1. leht 3-st
Ravic`i 635 CSI müüdud
Postitatud: 18 Mär 2007 00:26
Postitas Ravic
Teen siis oma rauale kah teema. BMW 635 CSI tehasetähis: WBAEC810008182338
Huvi tekkis ammu, nähes Tartu vahel liiklemas vanakooli kollast kuuest ja EL-iga ühinemisel kadunud tollimaksud ja paranenud finants võimaldasid endale sellise soetada.
Ostetud DOCS`i vahendusel Bonnist, sai ka kohapealset turgu uuritud aga midagi ilusat silma ei jäänud, Saksamaal valik suur ja lai, valimist ja kaalumist jätkus kauaks. Tellitud 02.05.2006 ja kätte sain 30.05.2006. Seisnud oli see auto küll kaua, klaasipesuvedelik oli muutunud tapeediliimilaadseks olluseks ja teleskoopantenn kinni oksüdeerunud. Muid vigu esialgu ei avastanud. Ülevaatus oli Saksamaal tehtud ja Eestis ülevaatusega probleeme ei tekkinud. Praeguseks vahetatud tagasilla otsapuksidl, mida ka ülevaatusel mainiti, ja pidurivõimendi surveakumulaator koos regulaatoriga. Vigadest veel mittetöötav kompuuter ja tuledepesur/kojamees. Lisavarustuses nahksisu, soojendusega sportistmed ja kliimaseade.
Pisut pilte
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album245 siinkohal tänud oma naisele, tal tulevad paremad pildid.
Postitatud: 18 Mär 2007 10:17
Postitas Impsionu
Täitsa ilus ja viisakas kuuene. Kõige rohkem pani imestama kui korralikud on istmed
Kas muidu mingi ajalugu on ka teada eelnevalt autost?
Igatahes edu siis selle autoga ja hoolitse ta eest hästi
Imre!
Postitatud: 18 Mär 2007 11:27
Postitas Ravic
Auto on olnud Saksamaal ühe perekonna valduses, hooldusraamat on täidetud ja näha on et auto eest on hoolitsetud. Salongi seisukord oli valiku tegemisel abiks. Tegelikult asi nii ilus ei ole, tagumisel istmel on mingid rõvedad plekid, mida eisalgu piltidel ei täheldanud. Kirjutasin sellest ka vabas teemas hiljuti. Talvel sai tehtud ka generaatori remont, uued harjad ja laagrid. Peale 9 kuulist ootamist ja 5-6 tellimist saabus antenni teleskoop, pidasin juba plaani millega asendada aga elu üllatab vahest ka positiivse poole pealt.
Postitatud: 18 Mär 2007 12:35
Postitas Impsionu
Vot see antenni teema on mul ka veel lahendamata, seal on olnud originaalis el. antenn, aga ma arvan et see seal um-is nats liiga kallis. Eks ma mõtlen mis sinna asemele panna. Võid mulle muidugi umbkaudse hinna õelda, sest ilmselt ikka neil samad antennid?
Postitatud: 18 Mär 2007 12:59
Postitas Ravic
Mul see mootoriosa töötas ilusti aga teleskoop oli kinni, 2 lüli liikusid ainult. Teleskoop ise maksis mingi 600 ja natuke peale, terve süsteem on ilmselt tuhandetes. Mingid suvalised elektriga antennid maksavad täies tükis umbes sama raha mis ainult see
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album401
Postitatud: 19 Mär 2007 19:24
Postitas Kristo
Ainuke asi, mis silma riivas on see Alpine makk seal. Sinna sobiks ideaalselt midagi Beckeri valikust

Aga hai on täitsa aus ja tänavatel kindlasti pilkupüüdev!
Postitatud: 19 Mär 2007 20:02
Postitas Ravic

heh Becker kurivaim ei mängi plaate. Aga ma imestan üldse kuidas sellisel omaaegsel tippautol nii vilets audio oli. Neli miniatuurset pappkõlarit
Ravic@melomaan
Postitatud: 23 Mär 2007 13:18
Postitas Arvo
Ega teisedki kvaliteetautode tootjad 80ndate algul erilisi helisüsteeme autodesse veel ei paigaldanud, tegelikult oli siis autoaudio veel suht lapsekingades ja heade makkide võimude tootjad võis ühe käe näppudel kokku lugeda...
Õnnestus eile ka su auto linnapildis ära näha, välimuselt väga 5, loodetavasti tehnika seisukord vastab välimusele

Postitatud: 23 Mär 2007 21:04
Postitas Ravic
Tänud, tehnika ja välimus vastavad hindele neli tegelikult, nipet- näpet teha ikka. Küsimus suurele ringile, kas veepump "väsib" kah kuidagi või on töötab/ei tööta variant. Kuidas tulepesurid ja kojamehed käivituma peaks?
PS. Arvo kas sinul ongi see pingviiniputka kõrval seisnud kollane kuus?
Postitatud: 25 Mär 2007 21:29
Postitas Arvo
Veepumba kõige kuluvam osa on laager, eks võta rihm maha ja katsu käega... kui laagril loks sees on aeg kindlasti uus osta, sellise asjaga viivitamine võib ebameeldivalt lõppeda. Tuledepesuri teema huvitaks ennastki tegelikult, uuematel bemudel on lahendatud selliselt, et iga 5. klaasipesukorra järel pestakse ka tulesid, ehk on samuti?
See kollane saan on jah minu valdustes

