Eelmise arvamusega täiesti nõus. Automaadiga saab teha täpselt kõike seda sama mida manuaaliga. Maanteel lööd kick-down'i põhja, 6000 pööret ette ja masin hüppab sõna otseses mõttes paigalt. Samuti saab kick-downi kohalt võttes kasutada ja igasuguseid vigureid teha, kas sellel muidugi mõtet on - see on omaette teema. Masinat pole mõtet ilmaasjata lõhkuda. Kui vaja, on automaatkastiga masin samasugune elukas nagu manuaalgi. Üldiselt on aga tõesti lihtsalt mugav sõita, automaatkastil on tavareziimis "oma tempo" - ta teab täpselt millal käike vahetada. Paljud arvavad, et BMW on mingi äärmuslik sportmasin mida peab iga hinna eest kogu aeg täiega retsima, mis peab paigalt minema kummide põledes. No aga see pole ju nii... Tegelikult on sellega väga hea ka rahulikult kruisida ja tõmblemise võib teistele jätta. Vajadusel aga - näiteks möödasõitudel - võid kindel olla, et jalgu sa ei jää
Paljudel automaatkastiga autodel olen tähele pannud, et see kick down on välja reguleerimata või ei tööta üleüldse. Või hakkab kast õhtale minema - siis on ka kast veidi uimane. Reguleeri see kick down omale sobivasse vahemikku välja ja lippab nagu noor jänes. Sul ei ole mingit vajadust manuaalkastiga auto järele, kui sa seda just mingil põhjusel ise ei eelista. Endal on mõlemad olemas - vahelduse mõttes võib ju olla kuid # 1 eelistus on kindlalt automaat. Võid mõlemad käed roolil hoida, üks jalg on ka kogu aeg kuskile jalatoele paigutatud. Eriti hea on veel see kui autol leiduvad esiistmete käetoed, väga mugav - üks käsi on käetole, teine ukse käetoele või aknaliistu servale toetatud, istme lased sobivasse asendisse ja sõidad rahulikult ning naudid meeldivat sõidukogemust.