli käigukasti ?
Postitatud: 09 Dets 2006 19:44
Postitas omega
Milline õli käib Getrag 260 käigukasti, tavaline või siis automaatkasti õli? Mu 528i -l ja 525e -l on mõlemal sama kast all, aga 525e-l on sees automaatkastiõli (kleeps "ATF-oil" ka käigukasti peal), ja 528-l on sees tavaline käigukasti õli (kleepsu pole). Sai ükspäev kontrollitud 528 -l õlitaset käigukastis ja kuna õli oli vähe, siis lisasin juurde (Shell 80W-90 õli). Aga nüüd lähevad käigud raskemini sisse, nagu õli oleks liiga paks, seda eriti hommikul külmalt sõitma minnes. Kas panna automaatkasti õli sisse nagu mu 525e-l on?
Postitatud: 09 Dets 2006 19:48
Postitas tõnis
Muidu peaks ikka tavaline kastiõli käima, aga arvan et ei tee ka paha automaadi õli panna.
Postitatud: 09 Dets 2006 20:06
Postitas omega
tõnis kirjutas:Muidu peaks ikka tavaline kastiõli käima, aga arvan et ei tee ka paha automaadi õli panna.
Kui automaadi õli kindlalt midagi seal tuksi ei keera, siis paneks sisse küll. Sest praegu ma ei kujuta ette kuidas ma käike vahetan, kui õues on näiteks -20C külma ja õli sellega seoses mõnusalt paks

.
Postitatud: 10 Dets 2006 22:29
Postitas omega
Noh, kas keegi teine peale Tõnise ei olegi kunagi käigukastis õli vahetanud

?
Postitatud: 10 Dets 2006 23:12
Postitas pisike528
2.8 kastis käib tehase järgi SAE 80

Postitatud: 27 Dets 2006 12:06
Postitas akuula
kas sa panid kasti sünteetilist või mineraal õli? Omal oli sama häda, probleem lahenes sellega kui valasin kasti Valvoline täis sünt kasti õli, mitte ei mäleta mis ta mark oli sae 80 aga mis teine number oli....

ATF või DEXTRON II-III (automaat kasti õli) on näiteks ettenähtud mersu W124 kastides( manuaalides) Küsimus on määrimises, kuna ATF on vedel siis äkki ei pea BMW kast vastu (liialt vedel?) Koormused ju suht suured (2,8) ja töötanud/kulunud kast tahab head määrimist. Vähemalt tsikli kasti ta ei sobi kindlalt

Kas 525e-l on sul ZF kast või getrag?
Postitatud: 27 Dets 2006 15:00
Postitas E28
pigem on siiski ATF kasulik kui kahjulik, olen sõitnud mitu hooaega ATF õliga kuna üks tuttav käigukastivana soovitas, määrimisomadused pidid paremad olema
Postitatud: 03 Jaan 2007 20:15
Postitas omega
Panin siis ikkagi ATF õli käigukasti, hetkel umbes 200km sõidetud ja kõik toimib kenasti

. Hommikul külmalt lähevad nüüd käigud ka korralikult sisse, kuna automaadi õli ju tunduvalt vedelam kui see tavaline 80w.
Postitatud: 02 Mär 2007 01:33
Postitas csi635Alpina
Kuigi võib olla kirves, aitab CASTROL. Vaata kataloogi!

Postitatud: 27 Apr 2009 19:19
Postitas meelis k
Küsimus selline:
528i automaat ZF 4HP22.
Mitu inimest on õelnud, et Dextron 2 õli.
Forsis käisin õlisooviga, siis Castroli kataloog näitas Dextron 3. Dextron 2 neil seal ei ole.
Et kas on midagi hullu, kui panen Dextron 2 asemel Dextron 3 ?
Kas 92 eek/l on normaalne hind? Ja äkki keegi saab oma andmebaasidest järgi vaadata, kas mu õlivalik on üldse õiges suunas.
Postitatud: 27 Apr 2009 19:50
Postitas Sander
mainin ära et ise ostsin United motorsist bmw atf õli e34 535 manuaal käigukasti,liitri hind oli miski 125 eeki kui mu mälu mind ei peta.
samas huvitav oleks teada kes on tootnud antud atf õli bmwle?
Postitatud: 27 Apr 2009 20:01
Postitas raimo
Postitatud: 28 Apr 2009 16:42
Postitas meelis k
Panen Dexron 3 sisse oma automaatkasti siis?
8 Liitriga peaks hakkama saama?. Kui enamjaolt on torustik ja käigukast (turbiini natuke vist jäi) tühjaks lastud?
Postitatud: 30 Apr 2009 18:43
Postitas raimo
DextronIII is backwards compatable with all fluids that proceded it. Dextron III exceeds the requirements for dextron II. You will be just fine with Dextron III.
ühesõnaga: jah
Postitatud: 01 Mai 2009 11:38
Postitas omega
Aga kas Dextron 3-e võib segada ka Dextron 2-ga ? Sest, kui niisama tahaks kastis õli vahetada, siis jääb sinna mingi kogus vana õli sisse ju.
Postitatud: 01 Mai 2009 11:40
Postitas raimo
see natuke mis sisse jääb, ei tee midagi.