Postitatud: 02 Apr 2007 18:11
Postitas Ravic
Kuna linnavahel sõites hakkas temperatuurinäidik vastikult paremale kalduma sai soetatud uus viskosidur. Firmaks Meyle saksamaalt, 1200 raha taheti selle eest, järgmisena vahetan profülaktika mõttes veepumba ja termostaadi.
Postitatud: 13 Apr 2007 18:29
Postitas Ravic
Kuna tagasilla otsapukside vahetusega kolinad ei kadunud sai vahetada lastud difripadi. Kolin muutus väga jõledaks madalatel pööretel kiirendades, eriti vastu mäge kohalt võttes. Peale vahetust kolin kadunud, sai teist piinatud igast asendist. kuid vana padi ei näe üldse räbal välja, vähemalt käevahel sikutades ei loksu miskit ja kumm on ilma pragude- ja murenemismärkidetta. Oli siis mõni polt lahti või...

Igastahes hea meel et vait jäi, lasin läbi sakutada ka kõik käigukasti ja kardaani kinnitusega seonduva, polevat viga miskit. Kui keegi arvab et tal võiks vana patja vaja minna võib selle endale saada, ise seda kindlasti ei kasuta viiesel sõitsin selle puruks (õnneks linnavahel, parklas täpsemalt) ja nüüd olen ettevaatlikum selliste asjadega.
Postitatud: 16 Apr 2007 07:07
Postitas tanele28
Minu e28 535el olid samad müstilised kolinad ja sümptomid , et 1käiguga kippus kolistama järsul või mäestüless kiirendusel. Eelmine suvi sai vahetatud ka kõikvõimalike pukse ja paremaks ei läind midagi, süüdi oli käigukasti väljundvõll mis loksus sai teine käigukast alla pandud ja asi oli ok ei mingit kolinat

Postitatud: 17 Apr 2007 21:06
Postitas Ravic
Tuli välja et polnudki viga miskit, see üksik polt oli tiba lahti keerand ennast. Kuna uus jupp oli tellitud siis kärutati see külge lihtsalt

Hakka või veermikutöid kah ise tegema, oleks täitsa poldi pingutamisest abi olnud. Seega heas korras padi üle ja kel soovi siis andke märku. Muide jube hea on sõita kui miskit ei kolise

Postitatud: 06 Mai 2007 21:53
Postitas Ravic
Lammutasin esimest kaitserauda, et kohendada kummiriba (seal vahel oli ikka hulga s*tta peidus) ja tulemuseks sai utiilsed kummiosad ning seespool leidus rohkesti roostet. Ei kujuta ette kas kroomliistud eralduvad, metallosa on vist taastatav kuid see selgub peale liivapritsi. Selle hooaja sõidan veel aga sügisel ootavad keretööd, pindmist roostet ikka esineb ja ei taha et see läbivaks muutuks. Herr iff äkki oskab valgustada mis need jupid maksavad?
Postitatud: 07 Mai 2007 09:25
Postitas Iff
Kunagi vanasti, kui ma hinnapäringu võtsin olid küljepealsed kroomjupid 1216.- tk, ja keskmine 2169.- Ei saa öelda et röögatult kallis oleks, kuigi nüüdseks võib hind tõusnud olla

Postitatud: 07 Mai 2007 18:12
Postitas Ravic
A kummijuppidest ei tea miskit? Servmised ja numbrialus? Mul sellest UM varuosaletist paras koll ees, ei leia see uus vennike sealt midagi, kui just kindlapeale ostma läheks siis tasub vel aega raisata

Praegu finants seoses kevadtöödega maja ümber suht kesine aga kül ta kosub.
Postitatud: 07 Mai 2007 19:07
Postitas Iff
Kummide kohta ei oska öelda kohe. Kõige lihtsam on nii, et otsid need jupid realoem-ist välja, teed tabeli kus on varuosakoodid kirjas, mille saadad meili peale neile. Minul on küll päeva-paariga kõik hinnapäringud tulnud nii
Postitatud: 09 Mai 2007 20:12
Postitas Ravic
Kuna reedel Truumu juurde minek sai nö. igaks juhuks vahetatud kütusefilter. Vana läikis küll ilusti ja sees kah mingit soga ei olnud, samas ei tea millal viimati vahetatud teist, peal bmw märk ja kiri made in West Germany

Seega vana.
Postitatud: 21 Mai 2007 20:16
Postitas Ravic
Truumu juures midagi koledat ei leitud, keeras küttesegu paika ja soovitas klappe reguleerida. Sellest küsimus, kas m30 b34 klappe reguleeritakse sarnaselt m30 b25-ga ja mis on õige klapivahe? Külmalt käivitades kipub välja surema nüüd

pidi aitama temp anduri vahetus, asukoht ebaselge
